Yachooo 0 Opublikowano 18 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2009 Witam, mam mały problem z moim Audi, a mianowicie słychać metaliczne brzęczenie z okoloc wydechu, szczególnie na postoju, lub dolnych partiach obrotów silnika (do około 1800rpm) przejrzalem cały wydech z dołu i jest cały... czy jest mozliwość ze uszkodził mi się wewnątrz katalizator i to on brzęczy? dodam ze czuć drgania wewnątrz samochodu szczególnie pomiędzy 1200 - 1900rpm pow. 2000 nie odczuwan tego az tak bardzo. Gdzie szukać usterki?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maxim 1 Opublikowano 18 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2009 Spróbuj mocniej poszarpać katem. Może się rozsypał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daimos 2 Opublikowano 19 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2009 rozleciał się katalizator lub pękła plecionka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mlodyy 1 Opublikowano 19 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2009 Witam co do brzeczenia przerabialem to ostatnio zakupilem srodkowy tlumnik i podczas wymiany okazalo sie ze w starym latala jakas blaszka nie wiem skad sie wziela udalo mi sie ja wyjac z tlumnika i zalozylem spowrotem stary tlumni i jest ok tak czy tak musisz rozebrac wydech i sprawdzic kata i pozostale 2 tlumniki drgania sa spowodowane na 99% przez lacznik (plecionke )koszt okolo 30zł tlumnik srodkowy zamiennik bo oryginalu nie dostaniesz to 130zl lacznik tlumnika srodkowego z ostatniom bedzie potrzeby bo trzeba ciac okolo 40 zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yachooo 0 Opublikowano 23 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2009 zajrzalem do mojego wydechu no i stawiam na katalizator. po rozkręceniu wydechu w połowie słychac ewidentnie luzny element w przedniej czesci rury wydechowej(tłumiki są ok). musze wiec wymienic kata i przy okazji, zymienie plecionke. Pytanie, czy opłaca sie kupic gotowe reperaturki katalizatora + plecionki na allegro za około 200 zł wkręcic i po sprawie, czy lepiej kupic plecionke + kata i wspawać gdzieś u majstra w garażu:) przeglądając oferty róznych sklepów zauważyłem ze niektórzy oferują również zamiast katalizatora - strumienice lub tłumik przelotowy - jak ma to sie do silnika diesla?? bo takie zabawki z tego co wiem to raczej dedykacja dla benzyny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mlodyy 1 Opublikowano 24 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2009 odpusc sobie strumiennice itp wywal bebechy z kata wspawaj rure i plecionke i po zabawie koszt okolo 100zł a jak chcesz sie czegos wiecej dowiedziec to wystarczy duzo jest na ten temat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manqm 0 Opublikowano 24 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2009 albo wstaw coś takiego http://moto.allegro.pl/item827473401_katalizator_zamienik_audi_a4_a6_vw_passat_19tdi.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majuDJ 0 Opublikowano 7 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2009 Podłączam się do tego samego problemu ja mam A4 b5 avant 1,9 TDI AHU i moja rura wydechowa na postoju wydaje metaliczne dźwięk tak jak by metal obijał się o metal ale wystarczy ze przytrzyma noga to drgania ustają i nie słychać stukotu metalowego ale nogę odstawie i to samo. Co mogło sie popsuć i co do wymiany może być? Cos grozi jazda z tak stukająca rurą na dłuższa metę? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yachooo 0 Opublikowano 20 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2009 No i stało sie... Ceramika katalizatora tak sie obiła o obudowe, ze rozmiarem przypominała piłeczke od tenisa, po czym zaklinowała się przy wylocie i zabklokowała wylot spalin, czego skutkiem było totalne zamulenie samochodu. Naprawiłem to usuwając wkład kata - została tylko obudowa i samochód smiga dalej. Nie miało to jednak wpływu na drżenie auta jak napisałem wczesniej. Usunalem jedynie metaliczny stukot. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kris_lpgcars 1 Opublikowano 12 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2010 witam dorzuce swoje 3 grosze z racji tego ze wszyscy z taka ochota wywalaja kata jak wyglada sprawa emisji po wyrzuceniu ceramiki ktos mial ochote to sprawdzic, dodam ze w mojej zony autku (suzuki jimny wywalilem 1 z dwoch katow i emisja byla nadal jak w nowym tyle ze to japonczyk) a nadal mnie interesuje co do sprawy w mym klekocie . Kto pyta nie bladzi wiec moze ktos cos wie wiecej... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daimos 2 Opublikowano 13 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2010 witam dorzuce swoje 3 grosze z racji tego ze wszyscy z taka ochota wywalaja kata jak wyglada sprawa emisji po wyrzuceniu ceramiki ktos mial ochote to sprawdzic, dodam ze w mojej zony autku (suzuki jimny wywalilem 1 z dwoch katow i emisja byla nadal jak w nowym tyle ze to japonczyk) a nadal mnie interesuje co do sprawy w mym klekocie . Kto pyta nie bladzi wiec moze ktos cos wie wiecej... u nas w Polsce w dieslu jak na razie sprawdza się tylko stopień dymienia. wywalenie kata nie ma w tym przypadku znaczenia, można śmiało wycinać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRYFI 0 Opublikowano 17 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2010 wywalenie kata może tylko powodować problemy jak często wyjeżdżasz za granice. tam sprawdzają. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się