Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 BRD] Wykres po modyfikacji u Witka


yatkha

Rekomendowane odpowiedzi

Przyłączam się do grona ludzi bardzo zadowolonych z wirusa u Witka.

Przez trzy dni testowałem auto w trasie, baaaardzo miło. Spalanie zmieniło się delikatnie, prędkość ok 140km/h - 8,7 l/100km.

W mieście jeszcze nie jeździłem, w najbliższym czasie zrobię update.

Załączam wykres: http://yfrog.com/16a4brdyatkhatlenplj

Legenda do RUN2, RUN3 jest w wątku: http://www.a4-klub.pl/smf/b7_brd_utrata_mocy_i_kompetencji_w_aso-t93401.0.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spalanie zmieniło się delikatnie, prędkość ok 140km/h - 8,7 l/100km.

W mieście jeszcze nie jeździłem, w najbliższym czasie zrobię update.

Średnie 8,7l przy 140km/h to pali jak smok. Mój przy tej predkosci max 6,5l łyknie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co widzę, Twój silnik jest 'trochę' inny, więc porównywanie jest niecelowe.

Moje auto zawsze paliło w tych granicach, nie spodziewałem się, że wirus zmniejszy spalanie o 2l, liczyłem się raczej z tym, że będzie więcej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wykres OK... legendy nie widzę

IC fabryczny?

Legendą jest podlinkowany wątek, tam jest historia moich zmagań z utratą mocy.

IC fabryczny, z tego co się orientuje, są dwa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wykres piekny a 418Nm robi wrazenie :cool1: niestety faktycznie spalanie troszke wysokie.Mnie teaz w drodze do domu zaladowanym autem ( mysle ze waga jak 5 osob + bagaz ) przy sredniej predkosci autostradowej ok 150 Kmh a czasem i wiecje wyszlo 7,5L , ale w sumie najwazniejsze ze auto zaczelo jechac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uczepiliście się spalania. Co to ma wspólnego z tematem?

Skąd wiecie jak kierownik nim powozi?

Może się cieszył z chipa?

Jeżeli 140 km/h to średnia z tych 700 km wzięta z FISa to chylę czoła i chcę się dowiedzieć na jakiej trasie ją zrobiono by jej unikać żeby na szalonego kierownika się nie natknąć :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spalanie zmieniło się delikatnie, prędkość ok 140km/h - 8,7 l/100km.

W mieście jeszcze nie jeździłem, w najbliższym czasie zrobię update.

Średnie 8,7l przy 140km/h to pali jak smok. Mój przy tej predkosci max 6,5l łyknie.

Jarek - nasze PD to zupełnie inny silnik.

BTW: Jak na AWX to Tobie dużo Ci pali :naughty: - ja z trasy przy V=140 mam max 5,6 :naughty:

Michał - przy tych parametrach programu nie ma co marudzić na spalanie - mamy zime, pewnie opona już zimowa, obciazenie silnika ogrzewaniem szyb, siedzen i posoftowe pompowanie pedałem gazu robi swoje... fajnie że wszystko wkońcu hula w Twojej a4

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No turbo naprawde pieknie wstaje, mało który BRD jak równiez inne silniki z tą turbiną maja taki dół.

Co do modyfikacji to szału dla mnie nie ma, tylko 25km po programie wiecej niż podaje producent.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No chłopie o Tobie i Twoim aucie to film kiedyś zrobią, a ten wykres poleci w końcowych napisach :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do modyfikacji to szału dla mnie nie ma, tylko 25km po programie wiecej niż podaje producent.

Czy ja wiem nie patrz na moc tylko na moment. 418 Nm to najlepij ze wszystkich tu zamieszczanych 2.0 z turbo BRD.Zreszta biorac pod uwage ze auto ma DPF jak dla mnie rewelka :cool1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przyłączam się do grona ludzi bardzo zadowolonych z wirusa u Witka.

Przez trzy dni testowałem auto w trasie, baaaardzo miło. Spalanie zmieniło się delikatnie, prędkość ok 140km/h - 8,7 l/100km.

W mieście jeszcze nie jeździłem, w najbliższym czasie zrobię update.

Załączam wykres: http://yfrog.com/16a4brdyatkhatlenplj

Legenda do RUN2, RUN3 jest w wątku: http://www.a4-klub.pl/smf/b7_brd_utrata_mocy_i_kompetencji_w_aso-t93401.0.html

Dziwne.Moc mam podobną,a takie spalanie mam przy jezdzie autostradowej przy prędkości 160-170 a mam krótszą skrzynie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napchali te samochody elektroniką tak, że za cholerę teraz nie wiadomo co autu dolega, trzeba by auto do fabryki, rozebrać na drobiazgi i szukać, komputerami czujnikami i cholera wie czym jeszcze :/ Bardzo się cieszę, że udało Ci się szczęśliwie dojść do ładu z mocą autka, jednakowoż spalanie jak dla mnie mówi, że jeszcze jakiś bies w tym siedzi ale jeżeli masz "grubszy" portfelik niż przeciętny Kowalski to się tym nie przejmuj. A przyczyna tego spalania pewnie sama kiedyś wyjdzie i pewnie okaże się jakąś pierdołą, jak to zwykle bywa. Serdecznie pozdrawiam :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Samochód jest 100% sprawny :-)

