kazimierzm Opublikowano 15 Listopada 2009 Opublikowano 15 Listopada 2009 Witam Mam do Was pytanie, czy to jest normalne że auto odpala w ten sposób (temp otoczenia około 15 stopni, silnik zimny) Dołączam filmik: A4 2.5 tdi
elmo814 Opublikowano 15 Listopada 2009 Opublikowano 15 Listopada 2009 nieststy nie mormalne ,pompa jest ok ? nie mruga ci w czasie jazdy kontorlka od swiec? sprawdz świece,
kazimierzm Opublikowano 15 Listopada 2009 Autor Opublikowano 15 Listopada 2009 Świece mam wszystkie nowe, nowy olej filtry i rozrząd, pompa chyba ok bo auto jeździ, podczas jazdy nic sie nie świeci.
arto19 Opublikowano 15 Listopada 2009 Opublikowano 15 Listopada 2009 Witam mam praktycznie ten sam silnik i ten sam problem. Mianowicie po regeneracji pompy tzn tylko samego sterownik odpala jak twój. Byłem u mechanika i stwierdził ze leja wtryski i pompa jest do regeneracji nmechanicznie lub mozna ja jeszcze ustawic. Zobacz czy przy zapalaniu nie ma supre klebów dymu z wydechu i czy nie klekocza ci wtryski jak jest zimny. Podejrzewam ze do ustaiwenia bedzie poczatek kata wtrysku oraz dawka.
kazimierzm Opublikowano 15 Listopada 2009 Autor Opublikowano 15 Listopada 2009 Jeszcze dzisiaj to sprawdzę, nagram filmik.
proton2 Opublikowano 15 Listopada 2009 Opublikowano 15 Listopada 2009 Hmmm... moim zdaniem akumulator masz już kiepski. Słychać, że wolniej kręci oraz Ci się kontrolki zapalają od esp i abs podczas kręcenia rozrusznikiem, co sygnalizuje właśnie za niskie napięcie w sterownikach. Po podpięciu do vaga zapewne będą błędy 'supply voltage too low'. Do sprawdzenia aku jak i ładowanie. Statyczny log grupy 018 pokazałby napięcie na pracującym silniku.
kazimierzm Opublikowano 18 Listopada 2009 Autor Opublikowano 18 Listopada 2009 Witam ponownie Odpaliłem auto 2 razy od ostatniego postu i za każdym razem od razu zapalił (nie wiem czy to ma coś wspólnego ze dłużej przytrzymałem na świecach bądź załączyłem świece 2x). Sprawdzałem akumlator - normalnie jest 12volt, przy załączonym silniku 14volt. co o tym sądzicie ? samo się naprawiło czy zawsze trzeba 2 razy na świece dawać ? pozdrawiam
chmielu Opublikowano 18 Listopada 2009 Opublikowano 18 Listopada 2009 Nie trzeba grzać świec dwa razy, bo one i tak grzeją poniżej 5*C
kazimierzm Opublikowano 18 Listopada 2009 Autor Opublikowano 18 Listopada 2009 dodam ze temp otoczenia byla okolo 15 stopni[br]Dopisany: 18 Listopad 2009, 21:13_________________________________________________+ 15'C
chmielu Opublikowano 18 Listopada 2009 Opublikowano 18 Listopada 2009 No to świece nie grzały, czy je przekręciłeś 2 czy 5 razy.
kazimierzm Opublikowano 19 Listopada 2009 Autor Opublikowano 19 Listopada 2009 Jest to możliwe żeby za pierwszym razem pompa paliwowa pociągła za małą dawkę paliwa ?
