wiciux6 Opublikowano 20 Października 2009 Opublikowano 20 Października 2009 Witam. Przeczytałem chyba już wszystkie wątki zawierające podobny problem do mojego oraz ich rozwiązania. Mianowicie - standardowo źle pokazuje poziom palia, czyli vag pokazjue 10 litrów a wskazówka jest na połowie. Po wyłączeniu zapłonu opada do czerwonej kreski, a dalej jak spadnie napicie z licznika i wszystkie podświetlenia zgasną. Robiłem już chyba wszystkie opce, czyli czyszczenie pływaka(mikrostyki) i pomiar, wyjęcie licznika i sprawdzenie wtyków, test licznika, adaptacja i nic Moje pytanie czy wie ktoś jak w tym "pięknym" liczniku wyciąga cie wkazówki aby je przestawić w pożądane miejsce. Nie wiem czy one są wklejane, czy wciskane i jaki jest na nie sposób bo jestem w tym zielony. Proszę o pomoc.
manqm Opublikowano 20 Października 2009 Opublikowano 20 Października 2009 Widzę, że dużo osób ma ten sam problem. Ja też to przerabiałem (albo jeszcze będę przerabiał). Po teście wskaźników, wskazówka paliwa była wychylona o 1/4 baku na plus. Też opadała nie tak jak trzeba po wyłączeniu zapłonu. Wskazówka jest wciskana. Po prostu rozkręcasz licznik, podważasz ją z każdej strony o ciągniesz do góry, Robisz test wskazówek i ustawiasz ją jak pownna być czyli na połowie baka. Ja u siebie ta zrobiłem i na razie obserwuję co będzie dalej. Mam do Ciebie pytanie - jak vagiem sprawdzić poziom paliwa (po kolei jak się tam wchodzi w vagu)?
wiciux6 Opublikowano 22 Października 2009 Autor Opublikowano 22 Października 2009 Zrobiłe podobnie jak kolega "manqm". Wciągnołem wskazówkę (jest wciskana) - auto test - i wpięcie do pionu. Jak narazie jest git Poziom paliwa sprawdzamy w następujący sposób: Instruments 17 - MeasBlocks 08 - Group 2 i GO. Na pozycji 2 Tank Cont. jest poziom paliwa w baku
manqm Opublikowano 26 Października 2009 Opublikowano 26 Października 2009 wiciux6 czy wskaźnik po zabiegu zmiany wskazówki pokazuje ci teraz dobrze? Ja u siebie też to robiłem, jednak po kilku dniach znów złe wskazanie (na wskaźniku 1/4baku a zapaliła się rezerwa). Po teście zegarów wskazówka znów nie stoi w pionie...
wiciux6 Opublikowano 28 Października 2009 Autor Opublikowano 28 Października 2009 U mnie jak narazie jest wysztko ok. Powiedzy czy robisz wkładasz wskazówkę z trakcie kiedy wszystkie podczas testu są na pion, bo jeżeli tak to musi być dobrze, ponieważ wskazówka sama się nie przetawi jest ona bardzo mocno osadzona. A sprawdzałęś mikrostyki na pływaku. Jeśli nie to napiszę jak to zrobić. Pozdrawiam
manqm Opublikowano 28 Października 2009 Opublikowano 28 Października 2009 U mnie jak narazie jest wysztko ok. Powiedzy czy robisz wkładasz wskazówkę z trakcie kiedy wszystkie podczas testu są na pion, bo jeżeli tak to musi być dobrze, ponieważ wskazówka sama się nie przetawi jest ona bardzo mocno osadzona. A sprawdzałęś mikrostyki na pływaku. Jeśli nie to napiszę jak to zrobić. Pozdrawiam Wskazówkę zakładamem w trakcie testu i mocno ją osadziłem także nie ma mowy, że sama się przesunęła. Sprawdzanie mikrostyków na pływaku chyba nie ma sensu ponieważ nawet po odłączeniu wtyczki od pompki paliwa w zbiorniku wskaźnik źle pokazuje
wiciux6 Opublikowano 30 Października 2009 Autor Opublikowano 30 Października 2009 Daj licznikowi szanse. Przeczyść mikrostyki nawet jak teraz i po odłączeniu przewodu od pompy źle pokazuje. Po zabiegu wejdź w liczniki vagiem i powinienes mieć błąd związany z uszkodzeniem czujnika rezerwy - skasuj go i napisz czy jest ok
manqm Opublikowano 2 Listopada 2009 Opublikowano 2 Listopada 2009 A sprawdzałęś mikrostyki na pływaku. Jeśli nie to napiszę jak to zrobić. Pozdrawiam Jakbyś mógł napisz jak wyjąć pływak z tym potencjometrem. Odkręciłem i odchyliłem pokrywkę, wewnątrz baku zobaczyłem, że jest pompka paliwa a do jej obudowy przymocowany jest ten potencjometr z pływakiem. Jak to rozłączyć, czy jest po prostu wsuwane i trzeba mocniej pociągnąć czy przykręcone? Czekam na wskazówki.
