nyggga Opublikowano 15 Listopada 2009 Opublikowano 15 Listopada 2009 jak to jest panowie z tym zapowietrzaniem diesla????? ja dzis jechalem do Pasłeka po wahe (tansza niz na CPN:P) nie tankowalem bo myslalem ze dojade no ale ze po drodze kolege zatrzymala Meganka policyjna a pozniej ja przegapiłem 3 zjazdy (bylo ciemno:P) zabraklo mi wahy....... kolega podjechal zalalismy 5l ropy i sie zaczelo...oralem go chyba przez 15 min po 20s na rozruchu i nic nie chcial odpalic dzwonie do mechanika i sie spytam co zrobic mowi: "zalej filtr paliwa ropa ale zeby to zrobic musisz go wykreci" no to odpada droga szybkiego ruchu ja bez kluczy nie widzialo mi i sie to....no to sie pytam czy na pych da rade ale niby chodza mity ze rozrzad sie przekreca i zebyb tego nie stosowac....mechanior mowi ze to bajka ze nic takiego sie nie dzieje mam dwa wyjscia albo na pych albo z 3 akumulatory i go oram dalej aż do rana:P.....no to zacholowalismy samochod do miasta i oralem go dalej asz mi akumulator prawie padl.....wtedy desperacja albo na pyh albo gowno fura zostaje.....no to przymocowaliśmy linke holownicza jeszce raz..... kolega PASKIEM sie rozpedzi l(b4) 4s i odpalil:D i tera moje pytanie czy jest w audi jakis mechanizm odpowietrzania (wg mojego mechanika bylo tylko w Fordach i Reno[ten sam rocznik]) i czy jest jakiś inny sposob na szybkie go odpalenie niz na pych /oranie silnika / zalanie ropa filtru paliwa?????
gadam13 Opublikowano 15 Listopada 2009 Opublikowano 15 Listopada 2009 Ja kiedyś zalewałem filtr i wcale nie trzeba go wyciągać , odpinasz taki plastikowy zaworek na filtrze,wyciągasz go do góry i masz duży otwór do zalania. Piłowanie może podobno uszkodzić (zatrzeć) pompę wtryskową , którą smaruje właśnie paliwo.
krzysiek23 Opublikowano 15 Listopada 2009 Opublikowano 15 Listopada 2009 zalej bak do ok 20l lub tak zeby bylo tego paliwa nie 5l wez klucz 17 i odkrec nakretki na wtryskach wystarcza 3 bez sterujacego z 2 razy zakrec i paliwo powinno leciec i sie uklad odpowietrzyc....;bo raczej nie chodzi o zapowietrzenie calego ukladu ale najprawdopodobniej jest pompa zapowietrzona i krecenie i pych nic nie dadza a jedynie mozesz zatrzec pompe znajdz klucz 17 i 3min roboty.......
Lishoo Opublikowano 15 Listopada 2009 Opublikowano 15 Listopada 2009 Dokładnie, pompa powinna się sama odpowietrzyć, tylko że wtryski same się nie odpowietrzą, trzeba poluzować nakrętki, najlepiej chyba pojedynczo po kolei i kręcić, aż będzie leciało paliwo bez powietrza.
zbychzz Opublikowano 15 Listopada 2009 Opublikowano 15 Listopada 2009 no cycki opadają jak się takie coś czyta no to kolega ten co holował potfił dojechać z ropą ale kluczy już nie mógł przywieźć (dziesiątka do ściągnięcia osłony na silnik jeżeli jeszcze taką masz i ewentualnie śrubokręt) ? Na pewno zalanie ropą filtra dało by lepszy efekt niż jeg ociąganie. Tylko czekam na następny wątek jak napiszesz dlaczego silnik nierówno pracuje albo gdzie można regenerować pompę.
.Pablo. Opublikowano 15 Listopada 2009 Opublikowano 15 Listopada 2009 No nie wiem co jest lepsze kręcenie rozrusznikiem przez pół nocy żeby auta nie ciągnąć wtedy pompa cały czas na sucho chodzi czy pociągnąć autko i na 5 metrach samo zapali . Mi osobiście raz zabrakło paliwa przez pośpiech i głupotę wlałem paliwo do zbiornika pociągnąłem go 5 metrów i zapalił i nie pisałem żadnych tematów typu gdzie zregenerować pompę albo silnik nie równo pracuje . Ale fakt jest faktem nie powinno się popuszczać do takiej sytuacji że zabraknie nam paliwa i pompa na sucho idzie :gwizdanie:
goldi Opublikowano 15 Listopada 2009 Opublikowano 15 Listopada 2009 Na górze filtra paliwa masz gwint M6 na klucz 10 jak odkręcisz masz mały otworem można wlać przez strzykawkę ropy a druga sprawa kto śmiga na oparach
nyggga Opublikowano 15 Listopada 2009 Autor Opublikowano 15 Listopada 2009 no cycki opadają jak się takie coś czyta nono to kolega ten co holował potfił dojechać z ropą ale kluczy już nie mógł przywieźć (dziesiątka do ściągnięcia osłony na silnik jeżeli jeszcze taką masz i ewentualnie śrubokręt) ? Na pewno zalanie ropą filtra dało by lepszy efekt niż jeg ociąganie. Tylko czekam na następny wątek jak napiszesz dlaczego silnik nierówno pracuje albo gdzie można regenerować pompę. czlowieku skad mialem wiedziec ze mam to zrobic????? przeciesz jak bym to wiedzial to bym go nie siagnal na pyh i nie oral pompy...ale nie ty sie urodziles z kluczem 10 i srubokretem i wiedza co trzeba z tym zrobić....zenada....
