Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Prośba o analizę logów, gdy jest zimny telepie i coś harczy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Wydaje mi się, że to wszystko zaczęło się dziać po zalaniu ON na orlenie.

Wjechałem na rezerwie na stację (trochę na niej przejeździłem...) i zalałem ON.

Odpaliłem silnik a on po chwili zgasł.

Odpaliłem ponowie to efekt był taki że zaskoczył, zgasł i zapalił w końcu ale obroty poszły na chwilę do 1200RPM (ciągle na rozruszniku był do odpalenia).

Teraz gdy rano idę do bolida i przygrzeję go 2-3 razy świecami gdy odpali to nie tak jak za pierwszym razem, ze 2 razy rozrusznik musi się obrócić a następnie obroty skaczą do ok 1200RPM i słychać jakieś harczenie oraz buja silnikiem trochę. Gdy przygazuję do 1000RPM jest ok.

Gdy przeciagnąłem autko na 1 i 2 do 4000RPM to pojawiła się za mną chmura dymu jakiegoś szaro białego chyba.

Po zalaniu ON na statoilu i przegonieniu bolida dymienie ustało, ale problem poranny jest nadal.

Czy paliwo uszkodziło mi któryś z wtrysków, a może to zbieg okoliczności jakiś?

Załączam logi, BS:

000

000.gif

003

003.gif

004

004.gif

011

011.gif

Statyczne:

000

000.gif

001

001.gif

003

003.gif

004

004.gif

007

007.gif

013

013.gif

Opublikowano

czy 000BS robione na rozgrzanym silniku z tego co widzę raczej nie,ale jeśli rzgrzany to kąt wtrysku strasznie niski (24-25) powinno być ok 54, rozgrzej furę i zrób jeszcze raz poza tym z tego co piszesz mogłeś go zapowietrzyć i dlatego takie dziwne objawy były, lub ...ujowe paliwo

Opublikowano

Podjechałem ze szkoły pod dom i pewnie się nie nagrzał.

Zapowietrzenie to nie było, kiedyś mi się zapowietrzył i zupełnie inny efekt był.

Nie rozgrzewałem go aby logi pokazały dlaczego na zimnym są dziwne objawy, czy jednak powinienem go rozgrzać do 90oC?

Opublikowano

zrob jeszcze na rozgrzanym

Opublikowano

Wrzucam z rozgrzanego.

Logi robiłem po zalaniu innego ON i przejechaniu ok 20KM.

BS:

000

000.gif

003

003.gif

004

004.gif

011

011.gif

Statyczne:

000

000.gif

001

001.gif

003

003.gif

004

004.gif

007

007.gif

013

013.gif

Opublikowano

kąt wtrysku do poprawy w granice 54 (teraz jest ok 25 - III kolumna 000BS)[br]Dopisany: 19 Październik 2009, 00:12_________________________________________________po tym powinien lepiej palić z rana w zimne dni

Opublikowano

dygnij pompe w granice ~60

wymien termostat

Opublikowano

O tej porze rano gdy jest zimny to po odpaleniu zawsze podniesie obroty.

Opublikowano

spanky możesz rozszerzyć myśl? :wink4:

Opublikowano

Ok, będziem rzeźbić :decayed:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...