Patrox 3 Opublikowano 29 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2010 Jak tam wał ? Nie drży ? :naughty: Poziek Wał nie drży ale faktycznie największa bolączką tych aut jest własnie to. W przeciwnym wypadku gdyby nie drżacy wał to od 2 tys miałbym płasko 570Nm do końca a takto trzeba było schodzić z niutonem przez wał. Tak w ogóle to chciałem się tak dla jaj z Toba ustawić w niedziele ale coś szybko pojechałeś A orientujesz się czy ten z b8 240KM ma sporo większe możliwości niż ASB czy to wychodzi to podobnie?? Bo gdzieś czytałem że to całkiem inne motory :gwizdanie: Dobrze czytałeś, potencjał znacznie większy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miron78 29 Opublikowano 29 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2010 B8...............seryjne osiągi jak B7 po sofcie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaro4444 4 Opublikowano 1 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2010 Tak przy okazji omawiania różnic w poszczególnych modelach 3.0 TDI to może ktoś głębsze kompedium by zrobił? 1,9 i 2,0 troszkę ogarnąłem, 3,0 nie znam ni w ząb. Pytam tak nie bez kozery, bo dziś upokorzyłem kolesia leasingową A6 3,0 TDI, pewnie w tipie bo ruszył ostro i płynnie w drodze pod górkę (lekko), ale już ok. połowy trójki widział klubową tablicę. Na następnych światłach za 2 km mina garniturowca bezcenna Wcześniej kozakował z pasa na pas i zajeżdzał ludziom drogę P.S. Z Patroxem nawet nie staje na kresce, by sobie wstydu nie robić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patrox 3 Opublikowano 1 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2010 Tak przy okazji omawiania różnic w poszczególnych modelach 3.0 TDI to może ktoś głębsze kompedium by zrobił? 1,9 i 2,0 troszkę ogarnąłem, 3,0 nie znam ni w ząb. Pytam tak nie bez kozery, bo dziś upokorzyłem kolesia leasingową A6 3,0 TDI, pewnie w tipie bo ruszył ostro i płynnie w drodze pod górkę (lekko), ale już ok. połowy trójki widział klubową tablicę. Na następnych światłach za 2 km mina garniturowca bezcenna Wcześniej kozakował z pasa na pas i zajeżdzał ludziom drogę P.S. Z Patroxem nawet nie staje na kresce, by sobie wstydu nie robić Irku może to była 204 konna seria. Jeśli to audi miałoby soft z przykrością to mówię ale by cię zjadło i nie miałbys najmniejszych szans:) 3.0tdi po sofcie jedzie do konca na kazdym biegu, nie ważne czy2 bieg czy 5?, ciagnie tak samo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OLO_GDA 5 Opublikowano 1 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2010 Dzisiaj zrobilismy male testy z Piero. Jego 2.0 po programie na 200 koni jakims cudem nie daje rady z moim klamotem w automacie. Ja sie nastawilem na Ĺomot a tu w sumie bez stresu odjezdzalem, i z miejsca i z rolki... Juz chcialbym byc po programie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregory 0 Opublikowano 1 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2010 A jak się ma sprawa 1.8T vs. 3.0TDI Miron za niedługo się przekonamy :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miron78 29 Opublikowano 1 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2010 Tak przy okazji omawiania różnic w poszczególnych modelach 3.0 TDI to może ktoś głębsze kompedium by zrobił? 1,9 i 2,0 troszkę ogarnąłem, 3,0 nie znam ni w ząb. Pytam tak nie bez kozery, bo dziś upokorzyłem kolesia leasingową A6 3,0 TDI, pewnie w tipie bo ruszył ostro i płynnie w drodze pod górkę (lekko), ale już ok. połowy trójki widział klubową tablicę. Na następnych światłach za 2 km mina garniturowca bezcenna Wcześniej kozakował z pasa na pas i zajeżdzał ludziom drogę P.S. Z Patroxem nawet nie staje na kresce, by sobie wstydu nie robić Irku może to była 204 konna seria. Jeśli to audi miałoby soft z przykrością to mówię ale by cię zjadło i nie miałbys najmniejszych szans:) 3.0tdi po sofcie jedzie do konca na kazdym biegu, nie ważne czy2 bieg czy 5?, ciagnie tak samo jeżeli to była seria to miała najmniej 224 [br]Dopisany: 01 Kwiecień 2010, 22:29_________________________________________________ A jak się ma sprawa 1.8T vs. 3.0TDI Miron za niedługo się przekonamy :gwizdanie: 1.8T vs 3.0tdi to jedno a 1.8T (sedan, B5, ośka) vs 3.0tdi to drugie a do kresek zawsze jestem chętny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomeks 12 Opublikowano 1 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2010 