Panowie nowe sterowniki w autach z DPF maja polimitowane termicznie zadane wartosci. To jest wszystko jezeli chodzi o bezpieczny mod programowy. W tym aucie dało sie zrobic jeszcze 5PS mechanicznie ale dół by spadł, a na nim nam najbardziej zależało. BRD to nie stary prosty PDk, do tego Kolega ma naped na 4ry koła !! a Wy nie wiec spalanie bedzie inne :)

Kolejna sprawa to dół obrotów, w żadnym z waszych TDi nie bedzie tak szybko wstawała BRD :-)

Mod takze poprawił rzeczy których nie widac na wykresie, poniewaz nie zawsze jezdzi sie od 1000obr z gazem do deski. Mysle ze na tym włascicielowi zależało najbardziej.

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

(...)

Może się cieszył z chipa?

Jeżeli 140 km/h to średnia z tych 700 km wzięta z FISa to chylę czoła i chcę się dowiedzieć na jakiej trasie ją zrobiono by jej unikać żeby na szalonego kierownika się nie natknąć :decayed:

No i znalazł się prześmiewca;) Ale byłem na to przygotowany i celowo nie napisałem, że to średnia prędkość, bo wiedziałem, co się będzie działo - też czasami lubię się czepnąć:)

Fakt, cieszę się z modyfikacji, ale bez przesady, napewno nie tak, jak koty w Twojej stopce;)

Michał - przy tych parametrach programu nie ma co marudzić na spalanie - mamy zime, pewnie opona już zimowa, obciazenie silnika ogrzewaniem szyb, siedzen i posoftowe pompowanie pedałem gazu robi swoje... fajnie że wszystko wkońcu hula w Twojej a4

Co prawda jeszcze letnie, ale szerokie kapcie, więc opór równie duży co na zimowych.

Nie marudzę na spalanie, bo mój Yaris palił miasto/trasa 7,5(zima 8)/6,5 l/100km, a podobno niektórym spala 5,4...

Poza tym, rzeczywiście teraz fajnie się jeździ i narazie radocha przesłania ew koszty.

No chłopie o Tobie i Twoim aucie to film kiedyś zrobią, a ten wykres poleci w końcowych napisach :decayed:

No mam nadzieję, że to nie będzie serial;)

Napchali te samochody elektroniką tak, że za cholerę teraz nie wiadomo co autu dolega, trzeba by auto do fabryki, rozebrać na drobiazgi i szukać, komputerami czujnikami i cholera wie czym jeszcze :/ Bardzo się cieszę, że udało Ci się szczęśliwie dojść do ładu z mocą autka, jednakowoż spalanie jak dla mnie mówi, że jeszcze jakiś bies w tym siedzi ale jeżeli masz "grubszy" portfelik niż przeciętny Kowalski to się tym nie przejmuj. A przyczyna tego spalania pewnie sama kiedyś wyjdzie i pewnie okaże się jakąś pierdołą, jak to zwykle bywa. Serdecznie pozdrawiam :good:

Nie będę już nic rozbierał, nawet na drobiazgi, muszę przecież mieć czas na jazdę:)

super wykresik.... i jak turbinka wczesnie wstaje... ekstra

No turbo naprawde pieknie wstaje, mało który BRD jak równiez inne silniki z tą turbiną maja taki dół.

Co do modyfikacji to szału dla mnie nie ma, tylko 25km po programie wiecej niż podaje producent.

Co do modyfikacji to szału dla mnie nie ma, tylko 25km po programie wiecej niż podaje producent.

Czy ja wiem nie patrz na moc tylko na moment. 418 Nm to najlepij ze wszystkich tu zamieszczanych 2.0 z turbo BRD.Zreszta biorac pod uwage ze auto ma DPF jak dla mnie rewelka :cool1:

Mod takze poprawił rzeczy których nie widac na wykresie, poniewaz nie zawsze jezdzi sie od 1000obr z gazem do deski. Mysle ze na tym włascicielowi zależało najbardziej.

No właśnie, dokładnie chodziło o fajny dół, nie interesowała mnie góra.

Z tego co piszecie, Witek zrobił dokładnie, tak jak chciałem. Poza tym miało być bezpiecznie dla auta i mam nadzieję, że tak jest - uwierzcie, że 25KM wystarczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

BRD to taki motorek "sprawny inaczej" od drzwi fabryki :polew:

Fajnie wyszło, teraz wypier... DPF i zacznie jeździc ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

BRD to taki motorek "sprawny inaczej" od drzwi fabryki :polew:

Fajnie wyszło, teraz wypier... DPF i zacznie jeździc ;)

troche ci tu nie bylo :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...