Cristoforo 2 Opublikowano 29 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2009 mój najwiecej mi spalił 9 litrów w miescie na krótkich dystansach na nie rozgrzanym silniku średnio to 7.5 litra w miescie trasa to bajka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aju 3 Opublikowano 29 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2009 trasa to bajka kox Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzyniek 3 Opublikowano 29 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2009 trasa to bajka kox zależy jeszcze od prędkości przelotowej :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aju 3 Opublikowano 29 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2009 wakacyjnej, nieautostradowej .... 100~130 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cristoforo 2 Opublikowano 29 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2009 120-140 średnio 130km/h bajka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gzrybol 0 Opublikowano 29 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2009 No tylko pytanie co to jest trasa. U mnie jak jade to przeważnie trasą z Kraka na Kielce i odbijam w bok, bez przerwy hamowanie i rozpędzanie, przynajmniej tym sobie tłumacze doś wysokie spalanie, po mieście znowu korki jak diabli. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzyniek 3 Opublikowano 29 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2009 wakacyjnej, nieautostradowej .... 100~130 no i wszystko jasne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chmielu 0 Opublikowano 29 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2009 jakie są objawy jeśli sie tego nie zrobi?? Hmm,silnik zaczyna klepać robi się za duży luz miedzy dźwignia pompo-wtryskiwacza a pompowtryskiem.Nastepnie wybija sie sruba regulacyjna pompowtryskiwacza i powstają takie kwiatki: Aby tego uniknąć,stosuje się nowszy typ śruby regulacyjnej i nowy typ popychacza. Sruba 14zl /ASO popychacz 50zl ASO lub zestaw uszczelek z popychaczem za okolo 30zl. Mógłby ktoś rozwinąć ten temat ? Jakie są konkretne objawy, głośne klepanie jak w starym dieslu/metaliczny stukot ? Przy jakim przebiegu może pojawić się luz ? Jaki jest koszt wymiany np. w ASO ? Jak można sprawdzić ewentualny luz ? Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aju 3 Opublikowano 30 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2009 problemy z PD tego typu występować mogą nie tylko w ajm... w każdym PD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 30 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2009 producent nie przewiduje regulacji szczeliny trzpienia pompowtryskiwaczy, ponieważ w normalnych warunkach eksploatacyjnych nie ulega ona większej zmianie. problemy pojawiają się po demontażu pompowtryskiwaczy, a więc po ich wymianie, głowicy, wałka rozrzadu popychaczy itd. ponieważ wielu mechaników składa silnik, pomijając regulacje luzu trzpienia PD i pozostawia to zupełnemu przypadkowi, lub też regulując luz na oko, czy też dokrecając połączenia gwintowane na oko (wymagany jak zawsze, klucz dynamometryczny).[br]Dopisany: 30 Październik 2009, 08:40_________________________________________________problemy te moga dotyczyc kazdego silinka z pompowtryskiwaczami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chmielu 0 Opublikowano 30 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2009 problemy pojawiają się po demontażu pompowtryskiwaczy, a więc po ich wymianie, głowicy, wałka rozrzadu popychaczy itd. Czyli jeśli ani głowica ani pompowtryskiwacze nie były od nowości demontowane to problem nie powinien wystąpić ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cristoforo 2 Opublikowano 30 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2009 problemy pojawiają się po demontażu pompowtryskiwaczy, a więc po ich wymianie, głowicy, wałka rozrzadu popychaczy itd. Czyli jeśli ani głowica ani pompowtryskiwacze nie były od nowości demontowane to problem nie powinien wystąpić ? jest to mało prawdopodobne aby samo z siebie się rozregulowało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 30 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2009 problemy pojawiają się po demontażu pompowtryskiwaczy, a więc po ich wymianie, głowicy, wałka rozrzadu popychaczy itd. Czyli jeśli ani głowica ani pompowtryskiwacze nie były od nowości demontowane to problem nie powinien wystąpić ? tak, samo sie nie rozreguluje, natomiast zuzycie jest nieznaczace. niestety nigdy nie masz gwarancji czy nie byly prowadzone prace ktore wymagaly pozniej regulacji szczeliny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się