Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 ASB] A4 3,0 TDi 233ps Dpf by Patrox


Patrox

Rekomendowane odpowiedzi

osobiście jak robiłem program - po mnie wjechała na hamownie A6 3.0tdi w automacie - wyszło 280ps i 560nm ( jeżeli się nie mylę )- czyli chyba skrzynia nie jest problemem :wink4:

ale kolega pytał o Multitronic. a 3.0Tdi wystepuje tylko z Tiptronikiem, ktory bez problemu znosi momenty rzedu 550nm...

dokładnie, chodziło mi o multitronic 2giej generacji. coprawda nie mam 3.0 a 2.7 TDI z tą nieszczęsną skrzynką. słyszałem różne opinie ale częściej radzili żeby został na serii..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oni chyba faktycznie mają coś nie tak z tą hamownią w Elpro-sys bo u mnie w średnim zakresie obrotów wykres jest również pofalowany i to podobno nie drugi taki przypadek :gwizdanie:

Program zacny :good: Zacny silniczek :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oto wynik finalny piatkowego strojenia. W aucie został usunięty DPF mechanicznie oraz softowo, zrobiony duzy centralny IC, wydech 3 cale, remap sterownika silnika.

a4dynosoft.png

Najważniejsze ze zmian to obniżona temp EGt oraz moc ciągnie do 4500 tyś obr a nie jak większośc 3800.

Wszystkie prace mechaniczne wykonane we wrocławskim oddziale firmy Dynosoft, strojenie Ali Dynosoft Tychy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

piekne kreski :cool1: alez to musi chodzic z tym 600 niutona :blink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

o ile spadło EGT ... ?

czy to juz koniec wydajnosci seryjnych gratow ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

600 niutów :OMG: Teraz to już całkiem miło się musi zbierać :kox: :kox: Tylko ta chmurka czarna na końcu nie ładna była :rolleyes: Ile mniej więcej do setki teraz ma ta maszyna?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam nadzieje, ze Patrox w wolnej chwili nakreci pare sprintow.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak tam wał ? Nie drży ? :naughty: :naughty:

Poziek Wał nie drży ale faktycznie największa bolączką tych aut jest własnie to. W przeciwnym wypadku gdyby nie drżacy wał to od 2 tys miałbym płasko 570Nm do końca a takto trzeba było schodzić z niutonem przez wał. Tak w ogóle to chciałem się tak dla jaj z Toba ustawić w niedziele ale coś szybko pojechałeś:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak tam wał ? Nie drży ? :naughty: :naughty:

Poziek Wał nie drży ale faktycznie największa bolączką tych aut jest własnie to. W przeciwnym wypadku gdyby nie drżacy wał to od 2 tys miałbym płasko 570Nm do końca a takto trzeba było schodzić z niutonem przez wał. Tak w ogóle to chciałem się tak dla jaj z Toba ustawić w niedziele ale coś szybko pojechałeś:)

A orientujesz się czy ten z b8 240KM ma sporo większe możliwości niż ASB czy to wychodzi to podobnie?? :mysli: Bo gdzieś czytałem że to całkiem inne motory :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niezły łamacz kręgów szyjnych :blink::good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...