jurekmas 0 Opublikowano 10 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2007 Witam Mam kłopot ze swoją bryczką. Nie chce ciągnąć na małych obrotach. Załączam logi dynamiczne. Robiłem je pierwszy raz dlatego proszę o wyrozumiałość. Byłbym bardzo wdzięczny za analizę i podpowiedź co mam zrobić, by doprowadzić samochd do pełnej sprawności. Pozdrawiam Jurek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Murzyn Opublikowano 10 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2007 ewidentnie walnieta przeplywka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 11 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2007 przepływomierz (lmm) nie domaga ... przeczyscic ,ewentualnie podmienic na nowy i zrobic ponownie logi ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jurekmas 0 Opublikowano 23 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2007 przepływomierz wymieniony. brak widocznej poprawy. załączam logi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pre_pl 8 Opublikowano 23 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2007 jaki użyłeś przepłowomierz ? Gdzie go kupiłeś ? Sam wymieniałeś ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 23 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2007 kiedy filtr powietrza był wymieniany .... ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek26 2 Opublikowano 23 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2007 Faktycznie jest już troche lepiej ale ponad 3000 ewidentnie siada albo przepływka ta co masz jest też dupna albo filtr zasyfiony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jurekmas 0 Opublikowano 23 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2007 przepływka Pierburga kupiłem na ąllegro wymiana w ASO filtr powietrza wymieniany w wakacje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek26 2 Opublikowano 23 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2007 w sumie troche dziwne że nie odczuwasz wzrostu mocy bo lmm w miare dobrze pokazuje no przynajmniej dużo lepiej niz stary. A sprawdź jak działa EGR i jaki masz kąt wtrysku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 23 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2007 przepływka Pierburga kupiłem na ąllegro wymiana w ASO filtr powietrza wymieniany w wakacje. no to go wymien .... nie twierdze ze pomoze ale nie zaszkodzi .... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pre_pl 8 Opublikowano 23 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2007 Wymieniaj ten filtr co 10.000 km... Przecież one nie są drogie, no nawet co 15.000... Ile zrobiłeś od wakacji ? Przecież to rok . przepływka Pierburga kupiłem na ąllegro wymiana w ASO o cholera ! Ale kombinacja... Przepływomierz możesz sam spokojnie wymienić, kilka minut roboty. I najlepiej kupić w ASO właśnie, bo masz gwarancję. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jurekmas 0 Opublikowano 24 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2007 sprawdziłem kąt wtrysku waha się od 38 do 42. przypuszczam, że jest zbyt mały EGR ma dobre wartości jak wymienię filtr powietrza to się odezwę dzięki za rady uzupełnij profil Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek26 2 Opublikowano 24 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2007 Co do EGR-a to że komputer pokazuje że jest zamknięty wcale nie świadcy że jest tak naprawde odłącz i zaślep przewo do EGR-a i zrób nowe logi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ksiezyc 0 Opublikowano 25 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2007 tez mialem problemy z moca na wysokich obrotach.w warsztacie chcieli sprawdzac przeplywomierz, na szczescie nie dali rady sprawdzic (bo czegos tam nie mieli ) wkoncu wstawili blaszke do turbiny i teraz jest ok.nie mam pojecia czy w Twoim przypadku by to cokolwiek dalo,niech sie wypowiedza inni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jurekmas 0 Opublikowano 25 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2007 jeśli chodzi o EGR to wartości przy off 405-420 a przy on 175-185 co podobno jest prawidłowe podpowiedzcie co z kątem wtrysku please. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 25 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2007 podpowiedzcie co z kątem wtrysku please. ostatecznie moze byc .... powinno byc w granicach 49-54 ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek26 2 Opublikowano 25 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2007 tez mialem problemy z moca na wysokich obrotach.w warsztacie chcieli sprawdzac przeplywomierz, na szczescie nie dali rady sprawdzic (bo czegos tam nie mieli ) wkoncu wstawili blaszke do turbiny i teraz jest ok.nie mam pojecia czy w Twoim przypadku by to cokolwiek dalo,niech sie wypowiedza inni jaką blaszke wstawili i gdzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 25 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2007 tez mialem problemy z moca na wysokich obrotach.w warsztacie chcieli sprawdzac przeplywomierz, na szczescie nie dali rady sprawdzic (bo czegos tam nie mieli ) wkoncu wstawili blaszke do turbiny i teraz jest ok.nie mam pojecia czy w Twoim przypadku by to cokolwiek dalo,niech sie wypowiedza inni jaką blaszke wstawili i gdzie blaszke ... gdzie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ksiezyc 0 Opublikowano 25 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2007 jaką blaszke wstawili i gdzie blaszke ... gdzie ? no wstawia sie blaszke do turbiny,jak jest brak mocy. z tego co mi mowil,to nie ma z tego jakichs przykrych konsekwencji...no,ale ja sie nie znam.wiem tylko tyle,ze mi to wstawili, ja wywalilem 50 dych i samochod przybral troche mocy na wysokich obrotach (nie zacina sie) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pre_pl 8 Opublikowano 25 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2007 no wstawia sie blaszke do turbiny,jak jest brak mocy nic się nie wstawia do turbiny... Może chodzi Ci o EGR ? A może o zawór upustowy ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się