Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Alternatywa dla Nikon D40


Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Od dawna interesuje mnie zakup lustrzanki cyfrowej i spodobal mi sie nikon D40.

Nie jest to chyba jakis wyjatkowo wysoki model ale nie jestem jakims profesjonalista w robieniu fotek.

Poprostu potrzebuje czasami dobre zdjecie dla siebie zrobic.

Czasami w ruchu jak na desce smigam.

Powiedzcie mi jaki jeszcze model mozna w tej cenie kupic.

D40 to ok 1000-1400zl w zaleznosci od wyposazenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Canon 350d, albo 400d - do tego dobre szkiełko i zdjęcia rewelacja. Lepiej zainwestować w dobry obiektyw wg mnie niż pakować kasę d super body.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja miałem canona 350d, niestety się zepsuł (przyszłona) i teraz mam D40, jestem bardzo zadowolona szczególnie gdy kupiłem drugi dużo lepszy obiektyw

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przyznam szczerze, że Pentax'a również rozważałem sam, jak chciałem kupić lustro i zbierał bardzo pochlebne opinie - jak najbardziej jest godny polecenia.

ja miałem canona 350d, niestety się zepsuł (przyszłona) i teraz mam D40, jestem bardzo zadowolona szczególnie gdy kupiłem drugi dużo lepszy obiektyw

Aju - a Ty się zdecyduj może jaką płeć reprezentujesz :polew::naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam Sony A300. Kupiłem w dobrej cenie i jestem mega zadowolony. Obiektyw co prawda kitowy, ale na moje zdjęcia na razie starczy ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://www.e-fotojoker.pl/product/aparaty-cyfrowe/nikon/nikon-coolpix-p90-czarny/

duży zakres zoomu, ISO, przeslona 2.8 :good: do 5 :thumbdown:,

używam D50 i jak bym mial teraz zmieniac, to bym się głęboko zastanowil nad tym aparatem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://www.e-fotojoker.pl/product/aparaty-cyfrowe/nikon/nikon-coolpix-p90-czarny/