nervus-ek Opublikowano 2 Listopada 2009 Opublikowano 2 Listopada 2009 Witam od jakiegos czasu zaczal mi ubywac plyn chlodzacy i nie moglem znalesc przyczyny az do dzisiaj wycieka z jakiegos hmmm trudno mi to nazwac znajduje sie to pod czujnikiem temperatury z tylu na glowicy zamocowane to jest tak jak czujnik nz zatrzask wsuwany taki jak w czyjniku tylko skierowane to jest do dolu w strone skrzyni i nie widac jak wycieka bo to jest znikoma ilosc plynu dopiero jak wzialem palcem to zobaczylem ze cieknie i mam teraz pytanie czy to jakis odpowietrznik czy mozna to jakos uszczelnic czy tam trzeba cos zmienic ?
MATIUS Opublikowano 2 Listopada 2009 Opublikowano 2 Listopada 2009 to chyba jest jakis trójnik ale pewnosci nie mam niech wypowiedzą się inni doświadczeni
Mario Opublikowano 4 Listopada 2009 Opublikowano 4 Listopada 2009 Witam od jakiegos czasu zaczal mi ubywac plyn chlodzacy i nie moglem znalesc przyczyny az do dzisiaj wycieka z jakiegos hmmm trudno mi to nazwac znajduje sie to pod czujnikiem temperatury z tylu na glowicy zamocowane to jest tak jak czujnik nz zatrzask wsuwany taki jak w czyjniku tylko skierowane to jest do dolu w strone skrzyni i nie widac jak wycieka bo to jest znikoma ilosc plynu dopiero jak wzialem palcem to zobaczylem ze cieknie i mam teraz pytanie czy to jakis odpowietrznik czy mozna to jakos uszczelnic czy tam trzeba cos zmienic ? To jest kołnierz z pierścieniem uszczelniającym, wymieniałem to w sobotę w swoim wozidle. Nie wiem jak w 1.6, ale w 1.8T nikomu nie życzę wymiany tego elementu. 3h roboty, ręce podrapane, kolana wygięta jak u bociana... Twój element jeżeli nie jest to wina oringa pod czujnikiem, to 050 121 132 A
nervus-ek Opublikowano 4 Listopada 2009 Autor Opublikowano 4 Listopada 2009 Dzieki .czyli to oring a gdzie go kupiles w serwisie czy mozna go dostac w jakims sklepie lepiej wyposazinym/ ?
Mario Opublikowano 6 Listopada 2009 Opublikowano 6 Listopada 2009 Dzieki .czyli to oring a gdzie go kupiles w serwisie czy mozna go dostac w jakims sklepie lepiej wyposazinym/ ? U mnie kołnierz i oring. Kupowałem w ASO
Mario Opublikowano 8 Listopada 2009 Opublikowano 8 Listopada 2009 a ile to kosztowalo? 40 zeta z 20% zniżką w skodzie
pablo_9 Opublikowano 8 Listopada 2009 Opublikowano 8 Listopada 2009 Pewnie chodzi o plastikowy króciec z tyłu głowicy...wymieniałem to w tamtym roku (mechanik wymieniał) za ten króciec zapłaciłem 8 zł
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się