Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AWX] Ustawiał ktoś samemu kąt synchronizacji???


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Kierowałem się instrukcją http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t74986.0.html;highlight=k%C4%85t+synchronizacji no i po poluzowaniu trzech śrub 13-ek , zabrałem się za kręcenie 19-ka w lewo( mam kąt ujemny w granicach -1, -1,7) a tu zamiast ruchu owej blaszki śruba się wykręcała!!! Skręciłem powrotnie wszystko do kupy i żadnej zmiany w kącie synchr. nie zauważyłem.... wyglądało na to jakbym chciał w ten sposób odkręcić koło od wałka... Popełniłem jakiś błąd??

PS.Regulację przeprowadza się w temp. roboczej czy to nie ma znaczenia?Nie ma nic o tym w fotostory, ale z doświadczeń z VP myślę , że tak....Pozdrawiam

Opublikowano

Pewnie kółko do wałka się przypiekło albo za lekko dokręcona śruba główna,dokręć ją a po poluzowaniu trzech śrub od regulacji opukaj kółko delikatnie gumowym młotkiem.

Opublikowano

ta śruba na wałku powinna byc dokrecona do wartosci 100 Nm jak dobrze pamietam.

Żeby dygnac ten walek troszke sily trzeba uzyc, a mnie sie wydaje, ze u ciebie tak raczej nei jest i pierwsza puszcza sruba

Opublikowano

Najprościej po poluzowaniu śrubek regulacyjnych obracać wałem korbowym, nic się nie popuści. Jeżeli popuściłeś śrubę centalną wałka rozrządu dokręć ją momentem 100 Nm. Przy dokręcaniu zablokuj wałek - pasek rozrządu pewnie by to przeżył, ale jego trwałość i wytrzymałość a zatem i niezawodność obniży się drastycznie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...