sebastian81 Opublikowano 15 Października 2009 Opublikowano 15 Października 2009 czesc koledzy mam pytanko co moze byc powodem syczenia ze zbiornika paliwa tam gdzie jest korek co z tym mozna zrobic i czy przez to moze wariowac wslazowka paliwa mam takie ojawy ze taz jest 1/2 a raz zero pozdrawiam
mcm Opublikowano 15 Października 2009 Opublikowano 15 Października 2009 czesc koledzy mam pytanko co moze byc powodem syczenia ze zbiornika paliwa tam gdzie jest korek co z tym mozna zrobic i czy przez to moze wariowac wslazowka paliwa mam takie ojawy ze taz jest 1/2 a raz zero pozdrawiam zatkane odpowietrzenie zbiornika
andrzejd76 Opublikowano 15 Października 2009 Opublikowano 15 Października 2009 Cześć Odnośnie syczenia,masz je cały czas,czy tylko jak odkręcasz korek.
wero2087 Opublikowano 15 Października 2009 Opublikowano 15 Października 2009 Jeśli ciągle syczy to może to być padnięty zawór węgla aktywnego...
sebastian81 Opublikowano 16 Października 2009 Autor Opublikowano 16 Października 2009 koledzy a gzie to odpowietrzanie zbiornika i czy cos da sie z tym zrobic
mcm Opublikowano 16 Października 2009 Opublikowano 16 Października 2009 udrożnić [br]Dopisany: 16 Październik 2009, 14:21_________________________________________________albo wymienić
luki1107 Opublikowano 16 Października 2009 Opublikowano 16 Października 2009 Pojezdzij kilka dni z odkreconym korkiem z baku - moze pomoze. A jak nie, to najprawdopodobnie filtr wegla aktywnego do wymiany.
arci310 Opublikowano 17 Listopada 2009 Opublikowano 17 Listopada 2009 mialem to samo zasysanie powietrza do baku jesli zasysa caly czas poszedl elektrozawor odprowadzajacy zanieczyszczenia z baku przez filtr weglowy zawor znajduje sie pod maska po lewej stronie pozdrawiam
łysy1406837913 Opublikowano 18 Listopada 2009 Opublikowano 18 Listopada 2009 kolego podjedz na stacje bennzynową wyciągnij ten zawór popsikaj pożądnie w srodku wd 40 i przedmuchaj kilka razy ja miałem tak samo rok temu tak syczało ze masakra a po tym zabiegu do dzisiaj wszystko jest ok myśle ze obedzie sie bez kupowanie nowego zaworka pozdro [br]Dopisany: 18 Listopad 2009, 20:07_________________________________________________a tak wogule to cała operacja zajmie ci góra 15 min i napisz pózniej czy wszystko jest ok
sebastian81 Opublikowano 19 Listopada 2009 Autor Opublikowano 19 Listopada 2009 koledzy jak wogole wyglada ten zaworek odpowietrzajacy bo nie mam pojecia[br]Dopisany: 19 Listopad 2009, 14:07_________________________________________________a jeszcze jedno jak sie do niego dostac?
łysy1406837913 Opublikowano 19 Listopada 2009 Opublikowano 19 Listopada 2009 dzisiaj juz jest za ciemno zeby zrobic zdjęcie ale jutro ci wstawie zdjęcie i sobie zobaczysz
sebastian81 Opublikowano 19 Listopada 2009 Autor Opublikowano 19 Listopada 2009 ok. kolego czekam na fotke dzieki
CoLo Opublikowano 19 Listopada 2009 Opublikowano 19 Listopada 2009 A to już FAQ się nie czyta ?! http://www.a4-klub.pl/smf/faq_forum_silniki_pb-t5137.0.html SPÓJRZ NA DÓŁ
sebastian81 Opublikowano 20 Listopada 2009 Autor Opublikowano 20 Listopada 2009 dzieki koledzy udalo sie przeczyscic zaworek juz nic nie syczy tylko zostal problem ze wskaznikiem paliwa nie wiem czy tam sie cos w srodku nie zlamalo bo wskazowka dalej pokazuje zero .moje pytanko czy da sie cos z tym zrobic?
grzesu3 Opublikowano 20 Listopada 2009 Opublikowano 20 Listopada 2009 Miałem to samo, pół baku a na blacie wskazówka leży. Musisz się właśnie tam dostać do pompy, i w moim przypadku porostu nie łączył kabel.
łysy1406837913 Opublikowano 20 Listopada 2009 Opublikowano 20 Listopada 2009 wstawiam jescze zdjęcie jak by ktos kiedyś szukał http://img163.imageshack.us/img163/3301/dsc00575k.jpg
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się