zbychzz Opublikowano 15 Listopada 2009 Opublikowano 15 Listopada 2009 po prostu rozwaliło mnie twoje podejście (zamiast pomyśleć o zalaniu filtra, od razu na pych a przecież kolega mógł wziąść klucze - jeżeli ich nie miał) a tak przy okazji to sam napisałeś, że o tym wiedziałeś jak ci mechanik powiedział ... dzwonie do mechanika i sie spytam co zrobic mowi: "zalej filtr paliwa ropa ale zeby to zrobic musisz go wykreci" ... ale przynajmniej w przyszłości będziesz wiedział co zrobić przepraszam za OT w temacie
nyggga Opublikowano 15 Listopada 2009 Autor Opublikowano 15 Listopada 2009 a tak przy okazji to sam napisałeś, że o tym wiedziałeś jak ci mechanik powiedział no ale dureń kazał mi wykrecac caly filtr nie mowil mi nic o tej srubie z gory;/ a jak zobaczylem ile tam jest do wykręcania to podziękowałem....no ale po to jest ten temat zeby ludzie nie robili tak jak ja....
Bartq997 Opublikowano 6 Grudnia 2009 Opublikowano 6 Grudnia 2009 Mi raz zabraklo paliwa 100m od CPN, wyssalem go calkiem do 0, koledzy pomogli dopchnac pod CPNik, zatankowalem i moja audiolka odpalila bez najmniejszego problemu. Oczywiscie juz staram sie na opaach nie jezdzic
bartosz111 Opublikowano 24 Grudnia 2009 Opublikowano 24 Grudnia 2009 mam chyba podobny problem, wczoraj ledwo odpalilem spod bloku i pomyslalem,ze paliwka malo chociaz rezerwa 44 km zrobione-chyba malo?dojechalem na stacje zatankowalem za 20 zl-tyle mialem.. odpalilem z malkymi problemami przjechalem sie 5 metrow zgasilem i juz nie odpalilem, tak wiec stoi na stacji lokomotywa, samochod w automacie wiec nie wioedzialem czy mozna holowac itd, myslicie ,ze to moze byc to mimo ze odpalil?
DeeJay_Kill Opublikowano 24 Grudnia 2009 Opublikowano 24 Grudnia 2009 Przez przypadek benzyny nie zalałeś?
Radek1987 Opublikowano 24 Grudnia 2009 Opublikowano 24 Grudnia 2009 Mam podobny problem , wymieniałem dziś filtr paliwa w AFN-ie , trochę zalałem go ropą. Odpalił za pierwszym razem i po 3 sekundach zgasł i już nie odpalił. Zalałem jeszcze raz filtr ropą do pełna , popiłowałem go trochę i odpalił. Pochodził 5 min i sam zgasł , piłowałem go trochę ale bez skutku. Nie wiem co jest.....
zbychzz Opublikowano 24 Grudnia 2009 Opublikowano 24 Grudnia 2009 no jest coś między filtrem a bakiem ;( zobacz czy wszystko drożne no i czy czasem co nie zamarzło w baku
Radek1987 Opublikowano 24 Grudnia 2009 Opublikowano 24 Grudnia 2009 to musi być coś innego..... bo filtr znów zalany na max i nie odpala już w ogóle
goldi Opublikowano 28 Grudnia 2009 Opublikowano 28 Grudnia 2009 i zobacz jaki błąd wyskoczy jeśli zalałeś filtr do pełna nie powinno być żadnych problemów
bartosz111 Opublikowano 29 Grudnia 2009 Opublikowano 29 Grudnia 2009 jesli chodzi o moj problem to wyjasnil mi telefonicznie mechanik co trzeba zablokowac a gdzie zaciagnac rope rurka i jakos dalem rade, benzyny nie zatankowalem , ale to czesto moze byc wlasnie niechybnym problemem,pozdro
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się