MarcinRoz Opublikowano 15 Października 2009 Opublikowano 15 Października 2009 Kierowałem się instrukcją http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t74986.0.html;highlight=k%C4%85t+synchronizacji no i po poluzowaniu trzech śrub 13-ek , zabrałem się za kręcenie 19-ka w lewo( mam kąt ujemny w granicach -1, -1,7) a tu zamiast ruchu owej blaszki śruba się wykręcała!!! Skręciłem powrotnie wszystko do kupy i żadnej zmiany w kącie synchr. nie zauważyłem.... wyglądało na to jakbym chciał w ten sposób odkręcić koło od wałka... Popełniłem jakiś błąd?? PS.Regulację przeprowadza się w temp. roboczej czy to nie ma znaczenia?Nie ma nic o tym w fotostory, ale z doświadczeń z VP myślę , że tak....Pozdrawiam
iwadrian Opublikowano 16 Października 2009 Opublikowano 16 Października 2009 Pewnie kółko do wałka się przypiekło albo za lekko dokręcona śruba główna,dokręć ją a po poluzowaniu trzech śrub od regulacji opukaj kółko delikatnie gumowym młotkiem.
konrad_A4 Opublikowano 16 Października 2009 Opublikowano 16 Października 2009 ta śruba na wałku powinna byc dokrecona do wartosci 100 Nm jak dobrze pamietam. Żeby dygnac ten walek troszke sily trzeba uzyc, a mnie sie wydaje, ze u ciebie tak raczej nei jest i pierwsza puszcza sruba
bolo73 Opublikowano 16 Października 2009 Opublikowano 16 Października 2009 Najprościej po poluzowaniu śrubek regulacyjnych obracać wałem korbowym, nic się nie popuści. Jeżeli popuściłeś śrubę centalną wałka rozrządu dokręć ją momentem 100 Nm. Przy dokręcaniu zablokuj wałek - pasek rozrządu pewnie by to przeżył, ale jego trwałość i wytrzymałość a zatem i niezawodność obniży się drastycznie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się