ocinus Opublikowano 29 Października 2009 Opublikowano 29 Października 2009 Witam koledzy mam pewien problem na który nie znalazłem odpowiedzi na forum dlatego pytam mianowicie moja turbina dziwnie się zachowuje. Jeśli chodzi o jazdę i sprawdzenie błędów jest wszystko ok ale na biegu jałowym słychać buczenie turbiny które czasami jest głośniejsze a czasami prawie nie słychać. Powiecie że to może coś innego ale jak odepnę przewód podciśnienia od gruchy co steruje kierownicami w turbo to buczenie ustaje. To buczenie sprawia wrażenie jak by turbina się kręciła szybciej niż powinna na biegu jałowym ale jak już pisałem nie zawsze ją słychać. Turbina jest prawie nowa bo ma 10tyś przelatane, a i nad mienie że sprawdziłem poprawność podłączenia przewodów podciśnienia. Może zawór N75 steruje źle bo gdy odepnę przewód to buczenie ustaje. Proszę o jakieś wskazówki.
lesand Opublikowano 29 Października 2009 Opublikowano 29 Października 2009 na początek zrób logi dynamiczne, samo sprawdzenie błędów to za mało, tu masz obszerny wątek o dźwiękach z okolic turbiny http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t17053.0.html;highlight=d
ocinus Opublikowano 29 Października 2009 Autor Opublikowano 29 Października 2009 Praktycznie wszystko przeczytałem na temat turbiny i tych dźwięków przy z schodzeniu z obrotów bo u mnie jest to samo ale chodzi mi o buczenie lub może gwizd turbo na jałowym. Do logów przymierzam się już dłuższy czas ale jakoś tak schodzi. Mam nadzieję że po logach coś będzie wiadomo.
Dev Opublikowano 29 Października 2009 Opublikowano 29 Października 2009 moze byc zapieczona kierownica wszystko masz szczelne?
ocinus Opublikowano 30 Października 2009 Autor Opublikowano 30 Października 2009 moze byc zapieczona kierownica wszystko masz szczelne? Kolego z tego co sprawdzałem to nie widać żeby gdzieś była nieszczelność a ten dźwięk ewidentnie jest od turbo i po odłączeniu sterowania (podciśnienia) jest cisza. Co do zapieczonych kierownic to było by dziwne ponieważ nie wpada w tryb awaryjny co jest częstą oznaka zapieczonych kierownic. Koledzy czekam na dalsze propozycje ale z tego co widzę beż logów się nie obejdzie.
Dev Opublikowano 30 Października 2009 Opublikowano 30 Października 2009 przy zapieczonych kierownicach silnik nie zawsze wchodzi w notlauf jakie masz cisnienie doładowania? wrzuć logi
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się