Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B7] Problem z ESP


smughos

Rekomendowane odpowiedzi

WITAM WSZYSTKICH

MAM TAKI PROBLEM :no:

CZASAMI PODCZAS JAZDY ZAPALA SIE KONTROLKA OD ESP, NIE DA SIE JEJ NORMALNIE WYLACZYC PRZYCISKIEM. TRZEBA DOPIERO ZGASIC AUTO,ODPALIC I WTEDY ZNIKA.

DA SIE GO ZCZYTAC TYLKO WTEDY KIEDY SIE ZAPALI KONTROLKA I WTEDY PODEPNE VAG. KIEDY PODEPNE VAG PO WYLACZENIU AUTA BLEDU NIE MA.

Ts1dgz7S.jpg

PROSZE O POMOC, MOZE KIEDYS, KTOS MIAL COS TAKIEGO :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witaj.

No wygląda na to że czujnik skrętu kierownicy coś czwankuje. Pewnie trzeba go będzie wymienić...

Przypuzczam że problem będzie się nasilał aż w końcu zapali się kontrolka i nie zgaśnie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

siema

oczywiscie w aso nic nie wiadomo, podjechalem do nich na zapalonym esp podlaczyli i powiedzieli ze moze czujnik swiatel stopu, ale co ma esp do swiatel to chyba tylko oni wiedza. Powiedzieli ze mozna zaczac od wymiany tego czujnika :)

Dalej sie zapala i znika wiec narazie odpuszczam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

siema

oczywiscie w aso nic nie wiadomo, podjechalem do nich na zapalonym esp podlaczyli i powiedzieli ze moze czujnik swiatel stopu, ale co ma esp do swiatel to chyba tylko oni wiedza. [...]

A jednak ma coś wspólnego. :gwizdanie: Wymiana czujnika światła stopu i po sprawie jak wyżej pisze wrclaguna. :good:[br]Dopisany: 30 Grudzień 2009, 19:03_________________________________________________I kolego smughos nie krzycz tak. :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie tez był identyko problem, kupujesz czujnik świateł stop( ja kupiłem w ASO VW 39zł) , ściagasz osłone nad pedałami wypinasz kostke, przekrecasz czujnik i wychodzi, zakładasz nowy i musisz go do konca przekrecic bo ma samoregulacje zeby sie dopasował do pedału, podłaczasz wtyczke i wszystko gra.

Jak nie zaskoczy dobrze to nie beda wogole światła stopu świecić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Patrząc na zdjęcie, ja obstawiam problem z zasilaniem czujnika skrętu koła kierownicy, nie wiem skąd wam przyszło do głowy mieszać w to włącznik świateł stopu, tylko dla tego że objaw w postaci kontrolki jest taki sam ? :mysli:[br]Dopisany: 31 Grudzień 2009, 17:21_________________________________________________Smughos a ja myślałem że tylko moja tak dużo pali ........... :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do czujnika kąta skrętu, błąd sugeruje przerwy w zasilaniu, są tam dwa zasilania z zacisku 30 oraz 15 i to nalezało by sprawdzić, i tak dla 15 powinien być pin 4 kabel biały, dla 30 pin 5 kabel czerwono-czarny. Osobiście pomimo tego przeprowadził bym adaptację czujnika,tak dla pewności.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przerabiałem ostatnio podobny problem, tyle, że ESP zapalało się razem z kontrolką ABS, działo się tak podczas hamowania, bądź też kiedy zaciagałem ręczny - okazało się, że czujnik stopu był źle wyregulowany. Skasowali mnie tylko za diagnozę 150 zł, może i dużo, ale spokój jest bezcenny :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Panowie mam identyczny problem z ESP, podpiąłem VAG-a od kolegi ale coś chyba jest nie tak.

Proszę o pomoc przy zrozumieniu tego output-a :)

Address 03: ABS Brakes Labels: 8E0-910-517.lbl

Part No SW: 8E0 910 517 H HW: 8E0 614 517 BF

Component: ESP8 FRONT H06 0140

Revision: 00000000 Serial number: 00000000000000

Coding: 0004401

Shop #: WSC 06335 000 00000

1 Fault Found:

00526 - Can't Decode, CODE File Not Loaded!

011 - Can't Decode, CODE File Not Loaded! - Intermittent

Freeze Frame:

Fault Status: 00101011

Fault Priority: 2

Fault Frequency: 7

Reset counter: 25

Time Indication: 0

Freeze Frame:

Hex Value: 0x0900

Hex Value: 0x4006

Hex Value: 0x0004

Hex Value: 0xB0AA

Hex Value: 0x0001

Nie wiem co jest do wymiany. Co to za część. Obawiam się że chyba coś źle zrobiłem z tym VAG-iem.

Pozdrawiam,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli komuś się nie chce bawić w samodzielna wymianę tego czujnika stopu i jest z Warszawy lub okolic to polecam wizytę w serwisie u Dobruckiego koło dworca zachodniego. Zapłaciłem 99zł za ori czujnik + wymiana + wykasowanie błędów.

Dodatkowo, za samo sprawdzenie, gdzie jest problem(diagnoza) nie zapłaciłem nic. Musiałem tylko podjechać do nich gdy zapaliła się kontrolka, następnie umówienie na wizytę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...