a nie jesteś :gwizdanie:[br]Dopisany: 01 Kwiecień 2010, 22:32_________________________________________________ a do kresek zawsze jestem chętny wiem,wiem w BT moją stówę zrolowałeś i nie oddałeś ...wciągnąłeś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregory 0 Opublikowano 1 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2010 1.8T vs 3.0tdi to jedno a 1.8T (sedan, B5, ośka) vs 3.0tdi to drugie Wiem... wiem, tak się tylko droczę Zapomniałeś dopisać tylko że to 3.0TDI to B7 Kreski są fajne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdzi 45 Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2010 faktycznie największa bolączką tych aut jest własnie to. W przeciwnym wypadku gdyby nie drżacy wał to od 2 tys miałbym płasko 570Nm do końca a takto trzeba było schodzić z niutonem przez wał. a ja tak jeszcze podraze ten temat , bo widze ze nawet na innych forach szukasz info. jak rozwiazac ten problem. Zapytam tak z kad wiadomo ze to wal drzy a nie jest to wina dwumasa ktory nie jest w stanie przeniesc takich Nm ? Objawia sie to jakimis wibracjami ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patrox 3 Opublikowano 13 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2010 faktycznie największa bolączką tych aut jest własnie to. W przeciwnym wypadku gdyby nie drżacy wał to od 2 tys miałbym płasko 570Nm do końca a takto trzeba było schodzić z niutonem przez wał. a ja tak jeszcze podraze ten temat , bo widze ze nawet na innych forach szukasz info. jak rozwiazac ten problem. Zapytam tak z kad wiadomo ze to wal drzy a nie jest to wina dwumasa ktory nie jest w stanie przeniesc takich Nm ? Objawia sie to jakimis wibracjami ? NA obecnym setupie nie występuje żaden problem, chciałbym miec płaskie 600 od dołu i jest to możliwe ale podpora niestety drży. A koło dwumasowe to to nie jest bo wibracje dobiegają z tyłu:) Robiliśmy już kilkanaście takich aut jak moje i problem występuje tylko w manualach nie zależnie od przebiegu bo nówka po przebiegu 3 tys/km tez się trafiła. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdzi 45 Opublikowano 13 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2010 NA obecnym setupie nie występuje żaden problem, chciałbym miec płaskie 600 od dołu i jest to możliwe ale podpora niestety drży. A koło dwumasowe to to nie jest bo wibracje dobiegają z tyłu:) Robiliśmy już kilkanaście takich aut jak moje i problem występuje tylko w manualach nie zależnie od przebiegu bo nówka po przebiegu 3 tys/km tez się trafiła. I see , cos mam ostatnio problemy ze zrozumieniem tego co czytam , myslalem ze chodzi o wal ale korbowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregory 0 Opublikowano 13 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2010 NA obecnym setupie nie występuje żaden problem, chciałbym miec płaskie 600 od dołu i jest to możliwe ale podpora niestety drży. A koło dwumasowe to to nie jest bo wibracje dobiegają z tyłu:) Robiliśmy już kilkanaście takich aut jak moje i problem występuje tylko w manualach nie zależnie od przebiegu bo nówka po przebiegu 3 tys/km tez się trafiła. I see , cos mam ostatnio problemy ze zrozumieniem tego co czytam , myslalem ze chodzi o wal ale korbowy Nie przejmuj się, ja też cały czas myślałem, że chodzi im o wał korbowy i wydawało mi się to nierealne jakoś Teraz jasne, że chodzi o wał, ale napędowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OLO_GDA 5 Opublikowano 13 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2010 co do wału. jak wymienialem u mnie to w dwoch firmach oferowali mi stworzenie wału od podstaw w/g wzoru. podobno robia tez do porsche i innych takich zabawek. zemierzam do tego ze koszt takiej zabawy na pewno zamykal sie w 1800. swój stary wał na pewno możesz sprzedac za 1000-1200 zł. Może warto złożyć cos co zostanie recznie wywazone (na pewno lepiej niz seryjny wał) i wyposazone np w mocniejsza (czytaj sztywniejsza) podporę... a moze wystarczy porzadne wywazenie starego wału plus ewentualna modyfikacja podpory.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zieluch 0 Opublikowano 13 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2010 Jeśli chodzi o 1.8T to akurat miałem ostatnio doświadczenie. Moje audi vs audi TT 1.8T quattro 240HP Z kreski tak do 120 Wygrałem na starcie I tyle utrzymałem do końca koło 2m. Co do Większych prędkości to od 20km/h do 210 idziemy równo powyżej 210 zaczynam odjeżdżać(Wszystko oczywiście na niemieckich autostradach ). Z tego co mi wiadomo takie TT wazy około 1400kg. