Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ADP] Montaz alarmu- jaki dobrac

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Temat juz wlakowany zapewne no ale przeszukalem troche forum i nadal jestem zielony...

Wiec tak. Musze zalozyc alarm i zastanawwiam sie miedzy scyzorykiem a zwyklym pilotem. Wyszukalem ze trzeba rozebrac stary kluczyk i przelozyc pastylke do scyzoryka zeby zeby rozwiazac sprawe imo, ale oblukalem moj kluczyk i ta pastylke mam jakby zalana w kluczyku i sie go nie rozbiera :blink:. Kolejna sprawa to ze mam centralny zamek na pompke, jak to rozwiazac zeby gralo z alarmemi jak juz bede kupywal alarm to czy sam alarm czy ze sterownikiem centralnego itp. ???

Opublikowano

pastylke mozna wyciac i zeszlifowac delikatnie i da rade wlozyc-nie ma roznicy,czy masz zamek centralny na pompke ,czy elektryczny, do centralki alarmu wychodzi sygnal z zamka-wiec jest to bez znaczenia,no i chyba najwazniejsze-zalezy od alarmu-co ma on "obsługiwac" wybor zalezy do Ciebie co chcesz, jakie funkcje ma miec ten alarm :wink4:

Opublikowano

aha.. tzn najlepiej zeby mial czyjniki ruchu i te inne podstawowe bajery, no i zeby moza bylo domykac szyby z pilota, bo ten komfort to chyba mam bo z kluczyka mi sie domykaja szyby wraz z szyberdachem.....

To na co zwracac uwage przy zakupie? Kupowac sam alarm z czujnikami pilotami ... czy misi byc tez tam centralka od zamka?

Opublikowano

Obecnie w każdym alarmie jest jak napisałeś

centralka od zamka?