miszcz_kierownicy Opublikowano 20 Listopada 2009 Opublikowano 20 Listopada 2009 Witam. Zacznę od tego iż jakiś czas temu padła mi pompa wspomagania. Ale coś dziwnego mi sie dzieje z układem kierowniczym. Otóż przy wchodzeniu w zakrety z wieksza predkościa ( czasem przy normalnym skrecaniu na parking) moge skrecac "lekko" do pewnego momentu. Znaczy ze moge zrobic lekki ruch kierownica a zeby mocniej skrecic to musze uzyc baaaardzo duzo siły. Coś jakby sie zacinało. Czy to wina pompy wspomagania? Wie ktoś co to moze byc? Trudno to opisac ale chyba w miare jasno to opisałem.
mlodyy Opublikowano 20 Listopada 2009 Opublikowano 20 Listopada 2009 pompe kupiles nowa czy ze szrotu??? pompa moze niedomagac przy max skrecie jest maksymalnie obciazona i moze nie domagac , pompa i przekladnia do sprawdzenia
mlodyy Opublikowano 21 Listopada 2009 Opublikowano 21 Listopada 2009 wymienisz pompe jak nic sie nie zmieni bedzie trzeba szukac dalej,zobacz tez przewody od pompy moze jest zapchany albo cos takiego i nie daje takiego cisnienia jka trzeba na magiel
Radziu Audi A4 Opublikowano 21 Listopada 2009 Opublikowano 21 Listopada 2009 j.w. pompa ci nie domaga (to na 1 miejscu bym sprawdził) później zobaczyłbym przewody czy sa drożne, (najlepiej zmieniłbym płyn, ale pewnie i tak go zmienisz jak pompe będziesz zmieniał) a na samym końcu magiel. być moze że ci się troche przycina (co jest bardzo dziwne) a pieni ci się w zbiorniczku wyrównawcczym??
miszcz_kierownicy Opublikowano 22 Listopada 2009 Autor Opublikowano 22 Listopada 2009 Plyn wymieniłem. Nic w zbiorniczku sie nie pieni. A swoja droga co oznacza jak sie pieni? I co do pompy jeszcze...to wg Was lepiej zregenerować ori czy kupic nowy zamiennik? Bo nowa ori to 1800 zł
Radziu Audi A4 Opublikowano 22 Listopada 2009 Opublikowano 22 Listopada 2009 kup zregenerowaną na allegro, albo jakiś zamiennik. musisz poszukac
miszcz_kierownicy Opublikowano 22 Listopada 2009 Autor Opublikowano 22 Listopada 2009 No własnie tylko co lepsze? Ori po reanimacji czy nowy zamiennik ?
Pulpit Opublikowano 22 Listopada 2009 Opublikowano 22 Listopada 2009 dopisuje się do pytania bo u mnie cieknie jak dzika :gwizdanie:
Radziu Audi A4 Opublikowano 22 Listopada 2009 Opublikowano 22 Listopada 2009 Nie chce was wprowadzać w błąd bo poprostu nie wiem. ale wydaje mi się że jak upatrzycie zamiennik z gwarancją, to powinno być ok
Pawci_o Opublikowano 23 Listopada 2009 Opublikowano 23 Listopada 2009 koledzy ja mam dokladnie to samo co kolega "miszcz_kierownicyAutor" wymienilem płyn przez chwile było wszystko dobrze a teraz dalej występuje taki sam problem, lekkie skrecenie jest wpozadku ale zeby wiecej skrecic musze uzyc troche wiekszej sily - moze to zaworek w maglownicy?
mirek26 Opublikowano 6 Grudnia 2009 Opublikowano 6 Grudnia 2009 wymieniałeś tylko płyn czy coś jeszcze rozkręcałeś. Jeśli coś więcej to może jakiś paproch się dostał. Ja wymieniałem listwę i coś się dostało ,Odkręciłm przewody jeszcze raz wypłukałem i zmontowałem teraz OK
Pawci_o Opublikowano 7 Grudnia 2009 Opublikowano 7 Grudnia 2009 wymieniałeś tylko płyn czy coś jeszcze rozkręcałeś. Jeśli coś więcej to może jakiś paproch się dostał. Ja wymieniałem listwę i coś się dostało ,Odkręciłm przewody jeszcze raz wypłukałem i zmontowałem teraz OK Wymieniałem tylko płyn, odkręcałem całkiem zbiorniczek, też podejrzewam paproch, jak znajdę chwilę wolnego czasu to wyczyszczę wszystkie przewody i zaleje nowym płynem, mam nadzieje że ta czynność pomoże.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się