Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Dziwny chwilowy zanik mocy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam !!!

Widzę, że podobnych postów jest wiele ale nie spotkałem jeszcze takiego, który odpowiada mojemu...

Otóż zaobserwowałem coś takiego że autko podczas przyspieszania do ok 2700 obrotów ciągnie znakomicie, następnie delikatnie go zmula i powyżej 3 tys znów ciągnie lepiej... Najbardziej da się to przyuważyć na drugim i trzecim biegu i najczęściej na nie dogrrzanym silniku (piszę tutaj o temp 60/70 st bo nie katuje tak zimnego silnika). Jak myślicie, co może być przyczyną?? Myślałem o kierownicach turbiny, ale znajomy powiedział że gdyby one były temu winne to turbina wchodziła by w tryb serwisowy i w ogóle by nie pracowała do ponownego uruchomienia silnika... Powiedział również, że może to być wina przepływki ponieważ jeśli jest przybrudzona to może podawać zbyt małą lub wielką dawkę powietrza, a na dogrzanym będzie ok...

Co o tym myślicie ?? Dodam jeszcze, że z tyłu nic nie kopci, a silnik pracuje równiutko....

Opublikowano

Witam !!!

Widzę, że podobnych postów jest wiele ale nie spotkałem jeszcze takiego, który odpowiada mojemu...

Otóż zaobserwowałem coś takiego że autko podczas przyspieszania do ok 2700 obrotów ciągnie znakomicie, następnie delikatnie go zmula i powyżej 3 tys znów ciągnie lepiej... Najbardziej da się to przyuważyć na drugim i trzecim biegu i najczęściej na nie dogrrzanym silniku (piszę tutaj o temp 60/70 st bo nie katuje tak zimnego silnika). Jak myślicie, co może być przyczyną?? Myślałem o kierownicach turbiny, ale znajomy powiedział że gdyby one były temu winne to turbina wchodziła by w tryb serwisowy i w ogóle by nie pracowała do ponownego uruchomienia silnika... Powiedział również, że może to być wina przepływki ponieważ jeśli jest przybrudzona to może podawać zbyt małą lub wielką dawkę powietrza, a na dogrzanym będzie ok...

Co o tym myślicie

myślę,że bez logów sie nie obejdzie...

Opublikowano

jezeli znajomy ma jakiekolwiek pojecie o diagnostyce i logach, nie mowie juz o interpretacji bo zawsze mozesz je wrzucic na forum i ktos ci je oceni, ale zeby potrafil prawidlowo te logi zrobic..

Opublikowano

A jak sprawdzić te logi ?? Ten sam znajomy ma kabelek do kompa i program więc może damy sobie z tym rady ??

wszystko dokładnie opisane w dziale Diagnostyka :hi:

Opublikowano

...Myślałem o kierownicach turbiny, ale znajomy powiedział że gdyby one były temu winne to turbina wchodziła by w tryb serwisowy ...

Niekoniecznie, jeżeli przeładowanie jest nieduże to turbo pompuje cały czas...

Ja bym stawiał na Turbo :cool1:

jak wyżej :naughty:

:vaglogi: dział diagnostyka

Opublikowano

Witam !!!

Widzę, że podobnych postów jest wiele ale nie spotkałem jeszcze takiego, który odpowiada mojemu...

Otóż zaobserwowałem coś takiego że autko podczas przyspieszania do ok 2700 obrotów ciągnie znakomicie, następnie delikatnie go zmula i powyżej 3 tys znów ciągnie lepiej... Najbardziej da się to przyuważyć na drugim i trzecim biegu i najczęściej na nie dogrrzanym silniku (piszę tutaj o temp 60/70 st bo nie katuje tak zimnego silnika). Jak myślicie, co może być przyczyną?? Myślałem o kierownicach turbiny, ale znajomy powiedział że gdyby one były temu winne to turbina wchodziła by w tryb serwisowy i w ogóle by nie pracowała do ponownego uruchomienia silnika... Powiedział również, że może to być wina przepływki ponieważ jeśli jest przybrudzona to może podawać zbyt małą lub wielką dawkę powietrza, a na dogrzanym będzie ok...

Co o tym myślicie ?? Dodam jeszcze, że z tyłu nic nie kopci, a silnik pracuje równiutko....

Witam ponownie... Zakupiłem VAGA i zrobiłem logi dla grupy 003 i 011... podaje poniżej... proszę o sprawdzenie i z góry serdeczne dzięki...

http://img340.imageshack.us/img340/5165/logic.jpg[br]Dopisany: 24 Listopad 2009, 18:18_________________________________________________Z tego co widzę to do 3 tys obrotów turbina lekko nie domaga, a przepływka chyba daje za dużo powietrza ?? Dobrze myślę?? Co może być tego powodem?? Dodam jeszcze że ostatnio zauważyłem lekki szum albo jakgdyby takie rzężenie pod maską... Włancza się jak dam buta właśnie tak od 1700 do 2500/3000 tys obrotów... Co o tym myślicie ??

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...