wiciux6 Opublikowano 3 Listopada 2009 Autor Opublikowano 3 Listopada 2009 Pływak z potencjonometrem jest na zatrzaski. Wystarczy podwadzić palcen z jednej strony i odepniesz go. Wyjdzie bez większego udziału siły. Pozdrawiam
manqm Opublikowano 3 Listopada 2009 Opublikowano 3 Listopada 2009 Dzięki za pomoc.Jednak potencjometr jest ok. Błędne wskazania stanu paliwa (wskaźnik zawyżał o 1/4 baku) powodowały zimne luty na dwóch stopkach procesora motoroli. Problem rozwiązany...
maszer Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Co to takiego procesor motoroli mam problem z wskaźnikiem paliwa i ciągle jest coś nie tak niemożna zrobić adaptacji bo nie działa jak przestawię wskaźnik w inne miejsce to i tak po jakimś czasie wraca i znów jest nie tak? Proszę o odpisanie co można zrobić? Dziękuje
manqm Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Opublikowano 19 Kwietnia 2010 tu masz wątek o tym i zdjęcia tego procesora http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t96700.0.html;highlight=motorola
baltazar645 Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Kolego powiem ci że wymieniłem również procesor i rzeczywiście wszystkie objawy ustały natomiast błędne wskazania wskaźnika paliwa pozostały i nie sądzę że mam zimne luty na procesorze ponieważ wymieniany był przez specjalistę, teraz mam w ogóle lipę jak odpala zapłon to przeważnie piszczy rezerwa, po jakimś czasie albo wskaźnik pokazuje dobrze albo pokazuje na full, na vagu pokazuje zwarcie do masy przeczyściłem potencjometr w baku sprawdziłem kable i zostaje tylko licznik gdzie pewnie jest zimny lut przymierzam się do całkowitego rozebrania licznika i śledzenia ścieżki, zauważyłem również że wskaźnik dobrze pokazuje jak jest chłodniej, pewnie cała płyta pod wpływem ciepła pracuje muszę się za to wziąć bo już mnie to wkur.....a ciąle jeżdże na kilometry nie moge zawierzyć wskaźnikowi jakby ktoś miał jakieś cenne wskazówki to ja cały czas walcze z tym problemem. pozdrawiam.
maszer Opublikowano 28 Listopada 2010 Opublikowano 28 Listopada 2010 Co to takiego procesor motoroli mam problem z wskaźnikiem paliwa i ciągle jest coś nie tak niemożna zrobić adaptacji bo nie działa jak przestawię wskaźnik w inne miejsce to i tak po jakimś czasie wraca i znów jest nie tak? Proszę o odpisanie co można zrobić? Dziękuje :hi:Sprawa rozwiązana wymieniłem licznik na inny i wszystko jak na razie 2 tygodni OK. Pozdrawiam
Szakal Opublikowano 4 Grudnia 2012 Opublikowano 4 Grudnia 2012 A powiedzcie mi czy to co jest napisane w Instruments na Vagu pokrywa się z tym jakiej firmy jest licznik? Bo mi wyskakuje coś takiego Component: B5-KOMBIINSTR. VDO D11 . Czy to oznacza że mam VDO rzeczywiście? Bo mi z kolei zawyża wskazania paliwa ,jak odpale auto to wskazówka zawsze jest niżej a podczas jazdy idzie zauważalnie do góry
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się