Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Chip do 2.6 z '95


Strahd

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich

Przejrzałem większość postów tutaj aby znaleść informacje na temat chipowania takiego silnika ale nie znalazłem konkretnej odpowiedzi na pytanie: czy warto a jeśli tak to jaka jest cena takiego chipu oraz jaki przyrost mocy można osiągnać?

Szczerze mówiąc to cena nie gra większej roli ale czy nie lepiej byloby za tą samą cene zrobić inne przeróbki które dałyby lepszy efekt jeśli chodzi o moc? Dodam że nie chodzi mi o zrobienie z tego samochodu rakiety a z silnika ruiny.

Pozdrawiam:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przejrzałem większość postów tutaj aby znaleść informacje na temat chipowania takiego silnika ale nie znalazłem konkretnej odpowiedzi na pytanie: czy warto a jeśli tak to jaka jest cena takiego chipu oraz jaki przyrost mocy można osiągnać?

Szczerze mówiąc to cena nie gra większej roli ale czy nie lepiej byloby za tą samą cene zrobić inne przeróbki które dałyby lepszy efekt jeśli chodzi o moc? Dodam że nie chodzi mi o zrobienie z tego samochodu rakiety a z silnika ruiny.

Pozdrawiam:)

Nie znalazles nic, bo przerabiac sie nie oplaca, i duzo sie wyciagnac nie da, musisz sie cieszyc tym co masz, jak chcesz cos wyciagnac to musisz znalezc 1,8T :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie.Ten silnik nie nadaje się do przeróbek.Musisz cieszyć się tym co masz.Jak chciałeś bawić się w chipa to trzebabyło kupić 1.8T albo siakiegoś diesla :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zaden 1.8T ani tym bardziej diesel nie wyda z siebie cudownego gangu benzynowej v-szostki! ten dzwiek rekompensuje brak mozliwosci tuningu :)

No i co z tego , że będzie ładnie pracował jak go diesel będzie objeżdżał :lol::lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zgadzam sie :) diesel to klekot a 4 cylindry dobre byly do fiata 125p:);)

zaden 1.8T ani tym bardziej diesel nie wyda z siebie cudownego gangu benzynowej v-szostki! ten dzwiek rekompensuje brak mozliwosci tuningu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję za informacje:)

Z waszych odpowiedzi i z postów które przeczytałem na tym forum wynika jasno, żze benzyniaki bez turbo są dość niewdzięcznym tematem do zwiększania mocy. Ale, kilka sposobów zasygnalizowaliście:

- stożkowy filtr powietrza

- wydech

- wycięcie kata (200 tys km)

Musze przyznać że jestem laikiem jesli chodzi o mechanikę samochodową, ale na chciałbym od czegoś zacząć. Co na początek? Filtr? Wydech? A jesli tak to czy znacie jakieś strony WWW sklepów gdzie można takie rzeczy zamówić? Oczywiście, z racji mojego obecnego miejsca zamieszkania , wolałbym sklepy które wysyłają na całą Europę. Byłem dziś w jednym z nich tutaj w UK, mieli m.in filtry powietrza, różnej wielkości i różnego kształtu, ceny w granicach 30-50 funtów. Jako że swoje Audi odbiorę dopiero we wtorek, nie mam jeszcze pojęcia jaki rozmiarowo filtr pasuje do tego samochodu, i czy oprócz kupienia filtra i wsadzenia go w miejsce starego trzeba coś jeszcze przerabiać?

Z góry dziękuję za odpowiedź i cierpliwość :grin:

Pozdrawiam :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To o czym piszesz to tylko pogoń za pojedyńczymi konikami. Szkoda zabawy - wydasz sporo pieniędzy a efekt będzie żaden.

