mireko Opublikowano 14 Listopada 2009 Opublikowano 14 Listopada 2009 Witam.Mam kilka pytań: -Poprzedni właściciel (nie wiedzieć czemu ) zakręcił korek (śrubę) spustowy misy oleju na jakiś klej.Nie muszę dodawać,że łeb śruby był sfatygowany,a ja jeszcze poprawiłem.Czeka mnie wymiana oleju i nie wiem co robić.Mam syntetyk i będę chyba taki sam zalewał-czy można bez spuszczania oleju wymienić przez odsysanie? -W przypadku kontynuacji próby odkręcenia śruby-myślę o dospawaniu czegoś do tej śruby,po podłączeniu aku muszę adoptować przepustnicę i itp? -Może macie jakieś pomysły?Palnikiem próbowałem,ale boję się mocno grzać. -Jeszcze mała prośba:czy ktoś może zmierzyć dokładnie w ADR-ze długość rurki bagnetu(met) od bloku do rurki plastikowej i samej rurki plast. oraz całej długości rurek do kołnierza bagnetu.Chodzi mi o to,że zmieniłem rurkę plast. i coś mi poziom oleju nie pasuje. Dzięki i pozdrawiam.[br]Dopisany: 14 Listopad 2009, 09:56_________________________________________________A więc na warsztacie zespawali mi nakrętkę na klucz 30 i poszło bez problemu.Nie mieli takiego korka,więc na razie tak zostanie.Zalany Total Quartz 7000 10W40,nie lałem 5W bo zauważyłem drobne pocenia się uszczelek(przebieg 240tys.) A co do długości rurki bagnetu aktualne.Wlałem 2.8l nowego oleju i na w miarę zimnym mam na miarce jak trzeba.Zobaczę jeszcze potem jak dobrze wystygnie.
Samaelos Opublikowano 14 Listopada 2009 Opublikowano 14 Listopada 2009 Oleju przy wymianie razem z filtrem powinno wejść 3.5 litra (wg książki).
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się