Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Audi A4 Avant 1,9 TDi 110KM '99 r.- prośba o pomoc w odczytaniu logów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam serdecznie. Jak w temacie, plus zinterpretowanie błędu 00575 - Intake Manifold Pressure w odniesieniu do niżej zamieszczonych logów(niech mi nikt nie pisze przypadkiem, że jest opcja szukaj i jest dużo czytania o błędzie 00575 bo to wiem, tylko on może oznaczać kilka rzeczy a mnie interesuje czy jest w tych logach coś co nakieruje na najbardziej prawdopodobną przyczynę powstawania tego błędu).Dodam, że auto potrafi nagle zamulić przy wyższych obrotach i nie pojedzie więcej niż 140, a rozpędza się tak jak traktor URSUS.Jak wyłączę i włączę auto jedzie normalnie,z należnym mu przyśpieszeniem, bez zamuły.OCB?Pomocy!

dynamiczny 003

http://img198.imageshack.us/img198/6528/dyn003.jpg

dynamiczny 008

http://img97.imageshack.us/img97/1333/dyn008.jpg

dynamiczny 011

http://img263.imageshack.us/img263/9972/dyn011.jpg

statyczny 000-001-003

http://img211.imageshack.us/img211/1287/statyczny000001003.jpg

statyczny 004-007-013

http://img254.imageshack.us/img254/9228/statyczny004007013.jpg

statyczny 014-018-023

http://img682.imageshack.us/img682/8262/statyczny014018023.jpg

bs 000

http://img211.imageshack.us/img211/5366/bs000.jpg

bs 003

http://img5.imageshack.us/img5/2836/bs003n.jpg

bs 011

http://img130.imageshack.us/img130/6299/bs011.jpg

Opublikowano

SUSZARKA się zacina i robi się przeładowanie do granicy notlauf'u a czasami pewnie przeładowuje bardziej i wtedy jest wspomniany URSUS.

Niektóre logi to i lupa nie daje rady... z tego co udało się dojżeć to auto niedogrzane.

Opublikowano

Suszarka(znaczy turbina?)?

:good:

Opublikowano

a czym może być spowodowane jej zacięcie?czy to te szczotki?brudna?może pada na amen czy wtedy by dymiło ostro?a może to ten słynny zawór N75?dodam, że auto ma 148 tys.

Opublikowano

kolego no nie wiem czy uczciwy ten przebieg, nie mam go co prawda od nowości, ale jego stan ogólny i opinia wielu osób znających się na rzeczy mówi jednoznacznie, że bardzo możliwe że taki ma.Nieważne, niech ma ponad 200tys. czy ktoś mi może odpowiedzieć na wyżej postawione pytania bo nie wiem czy z tym mogę jeździć czy nie, czeka mnie podróż we wtorek i nie wiem czy mogę z tym jechać czy robić na gwał itp. Proszę o pomoc Panowie!

Opublikowano

do wtorku tego nie zrobisz... spróbuj ręcznie rozruszać sztangę na turbinie (tak z godzinkę) a następnie zrobić z 5 prób dynamicznych logując grupę 011 i wstaw tutaj z opisem która próba... jechać możesz tylko uważaj aby ci mocy nagle nie zabrakło np. podczas wyprzedzania.

Na forum znajdziesz czyszczenie VTG (turbiny) oraz jej budowę jakbyś nie wiedział gdzie szukać sztangi.

Opublikowano

postaram sie tak uczynic!

a mam jeszcze pytanie, czy z tych logów można na 100% wywnioskować, że to na bank NIE przepływomierz/przepływka?

Opublikowano

postaram sie tak uczynic!

a mam jeszcze pytanie, czy z tych logów można na 100% wywnioskować, że to na bank NIE przepływomierz/przepływka?

:no:

Opublikowano

dziś ze strzykawką ruszałem sztangą, smarując ją coś ala WD40. I po rozgrzaniu auta, dałem mu lekko w palnik. No i nie kracząc nie zadławił się ani razu, nie było spadku mocy.Logów nie mogłem zrobić bo sam byłem.Jutro jadę w trasę, zobaczę jak się będzie spisywał.Oby to gówno nie wróciło no ale zobaczymy...nie chwalmy dnia przed zachodem słońca...

Z góry dziękuję za wskazówki i porady,zloguje furę jak wrócę,tj.po (jak dla kogo:D) dłuuuugim weekendzie;)

pozdrawiam!

PS.pytałem o tę przepływkę bo gościu chciał za jej czyszczenie 100zł i mi się to jakoś drogo wydało...czy się myliłem?poza tym metodą eliminacji staram się dojść ocb;)jak wróci to gówno co mnie nęka, to zrobię tę przepływkę(przeczyszczę),potem N75 a potem już chyba tylko turbo do czyszczenia i zapieczone szczoty...

Opublikowano

Przeplywomierz nie jest Twoim problemem - nic z nim nie rob a juz tym bardziej za 100 PLN.

Na podstawie tych logów co zamiesciles mozna to odczytac - nawet pomimo tego iż swiruje regulacja cisnienia doladowania.

N75 tez niech Cie poki co nie interesuje.

Oby to gówno nie wróciło no ale zobaczymy...nie chwalmy dnia przed zachodem słońca...

Wroci i to szybciej niz myslisz :wink4:

Wyjmij sprezarke i porzadnie wyczysc kierownice VTG - skończą sie Twoje problemy.

Zwracam jeszcze Twoją uwage na niedomagający termostat.

Pozdrawiam

Opublikowano

PS.pytałem o tę przepływkę bo gościu chciał za jej czyszczenie 100zł...

nie daj się nabić w butelkę za 100PLN, turbo jest Twoim problemem

Opublikowano

no to jeszcze raz dziękuję za porady. wyczyszczę turbo i wtedy zrobię logi.

Mały OT,chociaż ja wiem;)

Korzystając jeszcze z okazji i z wiedzy Waszej szanowni koledzy napiszcie mi jeszcze proszę ile powinna (mniej więcej) kosztować mnie wymiana termostatu (termostat+robocizna) bo nie chcę się naciąć.Coś mi się wydaje, że przepłacam u mojego mechaniora :disgust:

Opublikowano

Jak masz warunki to możesz samemu taką operacje wykonać... termostat oczywiście oryginał z ASO plus płyn Febi G12 z motoryzacyjnego. Na forum jest opisana wymiana termostatu. Co do kosztów robocizny to nie powinien wziąć więcej jak 100PLN

Opublikowano

kończąc wątek napisać chciałem, że tak jak szanowni koledzy doradzali - po przeczyszczeniu turbiny moje problemy zniknęły!!!auto idzie jak trzeba!!!dzięki za pomoc!!!

dostało virusa dodatkowo więc jest awsome!!:)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...