Atmosferyczne silniki średnko nadają się do chipowania - chyba że nie liczy się dla Ciebie kwota jaką wydajesz na paliwo - wtedy z tego silnika zrobisz i 200 KM (np nasz kolega z Łodzi ma bypas`a na pompce paliwa i autko ma ok 200 KM). Pali mu 21/100 :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zaden 1.8T ani tym bardziej diesel nie wyda z siebie cudownego gangu benzynowej v-szostki! ten dzwiek rekompensuje brak mozliwosci tuningu :)

No i co z tego , że będzie ładnie pracował jak go diesel będzie objeżdżał :lol::lol:

nie kazdy potrzebuje auta do scigania sie. niektorzy czerpia przyjemnosc z jazdy w inny sposob :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z waszych odpowiedzi i z postów które przeczytałem na tym forum wynika jasno, żze benzyniaki bez turbo są dość niewdzięcznym tematem do zwiększania mocy. Ale, kilka sposobów zasygnalizowaliście:

Nie ze bez turbo, ale 2,6 :razz: TDi-ka tez sie da podkrecic i to nawet ladnie, wiec nie tylko 1,8T , poprostu kupujac 2,6 musisz cieszyc sie serią jezeli chodzi o silnik :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

panowie, nie gadajcie że silnik 2.6 150 KM slabo chodzi, takiego AFN w serii 110 km lub 1.9 TDI 130 objedzie do "setki" bez problemu, i nie klekocząc przy tym strasznie...

jeden woli V - ki, drugi rzędowe diesle ;)

troche takim kiedys jeździłem 2.6 i 2.8 8V, i bardzo lekko pracuje ten silniczek bez żadnego żyłowania,a sound ma świetny, a jak komuś mocy nie starcza to zawsze może sięgnąc po 2.8 30 V bądz 2.7 biT :mrgreen: :cool:

a 1.8T dzwięku najgorszego nie ma, na wolnych delikatnie pomrukuje, a potem wkręca się na obroty z szybkością i brzmi jak wiertarka, tak więc żle nie jest :mrgreen:

pozdro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli będziesz miał AFB w dobrym stanie to spokojnie na seryjnych 150KM ładnie polatasz. Miałem w A6 i chodziła bardzo fajnie a buda cięższa od A4. byle by niebyła w automacie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

panowie, nie gadajcie że silnik 2.6 150 KM slabo chodzi, takiego AFN w serii 110 km lub 1.9 TDI 130 objedzie do "setki" bez problemu, i nie klekocząc przy tym strasznie...

.

2.6 do setki ma 8,9

1.9 130KM do setki 9,9

Z tym , że B6 jest cięższe.Więc ta sekunda to pikuś :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mi puki co seria wystarczy a prawdziwy warkot V-ki slychac przy 4tys.obr. i to taki ze gesia skorka mi wyskakuje i nie moge sie powstrzymac zeby cisnac dalej :P i dzwiek silnika na nizszych obrotach kojazy sie z tymi nowymi autobusami :P:lol: ale to chyba kompresor klimatyzacji tak ryczy (szumi)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

autobusami :P:lol: ale to chyba kompresor klimatyzacji tak ryczy (szumi)

Miałem w A6 zajechany wentylator od klimy to jak wjeżdzałem na podwórko to sąsiedzie myśleli że MIG nadlatuje :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tylko ze bylem w ASO i u mechanika i wyminili sprzeglo wiskotyczne i powiedzieli ze wszystko ok a on dalej tak odzi jak chodzil :P widocznie ten typ tak ma,,,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zaden 1.8T ani tym bardziej diesel nie wyda z siebie cudownego gangu benzynowej v-szostki! ten dzwiek rekompensuje brak mozliwosci tuningu :)

No i co z tego , że będzie ładnie pracował jak go diesel będzie objeżdżał :lol::lol:

wczoraj 2 razy skillowalem octavke 1.9tdi 110km po wirusie na jakies 130km i nie wiadomo jaki moment, wiec nie jest tak zle. ze startu zatrzymanego dopiero od trojki moja Niunka zaczela odjezdzac, z rolowanego juz na dwojce wysunela sie do przodu. wiec nie jest tak zle z ta benzyna, a przeciez mam chore auto... :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...