Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 BRE] Jak będzie po programie?


sebperth

Rekomendowane odpowiedzi

Dziś odebrałem auto po wymianie skrzyni ( używana ) sprzęgła i dwumasa, no i denerwuje mnie ten diesel, że z opużnieniem reaguje na dodanie pedału gazu, jak leciałem w zakrętach 100km/h i więcej, to nie czułem jak auto reaguje na dodanie gazu, ciężko tym przednio napędowcem szybko polatać, ale również brakuje mu mocy, czy po programie będzie lepiej, benzynka odrazu reaguje i nie musi być duza moc, tu fajnie jest do 3 biegu, od 4go, jedzie bo musi, może musze nauczyć się, a branie zakretów z pędu nie jest bezpieczne, bo łatwo przesadzić

pozdro[br]Dopisany: 09 Październik 2009, 23:35_________________________________________________a Witek nie odpowiedział mi ani tu ani na gg ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zadzwoń do niego a nie narzekaj, po programie po prawi się dynamika auta, poza tym zrobi ci pełną diagnostykę i będzie wiadomo czy wszystko z nim ok, tu masz do niego nr

// MR Motors - WWW.MRMOTORS.PL - 0-694-046-807 - 0-510-501-505 //

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no i denerwuje mnie ten diesel, że z opuźnieniem reaguje na dodanie pedału

BRE tak maja i nawet po chipie nie za wiele sie to zmieni. powodem jest aktualizacja przez audi oprogramowani sterownika który rzekomo ma oszczedzić sprzęgło a w rzeczywistości wkurza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odezwał się, a to było wczoraj jak odebrałem auto po 8 tygodniowej usterce ( skrzynia sprzęgło i dwumas, a padło 3 tygodnie po zakupie ) i jak z pędu wziołem zakret, bo wiedziałem że w trakcie mocy bedzie mało, wyniosło mnie i udeżyłem bokiem w krawęznik felgami przy ok.120km/h, na szczęście tylko felgi wyglądaja gorzej, dziś pokatowałem i wiem że po prostu brakuje mu mocy i po programie będzie lepiej

Na dodatek jak zmieniałem opony to z oszczędności założyłem z przodu Pirelli PNero225/40/18, a było i jest z tyłu 235/40/18 no i podsterowność jest większa, nawet przy 120 km/h, jedynie gazem ją eliminować moge, a przy przedno AWD to nic miłego

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Patrząc na Twoje podejście do autka i jego upalania to obawiam się, że i po programie może Ci brakować mocy... :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeśli przy 120 uderzyłeś bokiem w krawężnik to nie powiedział bym że tylko felgi oberwały, sprawdź zawieszenie, bo alu zawieszenie lubi się giąć :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

B7 ciężka locha z FWD i słabym dieslem i Ty chcesz tym latać w zakrętach :mysli: :doh1: co byś nie zrobił to nie będzie jechać bo to jest dupowóz...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a propo jak zamieścić obrazek?

Kolego zapraszam cię do działu: Audi A4 Klub Polska > Forum Główne > Newbie Tam wszystko dla początkujących... m.in. jak umieścić fotki. Ułatwi to nam wszystkim współpracę. :good:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a pytanie mnie jeszcze nurtuje?

czy po samym programie przy 1600 obr/min bedzie więcej momentu aniżeli będzie program turbo BRD i druga chłodnica, to ze BRD wstaje póżniej ok, ale czy zanim wstanie będzie mniej Nm aniżeli zostawię gtaty i zrobie sam program??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:szukaj: wszystko jest na forum! poszukaj wykresów w odpowiednim dziale i będziesz mógł sobie porównać co i jak http://www.a4-klub.pl/smf/b7_blb_koncepcja_na_dlubniecie_parcha_cz2_wynik_ostateczny_205_km408_nm-t70392.0.html
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no jak przy 1600 chcesz mieć moment to pewnie niedługo czekałaby Cię znowu taka naprawa jak po zakupie...

weź pod uwagę jedno: kupiłeś gnojowóz, kombi, 1600KG... może przydałoby Ci się jakieś EVO ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy po samym programie przy 1600 obr/min bedzie więcej momentu aniżeli będzie program turbo BRD i druga chłodnica, to ze BRD wstaje póżniej ok

No to czym ty chesz zrobic ten monent przy 1600 obr. skoro ci turbo wstaje pozniej.Poczytaj troche o budowie i zasadzie dzialania silnikow turbodoladowanych bo z tego co widac to nie masz o nich bladego pojecia.

Wczesniej mialem BLB 140 KM a przsaidlem sie na niego z 250 Km Subaru.Oczywiscie roznica w dynamice byla duza ale mimo wszystko dynamika jazdy bylem zaskoczony na plus ze niby tylko 140 KM a ardzo pyzjemnie sie to zbieralo.

Wydaje mi sie ze zacznij moze od prostej diagnostyki bo ja wcale nie uwazam aby 140KM nie chcialo jechac na 4 , 5 i biegu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...