Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AEB] Problemy z doładowaniem...


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ok nie dyskutujemy dalej, pozdrawiam i dziękuje za pomoc. Miłej nocki.

Opublikowano

Od podejrzen to jest policja :gwizdanie:

Setup do krystiana poszedl odemnie.

Dla malkontentow : osprzet u mnie ladowal jak powinien bez przeladowan do 1,5 i szedl plynnie jak powinien , sprezarka bez luzow i wyciekow co moze niektorych dziwic , Zrobione przeszlo 10 tys km u mnie w ciagu zeszlego roku bez problemow ...

Wiec Dev prosze cie nie wobrazaj sobie za duzo bo wprowadzasz jakis niepotrzebny zamet ...

Zaczac by chyba trzeba od tego w jaki sposob a starym AEB jest kontrolowane doladowanie prawda ?

Tam nie ma czujnika cisnienia jak w nowszych 1,8T kontroluje na podstawie przeplywki (chociaz do konca nie wiem) wiec moze ją podmien ?

Opublikowano

Tam nie ma czujnika cisnienia jak w nowszych 1,8T kontroluje na podstawie przeplywki

masz racje :wink4: dochodzi jeszcze czujnik cisnienia atmosferycznego i temperatura w dolocie :wink4:
Opublikowano

a ja wam mówię, że WG :tongue4:

Opublikowano

ja tez mówię ze jest problem z WG i z jego otwieraniem

tylko do dzisiaj nie znam przyczyny awarii :( :( :(

był jeszcze problem z paliwem, przy szybszej jezdzie sonda cały czas wskazywała bogatą miesznkę

kolega który próbował z K16 wku....ł sie i wrzucił GT28RS,

osobiście spawałem mu kolektor wydechowy do niej z nierdzewki

po montażu całości i ponownym set-up-ie jak ręką odjął

w/g mnie nie kombinuj z K16 bo koszty grzebania przy niej w pewnym momencie przekroczą zakup nowej turbiny a efekty i tak będą mierne

Nosb coś mi świta ze jakieś dwa lata temu też mocno drążyłeś ten temat w tym aucie :hi:

Opublikowano

Nosb drążył a jeszcze wcześniej był taki ziomek na forum Kunio i tez męczył się z K16...

generalnie to "ciężka" turbina jest... :gwizdanie:

Opublikowano

Moje po tamtym "drazeniu" jezdzilo jak powinno :) Jezdzilem kolo roku i nic mi sie zlego nie dzialo. Filmik jak sobie radzilo znajdziecie na youtube :

... No a przy zmianie silnika na 2,7 setup poszedl do krystiana .

Z tego co dzisiaj z nim gadalem jest to w piku na moment przy depnieciu a potem normalnie 1,5. U mnie nie wychodzilo z 1,5 trzymalo zaraz przed tym jak zamurowane :) Widocznie cos sie przestawilo.

Nie grzebalismy bo byla polnoc :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...