Grzegorz76 Opublikowano 14 Listopada 2009 Opublikowano 14 Listopada 2009 Witam. Co oznacza w/w kolumna w 004 stat? Pytam, ponieważ u mnie wartości w tej kolumnie różnią się od wszystkich logów z którymi się porównywałem. U kolegów Cold Start Valve jest przeważnie o wartości 100,2. U mnie jest to zawsze góra w okolicach 55-60. Co za cholera w tym siedzi i od czego ten parametr zależy, czyli gdzie szukać przyczyny tej anomalii? Pozdrawiam.
przemik Opublikowano 14 Listopada 2009 Opublikowano 14 Listopada 2009 Wartosc ta oznacza w jakim zakresie moze jeszcze nasawnik doregulowac sobie kat wtrysku do zadanego przez ECU. 100 oznacza ze nastawnik "oparl sie o sciane". Pozdrawiam
Grzegorz76 Opublikowano 14 Listopada 2009 Autor Opublikowano 14 Listopada 2009 Wartosc ta oznacza w jakim zakresie moze jeszcze nasawnik doregulowac sobie kat wtrysku do zadanego przez ECU. 100 oznacza ze nastawnik "oparl sie o sciane". Pozdrawiam Hmm... jak to rozumieć? W sensie czy lepiej jak jest tak jak u mnie czy jak 100? A gdzie znajduje się ten nastawnik, czy to jest rzecz, która może się popsuć? Pytam, ponieważ u mnie są cały czas cyrki z tym kątem wtrysku. Jak jadę to kąt wygląda ok. Na poziomie 1 ATDC ale jak tylko się zatrzymam, np na światłach, to durny kąt przyspiesza i dąży do 4BTDC.
marewel Opublikowano 14 Listopada 2009 Opublikowano 14 Listopada 2009 Parametr zalezy od tego jak ustawiony jes zaplon,ustaw tak zeby na wolnych nie bylo 100 a jakies 80-90.
tx-didi Opublikowano 21 Listopada 2009 Opublikowano 21 Listopada 2009 Wartosc ta oznacza w jakim zakresie moze jeszcze nasawnik doregulowac sobie kat wtrysku do zadanego przez ECU. 100 oznacza ze nastawnik "oparl sie o sciane". Pozdrawiam Hmm... jak to rozumieć? W sensie czy lepiej jak jest tak jak u mnie czy jak 100? A gdzie znajduje się ten nastawnik, czy to jest rzecz, która może się popsuć? Pytam, ponieważ u mnie są cały czas cyrki z tym kątem wtrysku. Jak jadę to kąt wygląda ok. Na poziomie 1 ATDC ale jak tylko się zatrzymam, np na światłach, to durny kąt przyspiesza i dąży do 4BTDC. A mozesz zapodac jakies logi (z rozgrzanego silnika) 004 stat i bs ? (oraz 013, 014)
Grzegorz76 Opublikowano 21 Listopada 2009 Autor Opublikowano 21 Listopada 2009 Wartosc ta oznacza w jakim zakresie moze jeszcze nasawnik doregulowac sobie kat wtrysku do zadanego przez ECU. 100 oznacza ze nastawnik "oparl sie o sciane". Pozdrawiam Hmm... jak to rozumieć? W sensie czy lepiej jak jest tak jak u mnie czy jak 100? A gdzie znajduje się ten nastawnik, czy to jest rzecz, która może się popsuć? Pytam, ponieważ u mnie są cały czas cyrki z tym kątem wtrysku. Jak jadę to kąt wygląda ok. Na poziomie 1 ATDC ale jak tylko się zatrzymam, np na światłach, to durny kąt przyspiesza i dąży do 4BTDC. A mozesz zapodac jakies logi (z rozgrzanego silnika) 004 stat i bs ? (oraz 013, 014) Tutaj są logi - http://www.a4-klub.pl/smf/b5_akn_prosze_o_analize_logow-t94240.0.html
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się