AdamsDH Opublikowano 11 Października 2009 Opublikowano 11 Października 2009 Witam, Właśnie skończyłem wymianę odmy i czyszczenie EGR w swoim AFB. Wszystko sprawdzone i odpalam. A tu zonk. Nie pali. Pokręciłem kilka razy, ale jak nie chciał odpalić to nie katowałem VP44. Obczaiłem, że jeden przewód wysokiego ciśnienia od VP44 popuszczał ropkę Dokręciłem, posprawdzałem resztę ale nadal kiszka. Nie pali. Co mogłem zj***ć przy wymianie odmy? Przewody od VP44 poprzykręcałem ok, tak mi się wydaje, nie widzę też opcji, żeby była możliwość w ogóle zamontować je inaczej. Przewodu od oleju do turbiny nie odkręcałem, odmę wymieniłem bez większych problemów, EGR wyczyszczony, uszczelki wymienione i taki klops. :-(
tx-didi Opublikowano 11 Października 2009 Opublikowano 11 Października 2009 Spokojnie, nic nie zj... les, zapowietrzyles 'tylko' pompe vp44, procedura odpowietrzania jest na AKP (poszukaj). Ten silnik jest wredny pod tym wzgledem i nawet glupia wymiana filtra paliwa potrafi go unieruchomic. Procedura odpowietrzajaca jest upierdliwa, lecz mozna sprobowac zawalczyc bardziej tradycyjnym sposobem. Poluzuj jedna rurke przy wtryskiwaczu i krec rozrusznikiem - (serie po kilka: 8-10 sek) - powinien odpalic. Najczesciej (ja wlasnie robie ten blad) nie krecisz go wystarczajaco dlugo - wydaje sie ze 4 sekundy to wiecznosc, nalezy jednak dluzej przytrzymac.
AdamsDH Opublikowano 11 Października 2009 Autor Opublikowano 11 Października 2009 Hej, Dzięki za radę, będe odpowietrzać jak zwykle :-) Mam już sprzęta :-) Ja jak mam kręcić więcej niż 5 sek to sram po gaciach o VP44 :-) Pozdrawiam, dam znać czy pomogło.
tx-didi Opublikowano 11 Października 2009 Opublikowano 11 Października 2009 Ja jak mam kręcić więcej niż 5 sek to sram po gaciach o VP44 :-) dokladnie ja wlasnie robie ten blad - zupelnie tak samo. Wystarczy przytrzymac go dluzej i ... po chwili uslyszysz wspanialy ryk mozliwe ze przy pompie o 'slabszej' kondycji bedziesz musial powtorzyc czynnosc. Daj znac.
kubson Opublikowano 12 Października 2009 Opublikowano 12 Października 2009 Miałem to samo przy wymianie odmy odkrecilem wszystkie 6 koncowek wtryskow i krecilem po 15sek. jak zaczela puszczac z nich ropa podokrecal i krecenie znowu max 2 razy po 10 sek. i odpalil
tx-didi Opublikowano 13 Października 2009 Opublikowano 13 Października 2009 Pozdrawiam, dam znać czy pomogło. no i jak ?? (mialem na mysli pare prob, a nie caly dzien...)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się