author0928 Opublikowano 29 Października 2009 Opublikowano 29 Października 2009 Witam !!! Widzę, że podobnych postów jest wiele ale nie spotkałem jeszcze takiego, który odpowiada mojemu... Otóż zaobserwowałem coś takiego że autko podczas przyspieszania do ok 2700 obrotów ciągnie znakomicie, następnie delikatnie go zmula i powyżej 3 tys znów ciągnie lepiej... Najbardziej da się to przyuważyć na drugim i trzecim biegu i najczęściej na nie dogrrzanym silniku (piszę tutaj o temp 60/70 st bo nie katuje tak zimnego silnika). Jak myślicie, co może być przyczyną?? Myślałem o kierownicach turbiny, ale znajomy powiedział że gdyby one były temu winne to turbina wchodziła by w tryb serwisowy i w ogóle by nie pracowała do ponownego uruchomienia silnika... Powiedział również, że może to być wina przepływki ponieważ jeśli jest przybrudzona to może podawać zbyt małą lub wielką dawkę powietrza, a na dogrzanym będzie ok... Co o tym myślicie ?? Dodam jeszcze, że z tyłu nic nie kopci, a silnik pracuje równiutko....
Wihajster Opublikowano 29 Października 2009 Opublikowano 29 Października 2009 Witam !!! Widzę, że podobnych postów jest wiele ale nie spotkałem jeszcze takiego, który odpowiada mojemu... Otóż zaobserwowałem coś takiego że autko podczas przyspieszania do ok 2700 obrotów ciągnie znakomicie, następnie delikatnie go zmula i powyżej 3 tys znów ciągnie lepiej... Najbardziej da się to przyuważyć na drugim i trzecim biegu i najczęściej na nie dogrrzanym silniku (piszę tutaj o temp 60/70 st bo nie katuje tak zimnego silnika). Jak myślicie, co może być przyczyną?? Myślałem o kierownicach turbiny, ale znajomy powiedział że gdyby one były temu winne to turbina wchodziła by w tryb serwisowy i w ogóle by nie pracowała do ponownego uruchomienia silnika... Powiedział również, że może to być wina przepływki ponieważ jeśli jest przybrudzona to może podawać zbyt małą lub wielką dawkę powietrza, a na dogrzanym będzie ok... Co o tym myślicie myślę,że bez logów sie nie obejdzie...
author0928 Opublikowano 29 Października 2009 Autor Opublikowano 29 Października 2009 A jak sprawdzić te logi ?? Ten sam znajomy ma kabelek do kompa i program więc może damy sobie z tym rady ??
ksiadz99 Opublikowano 29 Października 2009 Opublikowano 29 Października 2009 jezeli znajomy ma jakiekolwiek pojecie o diagnostyce i logach, nie mowie juz o interpretacji bo zawsze mozesz je wrzucic na forum i ktos ci je oceni, ale zeby potrafil prawidlowo te logi zrobic..
czaja77 Opublikowano 29 Października 2009 Opublikowano 29 Października 2009 A jak sprawdzić te logi ?? Ten sam znajomy ma kabelek do kompa i program więc może damy sobie z tym rady ?? wszystko dokładnie opisane w dziale Diagnostyka
Gość Mr. Axe Opublikowano 30 Października 2009 Opublikowano 30 Października 2009 Ja bym stawiał na Turbo
Darev Opublikowano 30 Października 2009 Opublikowano 30 Października 2009 ...Myślałem o kierownicach turbiny, ale znajomy powiedział że gdyby one były temu winne to turbina wchodziła by w tryb serwisowy ... Niekoniecznie, jeżeli przeładowanie jest nieduże to turbo pompuje cały czas... Ja bym stawiał na Turbo jak wyżej dział diagnostyka
author0928 Opublikowano 24 Listopada 2009 Autor Opublikowano 24 Listopada 2009 Witam !!! Widzę, że podobnych postów jest wiele ale nie spotkałem jeszcze takiego, który odpowiada mojemu... Otóż zaobserwowałem coś takiego że autko podczas przyspieszania do ok 2700 obrotów ciągnie znakomicie, następnie delikatnie go zmula i powyżej 3 tys znów ciągnie lepiej... Najbardziej da się to przyuważyć na drugim i trzecim biegu i najczęściej na nie dogrrzanym silniku (piszę tutaj o temp 60/70 st bo nie katuje tak zimnego silnika). Jak myślicie, co może być przyczyną?? Myślałem o kierownicach turbiny, ale znajomy powiedział że gdyby one były temu winne to turbina wchodziła by w tryb serwisowy i w ogóle by nie pracowała do ponownego uruchomienia silnika... Powiedział również, że może to być wina przepływki ponieważ jeśli jest przybrudzona to może podawać zbyt małą lub wielką dawkę powietrza, a na dogrzanym będzie ok... Co o tym myślicie ?? Dodam jeszcze, że z tyłu nic nie kopci, a silnik pracuje równiutko.... Witam ponownie... Zakupiłem VAGA i zrobiłem logi dla grupy 003 i 011... podaje poniżej... proszę o sprawdzenie i z góry serdeczne dzięki... http://img340.imageshack.us/img340/5165/logic.jpg[br]Dopisany: 24 Listopad 2009, 18:18_________________________________________________Z tego co widzę to do 3 tys obrotów turbina lekko nie domaga, a przepływka chyba daje za dużo powietrza ?? Dobrze myślę?? Co może być tego powodem?? Dodam jeszcze że ostatnio zauważyłem lekki szum albo jakgdyby takie rzężenie pod maską... Włancza się jak dam buta właśnie tak od 1700 do 2500/3000 tys obrotów... Co o tym myślicie ??
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się