maxbmx Opublikowano 19 Listopada 2009 Opublikowano 19 Listopada 2009 1. Silnik wydaje dziwny dźwięk (chyba turbina) po takim zabiegu: Na postoju wciśnięcie gazu do 4tys i odpuszczenie. przy zmniejszaniu się obrotów słychać jak gdyby coś wpadało w wibracje/ocierało o coś. 2. Co jakiś czas zdarza się że auto nie ma mocy! Czyli: Na 4 biegu przyspieszając od 1500obr/min ładnie ciągnie do około 2800 obr/min po czym nagle traci całą moc i już nie ciągnie (muli). Logi i wykres w wygodniejszej formie -> http://spreadsheets.google.com/pub?key=tK4dB6KjWMR4rO8fvjOfLFA&gid=0 Co się dzieje? [br]Dopisany: 19 Listopad 2009, 21:48_________________________________________________ Okey, po tym logu sam moge dojść do tego że coś złego dzieje się z ciśnieniem z turbiny... Co się dzieje? [br]Dopisany: 19 Listopad 2009, 21:55_________________________________________________ HELP! [br]Dopisany: 19 Listopad 2009, 22:06_________________________________________________http://spreadsheets.google.com/pub?key=tK4dB6KjWMR4rO8fvjOfLFA&gid=0 Logi i wykres w wygodniejszej formie...
proton2 Opublikowano 19 Listopada 2009 Opublikowano 19 Listopada 2009 Wygląda na zapieczone kierownice w turbinie. Na niektórych logach jakaś tam reakcja na sterowanie jest, ale generalnie praktycznie się nie ruszają i ciśnienie doładowania przekracza granice regulacji - stąd tryb awaryjny i 00575 w sterowniku silnika.
maxbmx Opublikowano 20 Listopada 2009 Autor Opublikowano 20 Listopada 2009 Nie możliwe ze w ogole sie nie ruszają bo auto tylko czasem muli. No i skąd ten dziwny dzwięk z turbiny przy odejmowaniu gazu? (jak by cos wpadało w wibracje) http://spreadsheets.google.com/pub?key=tK4dB6KjWMR4rO8fvjOfLFA&gid=0 - wykres pracy na gorze KLIK "wykres"[br]Dopisany: 19 Listopad 2009, 23:18_________________________________________________PASSAT 2,5 TDI turbo spooling - taki dzwięk
przemik Opublikowano 20 Listopada 2009 Opublikowano 20 Listopada 2009 Im szybciej zdemontujesz turbine i sprawdzisz w jakim stanie jest wirnik i VTG - tym lepiej
maxbmx Opublikowano 20 Listopada 2009 Autor Opublikowano 20 Listopada 2009 Im szybciej zdemontujesz turbine i sprawdzisz w jakim stanie jest wirnik i VTG - tym lepiej Wirnik od zimnej strony mozna sprawdzic odkrecajac tylko ta gumową rurę?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się