suwalek Opublikowano 24 Listopada 2009 Opublikowano 24 Listopada 2009 Witam, Problem: Po odpalaniu samochodu, z nawiewow i spod deski rozdzielczej dochodza stuki (tak jakby klapki w przewodach przy zmianie nachylenia blokowaly sie). Co ciekawe stuki dochodza raz z lewej, raz ze srodka, a raz z prawej. Stuki zarowno przy wlaczonej jak i wylaczonej klimie. Stuki wystepuja tylko przez 1-2 minuty (kilka uderzen) i potem to ustaja. Prosze o porady i opinie (w ASO po podpieciu do kompa bledow nie wykazalo)... Pozdrawiam, Dominik[br]Dopisany: 14 Listopad 2009, 12:19_________________________________________________Czy na prawde nikt nie ma pojecia co moze dolegac moim nawiewom?? dzieki z gory za jakies sugestie, pozdrawiam, domin
trzeciaq Opublikowano 25 Listopada 2009 Opublikowano 25 Listopada 2009 ja mam podobny problem u mnie stuka cos pod deska na wysokosci srodkowych nawiewow, nie wiem co to dokladnie ale wyje mi sie ze wiatraczek nawiwu sie zabrudzil albo lopatki sie juz wyrobily. jak wlacze tylko nawiew na szybe to ustaje stukanie a jak spowrotem na auto to znowu jest. i czsami stuka czasmai nie , czasami 2-4 razy czasami 10 min ( z kilku sekundowa amplituda)
Andrzej K Opublikowano 25 Listopada 2009 Opublikowano 25 Listopada 2009 Nie pomogę ale może przynajmniej Cię pocieszę . W egzemplarzu, którym jeżdżę (A4B7 BPW Avant) jest identycznie .
trzeciaq Opublikowano 25 Listopada 2009 Opublikowano 25 Listopada 2009 ja wlasnie dzis zauwazylem ze przestal dmuchac srodkowy nawiew takze napewno wiatraczek
ROBERT8002 Opublikowano 27 Listopada 2009 Opublikowano 27 Listopada 2009 na początek bym sprawdził czy silniczki klap sterowania nawiewów ni padły lub czy się nie zacięły. skoro pisałeś że nawiew na podszybie chodził bez stuków a po włączeniu nawiewów centralnych dochodziły stuki
trzeciaq Opublikowano 27 Listopada 2009 Opublikowano 27 Listopada 2009 wyjolem przedni nawiew i wlasnie tak sie stalo te klapki byly zamkniete caly czas , ustawil je na otwrte i zobaczymy teraz jak bedzie
Gość radekk2000 Opublikowano 27 Listopada 2009 Opublikowano 27 Listopada 2009 U mnie też coś stuka (cyka).Zawsze z rana przez około 2min.Dokładnie jakby z klimatronika. :mysli:
suwalek Opublikowano 27 Listopada 2009 Autor Opublikowano 27 Listopada 2009 ...po konsultacjach... Podobno moj problem jest calkiem popularny, a dotyczy sterowania przez komputer. Z jakichs przyczyn, po jakims czasie klapki w ukladzie przy zamykaniu i otwieraniu "wariuja" i probuja mocniej sie zamknac niz powinny, zeby nic sie nie polamalo ponownie sie otwieraja, i tak cykl taki moze powtorzyc sie kilka razy (stad stukanie tylko przez chwile, i z roznych stron). Kumpel tak ma, kiedy robi przeglad kompleksowy stuki znikaja, i najczesciej pojawiaja sie spowrotem na miesiac przed koleinym przegladem (niezla powtarzalnosc). Podobno podczas przegladu w ASO podpinaja pod komputer i "odswierzaja" program sterujacy (tak przynajmniej kolega twierdzi). a czy to prawda... ...za 4 miesiace mam przeglad, pojade, zglosze, i zobacze czy po interwencji "specow" z ASO przestanie... Czekam na opinie dotyczace prawdopodobnosci powyzszej teorii... :> Pozdrawiam, Domin
Andrzej K Opublikowano 28 Listopada 2009 Opublikowano 28 Listopada 2009 ...za 4 miesiace mam przeglad, pojade, zglosze, i zobacze czy po interwencji "specow" z ASO przestanie... W miarę możliwości spróbuj podejrzeć co będą z tym robić, a później nie zapomnij o tym napisać .
bor76 Opublikowano 5 Stycznia 2010 Opublikowano 5 Stycznia 2010 Należy wykonać adaptacje VAG-iem. Ja mam fejsa V-Skan Klimatyzacja>Nastawy podstawowe>kanał 01 ;następnie będzie widać jak położenia wszystkich klapek nawiewu zmieniają się do osiągnięcia wielkości granicznych. Następnie powinny pojawić się wszędzie same zera . Teraz tylko przycisnąć OK i problem cykania któregoś z nawiewów podczas jazdy many z głowy mamy z głowy. :>
suwalek Opublikowano 8 Maja 2010 Autor Opublikowano 8 Maja 2010 Witam, Jak wczesniej pisalem, podczas przegladu w ASO mieli zrobic kalibracje klapek i stukanie mialo ustac. Kalibracje zrobili, i.... stuka:). "specjalista" w ASO stwierdzil ze to strasznie skomplikowane i trudne dobrze skalibrowac klapki nawiewow, ale jak bedzie mi to dalej bardzo przeszkadzalo, to mam podjechac, i postaraja sie to jeszcze raz zrobic... pytanie: czy faktycznie ta kalibracja/zerowanie klapek to taka trudna operacja?... co prawda do stukania juz sie przyzwyczailem, ale poki mam gwarancje, to moze ich troche jeszcze pomecze:) ...a jak gwarancja sie skonczy... zna ktos moze jakis prywatny serwis w Olsztynie lub okolicy, gdzie prawdziwi fachowcy skalibruja te nieszczesne klapki? Dzieki za (p)odpowiedzi... pzdr
orzeszek75 Opublikowano 13 Maja 2018 Opublikowano 13 Maja 2018 Witam rozwiazaliscie problem tego stukania ?? u mnie to juz nie stukanie tylko walenie :)) to nie rowne stukanie i nie zawsze wystepuje czasami puknie kilka razy czasami wali godzine podczas jazdy ? moze macie jakis pomysl ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się