siniakTDI Opublikowano 19 Listopada 2009 Opublikowano 19 Listopada 2009 Hmmm... moim zdaniem akumulator masz już kiepski. Słychać, że wolniej kręci oraz Ci się kontrolki zapalają od esp i abs podczas kręcenia rozrusznikiem, co sygnalizuje właśnie za niskie napięcie w sterownikach. Po podpięciu do vaga zapewne będą błędy 'supply voltage too low'. Do sprawdzenia aku jak i ładowanie. Statyczny log grupy 018 pokazałby napięcie na pracującym silniku. Moim zdaniem kolega dobrze mówi i to będzie zbyt słaby akumulator Sprawdzałem akumlator - normalnie jest 12volt, przy załączonym silniku 14volt. No dobrze sprawdzałeś pewnie na nieodpalonym silniku (mowisz 12V) albo już po odpaleniu (14 V) ale czy sprawdzałeś jakie jest napięcie w momęcie kręcenia rozrusznika, może wtedy już spadać nawet do 9 volt a to oznacza zbyt niską sprawność AQ i będą takie cyrki (mówie tu o pojawianiu się kontrolek ESP i ABS )
proton2 Opublikowano 19 Listopada 2009 Opublikowano 19 Listopada 2009 Ja bym nie bagatelizował tego co napisałem. Miałem dokładnie to samo, kiedy załatwiłem akumulator poprzez błędne podłączenie RNS-E. Sterownik pompy VP44 jest bardzo wrażliwy na spadki napięcia i może się w pewnym momencie okazać, że go trafi i już w ogóle nie odpalisz. Oprócz samego akumulatora, problem może być również tak prozaiczny jak brudne klemy. Czyszczenie nie trwa długo, więc możesz od tego zacząć.
kazimierzm Opublikowano 19 Listopada 2009 Autor Opublikowano 19 Listopada 2009 u mnie z tego co pamietam spada do 10,.. nie pamietam dokladnie ile, a u was jakie jest napięcie w trakcie odpalania ?
Chuck Norris Opublikowano 28 Listopada 2009 Opublikowano 28 Listopada 2009 Moim zdaniem kąt wtrysku ale mogę sie mylić, kolega proton2 ma rację czyszczenie klem nie zajmie Ci dużo czasu, a może sporo pomóc. Mój AVF odpalał tak przy -23 stopniach. Daj znać jak coś zdziałasz. Sprawdź aku. bo słyszałem tak jakby wolno też kręcił.
mech15 Opublikowano 28 Listopada 2009 Opublikowano 28 Listopada 2009 A ja mam taką prośbę żeby ktoś z podobnym silnikiem wrzucił filmik z poprawnym odpaleniem z tej samej pozycji???
tomziom1 Opublikowano 28 Listopada 2009 Opublikowano 28 Listopada 2009 Witam ja ma taki sam silnik jak kolaga AYM i powiem tak u mnie odpala zdecydowanie lepiej niema znaczenia jaka jest temp. +15,- 5 pali tak samo. Czyli od kopa. Dodam tylko że w maju wymieniłem aku na nowy a w listopadzie wszystkie świece bo były spalone. Mi tak ciężko właśnie palił jak miałem te świece spalone. Ale odczuwalne to było dopiero przy temp. ok +4. Po wymianie świec problem znikł. Zrób tak jak koledzy radzą sprawdź akumulator, możesz również zajrzeć do świec bo jak przyjdą większe mrozy to już nie odpalisz. Pozdrawiam i powodzenia.
Ogi Opublikowano 28 Listopada 2009 Opublikowano 28 Listopada 2009 Milem ten sam problem, okazalo sie ze kont wtrysku jest lekko przestawiony. Po korekcji wszystko wrocilo do normy czyli pali od kopa.
kazimierzm Opublikowano 3 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 3 Grudnia 2009 Witam ponowie prawidłowe napięcie w momencie odpalania ile powinno wynosić? jak możecie to wrzucicie filmik z waszym odpalaniem pozdrawiam kazimierzm
chmielu Opublikowano 4 Grudnia 2009 Opublikowano 4 Grudnia 2009 Nie powinno spadać poniżej 10 - 11 V a u Ciebie ile jest ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się