karbonek Opublikowano 18 Października 2009 Opublikowano 18 Października 2009 Wydaje mi się, że to wszystko zaczęło się dziać po zalaniu ON na orlenie. Wjechałem na rezerwie na stację (trochę na niej przejeździłem...) i zalałem ON. Odpaliłem silnik a on po chwili zgasł. Odpaliłem ponowie to efekt był taki że zaskoczył, zgasł i zapalił w końcu ale obroty poszły na chwilę do 1200RPM (ciągle na rozruszniku był do odpalenia). Teraz gdy rano idę do bolida i przygrzeję go 2-3 razy świecami gdy odpali to nie tak jak za pierwszym razem, ze 2 razy rozrusznik musi się obrócić a następnie obroty skaczą do ok 1200RPM i słychać jakieś harczenie oraz buja silnikiem trochę. Gdy przygazuję do 1000RPM jest ok. Gdy przeciagnąłem autko na 1 i 2 do 4000RPM to pojawiła się za mną chmura dymu jakiegoś szaro białego chyba. Po zalaniu ON na statoilu i przegonieniu bolida dymienie ustało, ale problem poranny jest nadal. Czy paliwo uszkodziło mi któryś z wtrysków, a może to zbieg okoliczności jakiś? Załączam logi, BS: 000 003 004 011 Statyczne: 000 001 003 004 007 013
mcm Opublikowano 18 Października 2009 Opublikowano 18 Października 2009 czy 000BS robione na rozgrzanym silniku z tego co widzę raczej nie,ale jeśli rzgrzany to kąt wtrysku strasznie niski (24-25) powinno być ok 54, rozgrzej furę i zrób jeszcze raz poza tym z tego co piszesz mogłeś go zapowietrzyć i dlatego takie dziwne objawy były, lub ...ujowe paliwo
karbonek Opublikowano 18 Października 2009 Autor Opublikowano 18 Października 2009 Podjechałem ze szkoły pod dom i pewnie się nie nagrzał. Zapowietrzenie to nie było, kiedyś mi się zapowietrzył i zupełnie inny efekt był. Nie rozgrzewałem go aby logi pokazały dlaczego na zimnym są dziwne objawy, czy jednak powinienem go rozgrzać do 90oC?
spanky Opublikowano 18 Października 2009 Opublikowano 18 Października 2009 zrob jeszcze na rozgrzanym
karbonek Opublikowano 18 Października 2009 Autor Opublikowano 18 Października 2009 Wrzucam z rozgrzanego. Logi robiłem po zalaniu innego ON i przejechaniu ok 20KM. BS: 000 003 004 011 Statyczne: 000 001 003 004 007 013
mcm Opublikowano 18 Października 2009 Opublikowano 18 Października 2009 kąt wtrysku do poprawy w granice 54 (teraz jest ok 25 - III kolumna 000BS)[br]Dopisany: 19 Październik 2009, 00:12_________________________________________________po tym powinien lepiej palić z rana w zimne dni
spanky Opublikowano 19 Października 2009 Opublikowano 19 Października 2009 dygnij pompe w granice ~60 wymien termostat
Darev Opublikowano 19 Października 2009 Opublikowano 19 Października 2009 O tej porze rano gdy jest zimny to po odpaleniu zawsze podniesie obroty.
karbonek Opublikowano 19 Października 2009 Autor Opublikowano 19 Października 2009 spanky możesz rozszerzyć myśl?
mcm Opublikowano 19 Października 2009 Opublikowano 19 Października 2009 spanky możesz rozszerzyć myśl? http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t10913.0.html;highlight=k%C4%85t+wtrysku tu masz wszystko
karbonek Opublikowano 19 Października 2009 Autor Opublikowano 19 Października 2009 Ok, będziem rzeźbić
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się