rickjames Opublikowano 8 Listopada 2009 Opublikowano 8 Listopada 2009 Witam serdecznie. Jak w temacie, plus zinterpretowanie błędu 00575 - Intake Manifold Pressure w odniesieniu do niżej zamieszczonych logów(niech mi nikt nie pisze przypadkiem, że jest opcja szukaj i jest dużo czytania o błędzie 00575 bo to wiem, tylko on może oznaczać kilka rzeczy a mnie interesuje czy jest w tych logach coś co nakieruje na najbardziej prawdopodobną przyczynę powstawania tego błędu).Dodam, że auto potrafi nagle zamulić przy wyższych obrotach i nie pojedzie więcej niż 140, a rozpędza się tak jak traktor URSUS.Jak wyłączę i włączę auto jedzie normalnie,z należnym mu przyśpieszeniem, bez zamuły.OCB?Pomocy! dynamiczny 003 http://img198.imageshack.us/img198/6528/dyn003.jpg dynamiczny 008 http://img97.imageshack.us/img97/1333/dyn008.jpg dynamiczny 011 http://img263.imageshack.us/img263/9972/dyn011.jpg statyczny 000-001-003 http://img211.imageshack.us/img211/1287/statyczny000001003.jpg statyczny 004-007-013 http://img254.imageshack.us/img254/9228/statyczny004007013.jpg statyczny 014-018-023 http://img682.imageshack.us/img682/8262/statyczny014018023.jpg bs 000 http://img211.imageshack.us/img211/5366/bs000.jpg bs 003 http://img5.imageshack.us/img5/2836/bs003n.jpg bs 011 http://img130.imageshack.us/img130/6299/bs011.jpg
Darev Opublikowano 8 Listopada 2009 Opublikowano 8 Listopada 2009 SUSZARKA się zacina i robi się przeładowanie do granicy notlauf'u a czasami pewnie przeładowuje bardziej i wtedy jest wspomniany URSUS. Niektóre logi to i lupa nie daje rady... z tego co udało się dojżeć to auto niedogrzane.
rickjames Opublikowano 8 Listopada 2009 Autor Opublikowano 8 Listopada 2009 sorry za te nieczytelne logi,już poprawiłem.Jestem trochę zielony- Suszarka(znaczy turbina?)?
rickjames Opublikowano 8 Listopada 2009 Autor Opublikowano 8 Listopada 2009 a czym może być spowodowane jej zacięcie?czy to te szczotki?brudna?może pada na amen czy wtedy by dymiło ostro?a może to ten słynny zawór N75?dodam, że auto ma 148 tys.
mirek26 Opublikowano 8 Listopada 2009 Opublikowano 8 Listopada 2009 masz auto od nowości bo ten przebieg to chyba nie bardzo. diesel, kombi 10 latek-grubo 200 kkm
rickjames Opublikowano 8 Listopada 2009 Autor Opublikowano 8 Listopada 2009 kolego no nie wiem czy uczciwy ten przebieg, nie mam go co prawda od nowości, ale jego stan ogólny i opinia wielu osób znających się na rzeczy mówi jednoznacznie, że bardzo możliwe że taki ma.Nieważne, niech ma ponad 200tys. czy ktoś mi może odpowiedzieć na wyżej postawione pytania bo nie wiem czy z tym mogę jeździć czy nie, czeka mnie podróż we wtorek i nie wiem czy mogę z tym jechać czy robić na gwał itp. Proszę o pomoc Panowie!
Darev Opublikowano 8 Listopada 2009 Opublikowano 8 Listopada 2009 do wtorku tego nie zrobisz... spróbuj ręcznie rozruszać sztangę na turbinie (tak z godzinkę) a następnie zrobić z 5 prób dynamicznych logując grupę 011 i wstaw tutaj z opisem która próba... jechać możesz tylko uważaj aby ci mocy nagle nie zabrakło np. podczas wyprzedzania. Na forum znajdziesz czyszczenie VTG (turbiny) oraz jej budowę jakbyś nie wiedział gdzie szukać sztangi.
rickjames Opublikowano 9 Listopada 2009 Autor Opublikowano 9 Listopada 2009 postaram sie tak uczynic! a mam jeszcze pytanie, czy z tych logów można na 100% wywnioskować, że to na bank NIE przepływomierz/przepływka?
