Tobi_one Opublikowano 7 Listopada 2009 Opublikowano 7 Listopada 2009 czy ktos z Was moze korzystał juz z ich usług? jakie macie zdanie o tym zakladzie? http://jmb-elektronica.pl/ Chiptuning Hamownia podwoziowa inercyjna Hamowanie na sniadanie 10:00-12:00 70zł Diagnostyka elektroniczna PowerBox EcoBox Wyłączamy filtry FAP i DPF Mozliwosc orgaznizacji Dyno Day przez co cena hamowania spada w zaleznosci od ilosci aut. Profesjonalne spawanie ukladow dolotowych i wydechowych z kwasówki na europejskim poziomie. Pytania kierowac bezposrednio na kontakt podany na stronie lub posrednio tutaj w temacie lub na PW. Zapraszamy do korzystania z uslug. Kolejna hamownia w centralnej Polsce,
Tobi_one Opublikowano 7 Listopada 2009 Autor Opublikowano 7 Listopada 2009 jeżeli inercyjna to szkoda kasy a to czemu?
Tukan Opublikowano 7 Listopada 2009 Opublikowano 7 Listopada 2009 jeżeli inercyjna to szkoda kasy a to czemu? Bo nie pokazuje rzeczywistych wyników? zazwyczaj sa zawyżone :gwizdanie:
Tobi_one Opublikowano 7 Listopada 2009 Autor Opublikowano 7 Listopada 2009 łeeee no to kicha a u Rogala jaka jest hamownia? Nie inercyjna?[br]Dopisany: 07 Listopad 2009, 18:17_________________________________________________Pomiar inercyjny ma również kilka wad: silniki turbinowe mogą wymagać dużego obciążenia dla poprawnego "zbudowania" doładowania. Hamownia z hamulcem nie ma tego problemu - obciążenie można zwiększyć według uznania, nieznacznie tylko pogarszając dokładność. hamownia inercyjna nie pozwala na badanie auta przy stałych obrotach. czy to są aż takie duze wady? czy te zawyzenia sa duzo za duze?
szogun0 Opublikowano 8 Listopada 2009 Opublikowano 8 Listopada 2009 Masa opinii z net się tu przewala. Większość hamowni w Polsce to inercyjne. Obciążeniowe to jakiś tam procent. A do tego obciążeniowa na tyle obciąża samochód, że czasami może z niej nie zjechać
poziek Opublikowano 8 Listopada 2009 Opublikowano 8 Listopada 2009 ponieważ obciążeniowe nie są tanie w zakupie...
Piotrek98igo Opublikowano 8 Listopada 2009 Opublikowano 8 Listopada 2009 Masa opinii z net się tu przewala. Większość hamowni w Polsce to inercyjne. Obciążeniowe to jakiś tam procent. A do tego obciążeniowa na tyle obciąża samochód, że czasami może z niej nie zjechać co znaczy ze moze z niej nie zjechac?
zwierzakfm Opublikowano 13 Grudnia 2009 Opublikowano 13 Grudnia 2009 Bo nie pokazuje rzeczywistych wyników? zazwyczaj sa zawyżone :gwizdanie: ...kwestia kalibracji i systemu sterowania... co rozumiecie pod pojeciem "obciazeniowa", a "inercyjna"? jaka jest roznica w budowie?
Hugo Opublikowano 14 Grudnia 2009 Opublikowano 14 Grudnia 2009 a u Rogala jaka jest hamownia? Nie inercyjna? Obciążeniowa - http://mrmotors.pl/hamownia.php
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się