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wandej 211 Opublikowano 13 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2010 Jeśli chodzi o 1.8T to akurat miałem ostatnio doświadczenie. Moje audi vs audi TT 1.8T quattro 240HP Z kreski tak do 120 Wygrałem na starcie I tyle utrzymałem do końca koło 2m. Co do Większych prędkości to od 20km/h do 210 idziemy równo powyżej 210 zaczynam odjeżdżać(Wszystko oczywiście na niemieckich autostradach ). Z tego co mi wiadomo takie TT wazy około 1400kg. kurcze to coś słabo ta teteta wypadła Turdzi też myślałem że to korbowy I tak wydało mi się że to kres możliwości tego silnika jeśli wał drży A ciekawe jak jest z mocnymi 2.0TFSI czy też mają tą bolączkę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patrox 3 Opublikowano 13 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2010 co do wału. jak wymienialem u mnie to w dwoch firmach oferowali mi stworzenie wału od podstaw w/g wzoru. podobno robia tez do porsche i innych takich zabawek. zemierzam do tego ze koszt takiej zabawy na pewno zamykal sie w 1800. swój stary wał na pewno możesz sprzedac za 1000-1200 zł. Może warto złożyć cos co zostanie recznie wywazone (na pewno lepiej niz seryjny wał) i wyposazone np w mocniejsza (czytaj sztywniejsza) podporę... a moze wystarczy porzadne wywazenie starego wału plus ewentualna modyfikacja podpory.... OLO, wał gdyby mi non stop wibrował to byłby sens wyważać. Problem pojawia się w momencie zbyt szybkiego narostu momentu. Z tego co juz sie dowiedziałem to usztywniona podpora wału jeszcze zwiększy wibrację ale wzmocni wał jeśli chodzi o zerwanie podpory przy mocnym starcie. Wydaje mi się że problem lezy w źle skonstruowanym seryjnie zawieszeniu skrzyni biegów i tylnego dyfra. Powstają tam luzy które przekłądają się na wał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregory 0 Opublikowano 13 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2010 Może by tak zastosować sztywniejsze elementy zawieszenia skrzyni zamiast gumowych. Poliuretan? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mystic.pl 6 Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2010 faktycznie największa bolączką tych aut jest własnie to. W przeciwnym wypadku gdyby nie drżący wał to od 2 tys miałbym płasko 570Nm do końca a takto trzeba było schodzić z niutonem przez wał. ... chciałbym miec płaskie 600 od dołu i jest to możliwe ale podpora niestety drży. A koło dwumasowe to to nie jest bo wibracje dobiegają z tyłu:) Robiliśmy już kilkanaście takich aut jak moje i problem występuje tylko w manualach nie zależnie od przebiegu bo nówka po przebiegu 3 tys/km tez się trafiła. Wydaje mi się że problem lezy w źle skonstruowanym seryjnie zawieszeniu skrzyni biegów i tylnego dyfra. Powstają tam luzy które przekłądają się na wał. A jak wygląda sprawa przy wersji z tiptronikiem ? Czy konstrukcja zawieszenia tipa i sama skrzynia przeniosła by szybszy wzrost Nm jak to ująłeś "płasko" już od samego dołu ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patrox 3 Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2010 faktycznie największa bolączką tych aut jest własnie to. W przeciwnym wypadku gdyby nie drżący wał to od 2 tys miałbym płasko 570Nm do końca a takto trzeba było schodzić z niutonem przez wał. ... chciałbym miec płaskie 600 od dołu i jest to możliwe ale podpora niestety drży. A koło dwumasowe to to nie jest bo wibracje dobiegają z tyłu:) Robiliśmy już kilkanaście takich aut jak moje i problem występuje tylko w manualach nie zależnie od przebiegu bo nówka po przebiegu 3 tys/km tez się trafiła. Wydaje mi się że problem lezy w źle skonstruowanym seryjnie zawieszeniu skrzyni biegów i tylnego dyfra. Powstają tam luzy które przekłądają się na wał. A jak wygląda sprawa przy wersji z tiptronikiem ? Czy konstrukcja zawieszenia tipa i sama skrzynia przeniosła by szybszy wzrost Nm jak to ująłeś "płasko" już od samego dołu ? W tipie własnie dół jest mocniejszy bo i tak jak wcisniesz przy około 2,5 tys gaz do oporu to zredukuje ci bieg i nie występuje taki problem. POza tym w tipie nie robi się 600Nm tylko max 550. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się