Darev Opublikowano 9 Listopada 2009 Opublikowano 9 Listopada 2009 postaram sie tak uczynic! a mam jeszcze pytanie, czy z tych logów można na 100% wywnioskować, że to na bank NIE przepływomierz/przepływka?
rickjames Opublikowano 9 Listopada 2009 Autor Opublikowano 9 Listopada 2009 dziś ze strzykawką ruszałem sztangą, smarując ją coś ala WD40. I po rozgrzaniu auta, dałem mu lekko w palnik. No i nie kracząc nie zadławił się ani razu, nie było spadku mocy.Logów nie mogłem zrobić bo sam byłem.Jutro jadę w trasę, zobaczę jak się będzie spisywał.Oby to gówno nie wróciło no ale zobaczymy...nie chwalmy dnia przed zachodem słońca... Z góry dziękuję za wskazówki i porady,zloguje furę jak wrócę,tj.po (jak dla kogo:D) dłuuuugim weekendzie;) pozdrawiam! PS.pytałem o tę przepływkę bo gościu chciał za jej czyszczenie 100zł i mi się to jakoś drogo wydało...czy się myliłem?poza tym metodą eliminacji staram się dojść ocb;)jak wróci to gówno co mnie nęka, to zrobię tę przepływkę(przeczyszczę),potem N75 a potem już chyba tylko turbo do czyszczenia i zapieczone szczoty...
przemik Opublikowano 10 Listopada 2009 Opublikowano 10 Listopada 2009 Przeplywomierz nie jest Twoim problemem - nic z nim nie rob a juz tym bardziej za 100 PLN. Na podstawie tych logów co zamiesciles mozna to odczytac - nawet pomimo tego iż swiruje regulacja cisnienia doladowania. N75 tez niech Cie poki co nie interesuje. Oby to gówno nie wróciło no ale zobaczymy...nie chwalmy dnia przed zachodem słońca... Wroci i to szybciej niz myslisz Wyjmij sprezarke i porzadnie wyczysc kierownice VTG - skończą sie Twoje problemy. Zwracam jeszcze Twoją uwage na niedomagający termostat. Pozdrawiam
Darev Opublikowano 10 Listopada 2009 Opublikowano 10 Listopada 2009 PS.pytałem o tę przepływkę bo gościu chciał za jej czyszczenie 100zł... nie daj się nabić w butelkę za 100PLN, turbo jest Twoim problemem
rickjames Opublikowano 11 Listopada 2009 Autor Opublikowano 11 Listopada 2009 no to jeszcze raz dziękuję za porady. wyczyszczę turbo i wtedy zrobię logi. Mały OT,chociaż ja wiem;) Korzystając jeszcze z okazji i z wiedzy Waszej szanowni koledzy napiszcie mi jeszcze proszę ile powinna (mniej więcej) kosztować mnie wymiana termostatu (termostat+robocizna) bo nie chcę się naciąć.Coś mi się wydaje, że przepłacam u mojego mechaniora
Darev Opublikowano 11 Listopada 2009 Opublikowano 11 Listopada 2009 Jak masz warunki to możesz samemu taką operacje wykonać... termostat oczywiście oryginał z ASO plus płyn Febi G12 z motoryzacyjnego. Na forum jest opisana wymiana termostatu. Co do kosztów robocizny to nie powinien wziąć więcej jak 100PLN
mirek26 Opublikowano 11 Listopada 2009 Opublikowano 11 Listopada 2009 termostat tylko ori 80 zeta robocina 20-50 zeta
rickjames Opublikowano 31 Marca 2010 Autor Opublikowano 31 Marca 2010 kończąc wątek napisać chciałem, że tak jak szanowni koledzy doradzali - po przeczyszczeniu turbiny moje problemy zniknęły!!!auto idzie jak trzeba!!!dzięki za pomoc!!! dostało virusa dodatkowo więc jest awsome!!
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się