Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 ASB] A4 3,0 TDi 233ps Dpf by Patrox


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

:good:

jestem za nowym tematem!

ale im dluzej o tym mysle tym bardziej przechodzi mi chec na rezanie tego w sposob ktory wymyslilem.

bo w sumie przeplyw powietrza bym zaepwnil przez boczne przerabiajac jakos zderzak zeby halogeny az tak nie zaslanialy i mozna zrobic jakies przelotowe otowory w nadkolach zeby poprawic przeplyw, ale jak mysle ze tyle kombinacji zeby jeszcze bardziej skomplikowac zycie powietrza to moze faktycznie glupi pomysl.

PMIC nie tylko nie powiekszy pojemnosci ukladu, ale rozsadnie podchodzac do rurek mozna zacznie skrocic droge od turba do silnika, przez to jezeli dobrze kombinuje zmniejszyc lag turbiny i silnik bedzie jeszcze zwawszy, nawet pomijajac temperatury..

dobrze kombinuje? bo chcialem tak zrobic zeby nie powiekszac ukladu i nie pogaraszac czasu reacji turba, a teraz mysle ze zamiast nie pogarszac to mozna polepszyc a to juz lepiej brzmi...

http://www.a4-klub.pl/smf/fmic_vs_dsmic_pomysly_projekty_dyskusje-t131379.0.html

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...