MlodyBocek Opublikowano 27 Października 2009 Opublikowano 27 Października 2009 Witam jak pisałem wczesniej mam ten problem z wykrzyknikiem po odpaleniu mniej wiecej 30 s. 3 sygnały dziekowe i na fisie pojawia sie ((!)) i miga sprawdziłem wszystko od czujnika płynu hamulcoweho po jego wymiane przypomne ze po podłączeniu do kompa nic nie wykrywa "nie ma błedu" i doszłem do wniosku ze moze sie go da oszukac wiec moze uciąc ten kabel za to odpowiedzialny ale kolega mówi ze musze go zmostkowac a nie ucinac ale moim zdaniem własnie jak sie zamyka obieg to sie włancza sygnał a nie jak jest otwarty co o tym myslicie jak go zmostkowac to z czym ? Mam tą rozpiske : Jak myslicie to bedzie ten kabelek 24 w niebieskej kostce czy 7, moim zdaniem 7 bo jak przetłumacze to pisze awaria hamulca czy moze cos innego ? Licznik przed 1997 r. connector, blue, 26-pin 1 -not used 2 -Buzzer actuation 3 -Terminal 15 4 -Terminal 15 5 -not used 6 -Terminal 61 7 -Handbrake/brake malfunction 8 -ABS direct 9 -Airbag direct 10 -CAT 11 -ABS inverted 12 -Airbag inverted 13 -Right parking light 14 -Ignition lock, S-Contact 15 -Buzzer actuation 16 -not used 17 -not used 18 -Oil pressure 1.8 bar 19 -Terminal 58d 20 -Coolant level 21 -Right turn signal 22 -Main beam 23 -Speedometer input 24 -Brake fluid 25 -Brake pad 26 -Left parking light connector, yellow, 26-pin 1 -Terminal 58 2 -Terminal 58 3 -Engine-speed signal 4 -A/C compressor 5 -Time - output 6 -Vehicle speed signal 1 7 -Vehicle speed signal 2 8 -Door contact, driver's side 9 -Terminal 30 10 -Terminal 30 11 -not used 12 -Tank warning 13 -Left turn signal 14 -not used 15 -not used 16 -Belt buckle switch 17 -not used 18 -Terminal 31 19 -Terminal 31 20 -Diagnosis wiring 21 -not used 22 -not used 23 -Glow plug indicator lamp 24 -Immobiliser 25 -Fuel gauge sender 26 -Coolant temperature sender connector, black, 20-pin 1 -Consumption signal 2 -not used 3 -not used 4 -not used 5 -Ambient temperature 6 -Gear indicator 7 -not used 8 -not used 9 -Coolant level 10 -Hydraulic system pressure 11 -On-board computer - Reset 12 -Radio/telephone - Clock 13 -Radio/telephone - Data 14 -On-board computer, left 15 -Radio/telephone - Enable 16 -Tail lights/dipped beams 17 -Glow plug relay 18 -On-board computer, right 19 -Brake light 20 -not used connector, black, 4-pin 1 -Oil temperature sender 2 -not used 3 -not used 4 -not used
wojtekce Opublikowano 27 Października 2009 Opublikowano 27 Października 2009 może użyj szukajki dowiesz się od czego ta kontrolka słaby aku
MlodyBocek Opublikowano 27 Października 2009 Autor Opublikowano 27 Października 2009 pisze ze juz wszystko przepatrzyłem
wojtekce Opublikowano 27 Października 2009 Opublikowano 27 Października 2009 pisze ze juz wszystko przepatrzyłem zmień aku na próbę
MlodyBocek Opublikowano 27 Października 2009 Autor Opublikowano 27 Października 2009 Kurde czy to tak trudno pojąć ze zmieniałem !!!!!!!!!!!!!Wszystko juz robilem juz 2 miesiące sie z tym męcze !!!!!!! forum obczytane w góre i w bok !!!! Na zlocie tez byłem, nic nie wiedzą komputer czysty od aku jest inna kontrolka na fisie, fisa mam pełnego od klocków tez jest podobny ale pomarańczowy bez wykrzyknika (O)
pox Opublikowano 27 Października 2009 Opublikowano 27 Października 2009 Może sterownik ABS-u siada, albo jest na nim za słabe napięcie, bo zwykle to on generuje ten wykrzynik w momencie gdy aku jest słabe-zazwyczaj przy rozruchu.
MlodyBocek Opublikowano 27 Października 2009 Autor Opublikowano 27 Października 2009 Ale abs nie swieci ! komputer by to pokazał
OSA Opublikowano 28 Października 2009 Opublikowano 28 Października 2009 miałem to samo ,ale tylko przy odpalaniu po nocy ,naładowałem aku. i po sprawie
wojtek26 Opublikowano 28 Października 2009 Opublikowano 28 Października 2009 Na próbe odłacz wtyczke od czujnika poziomu płynu hamulcowego. Jezeli odpieci wtyczki nic nie zmieni to wina tkwi w liczniku lub we wiązce elektrycznej, gdzies musi byc zwarcie do masy.
lukaszdl Opublikowano 28 Października 2009 Opublikowano 28 Października 2009 miałem też taki problem abs był nie sprawny po naprawie zniknął
MlodyBocek Opublikowano 1 Listopada 2009 Autor Opublikowano 1 Listopada 2009 odłanczałem ale było to samo, dzis wyjołem licznik miałem zaizolowane 2 kable jeden od temp. płunu chłodniczego a drugi od ( jak go odłaczyłem to nie swiecą zegary ani komp sie nie załancza) do czego prowadze jak je jeszcze raz zaizolowałem to przestało swiecic przejechałem ok 2 km i znowu sie zapaliło. moze sie dostaje wilgoc do tego kabla? i ma złą opornosc albo cos. moze je zlutuje i załoze opaske termo kurczliwą czy moze to przez całą wiązke ? poruczyłem cos i sie na chwile naprawiło [br]Dopisany: 28 Październik 2009, 19:02_________________________________________________A powiedcie mi gdzie te kable dalej idą ? z za licznika co musze rozebrac zeby sie do nich dostac ?
GRYFI Opublikowano 4 Grudnia 2009 Opublikowano 4 Grudnia 2009 A sprawdzałeś płyn w układzie wspomagania? U mnie włąśnie to powodowało takie mruganie kontrolki. Sprawdziłem płyn wspomagania i był ale coś mnie tkneło i zacząłem dolewać- weszło 0,5 litra a stan się nie zmienił( kontrolka przestała mrugać po zapaleniu)
MlodyBocek Opublikowano 1 Lutego 2010 Autor Opublikowano 1 Lutego 2010 Sprawdzałem a dokładniej nawet wymieniłem płyn hydrauliczny i od hamulcy , dalej to samo
adamus202 Opublikowano 2 Lutego 2010 Opublikowano 2 Lutego 2010 Pin odpowiedzialny za ten wykrzyknik ((!)) to pin nr. 24 w niebieskiej 26-pinowej wtyczce. Pin nr. 7 to hamulec awaryjny (ręczny). Jam mam licznik z fisem z 97 roku z anglika 1.8T. Jeszcze nie podłączony do mojego auta, tylko uruchomiony na stole. I w tym liczniku są 32-pinowe gniazda (bo po 97 roku) i aby pojawił się komunikat (!) musi być zwarty ten pin do masy.
Vinox Opublikowano 3 Lutego 2010 Opublikowano 3 Lutego 2010 Jeżeli jest czerwony wykrzyknik w kółku to oznacza brak płynu hamulcowego lub też kończenie się któryś z klocków.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się