Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AHU] Panel klimatyzacji


mycha852

Rekomendowane odpowiedzi

To ja się może podepnę, co by nie zaczynać nowego wątku.

1. Na co zwracać uwagę przy wymianie panelu klimatronika? Które fragmenty ciągu znaków określającego model panelu mówią o kompatybilności dwóch porównywanych paneli?

2. Gdzieś na Forum doczytałem, że najlepiej zostawić bebechy od starego panelu - czy przy wymianie wyświetlaczy da się zostawić bebechy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1.znajomy kupujac panel nie zwracał uwagi na nic.Kupił panel z audi A6 C4 i wszystko śmiga elegancko

2.Da sie tak zrobić.Miedzy wyswietlaczem jest tasma łaczącza go własnie z tą płyta główną

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2.Da sie tak zrobić.Miedzy wyswietlaczem jest tasma łaczącza go własnie z tą płyta główną

No właśnie niekoniecznie :) Chciałem dzisiaj przełożyć wyświetlacz z panela od C4 i nie pasuje. Wtyczka jest zamocowana odwrotnie, wchodzi na wcisk ale panel nie działa.

PS. Często się zdarza, że symbole na panelu gasną (podświetlenie jest) i nie świecą niektóre kreseczki siły nawiewu, strzałka w górę (ta od nawiewu na szybę) i jedna kreseczka na lewym wyświetlaczu. Czy przelutowanie pomoże na wszystkie z tych dolegliwości?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No dobra, dzisiaj rozebrałem sobie panel i faktycznie tasma jest obecna, ale siedzi tak mocno jakby byla przylutowana... Nie chcialem robic nic silowo wiec wole spytac: jak odlaczyc ta wtyczke?

A przy okazji drobne pytanko - jak zdjac ta ramke konsoli srodkowej tak aby nic nie uszkodzic? Bo silowalem sie z tym wczoraj wieczorem i dol odszedl, gora odeszla, a na wysokosci radia trzyma jak przyspawane :disgust:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli masz radio nie fabryczne (węższe) to po bokach masz takie plastiki, które maskują szpary między radiem a kokpitem. U mnie są one przykręcone od środka (dostęp po wyjęciu radia). Pod nimi są śruby trzymające ramkę. Jeśli chodzi o wtyczkę to z jednej strony jest zatrzask, trzeba go odchylić i wtyczka powinna z lekkim oporem zejść.

PS. Rzeczywiście można podmienić sam wyświetlacz ale trzeba go odłączyć od płytki (sorry jeśli kogoś wprowadziłem w błąd).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ponieważ na wysokości radia są jeszcze dodatkowe śrubki pod nakładką, które trzeba odkręcić śrubokrętem gwiazdkowym

Znaczy Torx? Ehh, trzeba bedzie uzupelnic baze narzedziowa...

Dzieki za informacje! :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z tego co się ostatnio dowiedziałem to bez problemu można stosować zastępczo panele o innych numerach seryjnych. nalezy tylko przeprowadzić kodowanie VAG-iem (żeby panel wiedział w jakim jest samochodzie). należałoby również zrobić nastawy podstawowe żeby panel prawidłowo sterował klapkami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...