Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AKE] Prośba o analizę kąta wtrysku LOGI


kociu_22

Rekomendowane odpowiedzi

Witam :)

Odkad temperaturki spadły mam problemy z odpaleniem furki rano ( tylko jak jest zimna ) wyczytalem ze jednym z powodow moze byc zle ustawiony kat wtrysku ponizej logi statyczne i dynamiczne wydaje mi sie ze kat jest rozjechany w droga strone ... hmmmmmmm

9tptp5.jpgb7jos0.jpg

pozdrawiam Łukasz

[br]Dopisany: 10 Październik 2009, 09:04_________________________________________________Hmmmmmm ...

Panowie PROSZE podpowiedzcie czy kat wtrysku do poprawy czy nie ????????

pozdrawiam ?????????????????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj kąt początku wtrysku do poprawy[oczywiście jadnostka miała 90* :mysli:\

wyczytalem ze jednym z powodow moze byc zle ustawiony kat wtrysku ponizej logi statyczne i dynamiczne wydaje mi sie ze kat jest rozjechany w droga strone ... hmmmmmmm

\No i dobrze wyczytaleś :decayed:

jeżeli było 90* na vagu to kąt do poprawy :cool1:

moim zdaniem powinieneś uzyskać w 004stat. 1.0ATDC ...kółeczko pompy w prawo...[Ja zawsze do tego dąże...patrząc na przebieg i stan

pompyvp44]

natomiast w 004 BS na late powinieneś uzyskać 1.0ATDC przy wsterowaniu pompy vp44 poniżej 100%[trza zostawić zapas]

PS a gdzie te dynamiczne :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przemik :

Dzis Wieczorkiem postaram sie zrobic korekte kata i wstawic logi .......

dlaczego jak nie loguje tych dwoch grup tylko mam podglad to wartosci sa na + tzn + 2 a jak tylko wcisne log to zmieniaja sie na - 2 ?????

ps.dynamicznych nie robilem literowka :P a tak btw sa potrzebne dynamiczne ?????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrob korekte kata i zaloguj 004 stat oraz 004 Basic Settings.

Dodatkowo wykonaj screenshota okna VAG COM - grupa 004 Basic Settings w momencie kiedy nastawnik ustawi sie na "Late" i wstaw.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie zrozumcie mnie zle (tez trzymam sie zasady ze najlepsze jest na -1 ), lecz ciekawi mnie dlaczego wszyscy polaczyli problem z zapaleniem zimnego silnika z ustawieniem kata. Oczywiscie ze moze byc przyczyna - lecz w tym przypadku kat przeciez jest ustawiony ok.... (pomijajac kwestie ze mozna go przyspieszyc, lecz wcale nie trzeba...) ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...