Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AVG] Czasem zgaśnie i nie odpala


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Właśnie niedawno zostałem posiadaczem audi A4 1.9 TDI AVG. Niestety nie napiszę "szczęśliwym posiadaczem" :angry: choć z zakupu cieszyłem się jak dziecko. Autko do domu dojechało na kołach normalnie. Po powrocie od mechanika, który robił w aucie rozrząd auto zgasło pod samym domem. Po tym jak silnik zgasł nie dało się go odpalić. Kontrolka świec żarowych świeciła się normalnie i po jakimś czasie gasła. Udało się odpalić silnik po podaniu napięcia na elektrozawór pompy bezpośrednio z aku- jednak nie odpalił normalnie a po długim kręceniu. Auto miało nierówne obroty więc je zgasiłem i odwiozłem do elektryka. Komputer wykrył błąd elektryczne odcięcie ELAB ale elektryk stwierdził, ze to przez to, ze zdjąłem zasilanie i podpiąłem je bezpośrednio do elektrozaworu pompy. Skasował ten błąd i podobno znalazł jeszcze jakiś luźny kabel masowy. Po tych zabiegach auto zaczęło zapalać na dotyk. Samochód przejechał od tego momentu 300 km.... i dziś powtórka :wallbash: w drodze do pracy auto zgasło i koniec... nie da się go z powrotem zapalić. Dzwoniłem do tego gościa, który go robił i twierdzi, że w momencie którym go do niego zaciągnąłem nie miał paliwa w filtrze więc wskazał na prawdopodobny problem z pompą paliwa, że coś jej odbija i w pewnym momencie przestaje zaciągać paliwo. Bardzo proszę o opinie - gdzie szukać, jaka może być przyczyna?? Dopiero co kupiłem auto i od razu taki kłopot- ręce opadają

Opublikowano

skoro wymieniany był rozrząd sprawdź kąt wtrysku

to nie jest na pewno powodem... :cool1:
Opublikowano

Panowie... nowy trop... Okazuje się że auto jednak faktycznie się zapowietrza... i to podczas jazdy. Pod pracą po długim kręceniu udało mi się go odpalić... jednak po długim kręceniu ( około 10 sekund może nawet dłużej). Myślałem, że uda mi się wrócić pod dom ale po przejechaniu kilku kilometrów auto zaczęło tracić moc i znowu zgasło... tym razem już nie dało się go odpalić. Jednak objaw jest taki jak przy zapowietrzeniu układu. Dodam, że był wymieniany filtr paliwa oraz został dołożony zaworek zwrotny na wężyk paliwowy. Ktoś ma jakiś pomysł co może powodować zapowietrzanie się podczas jazdy. Może wcale się nie zapowietrza tylko ma uszkodzony nastawnik pompy ??? [br]Dopisany: 05 Listopad 2009, 19:24_________________________________________________Witam ponownie. Panowie okazuje się, że prawdopodobnie mam proplem z orginalnym alarmem. Po przekręcieniu kluczyka mam napięcia na elektrozaworze pompy przez parę sekund po czym ono znika. Czy ktoś spotkał się już z takim przypadkiem?? Co można z tym zwalczyć samemu??

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...