atut1.9 Opublikowano 25 Listopada 2009 Opublikowano 25 Listopada 2009 Witam wszystkich Mam problem ponieważ w moim samochodzie co jakiś czas odłancza się turbina i samochód jest delikatnie mówiąc zamulony dzieje się tak w trakcie przyśpieszania przy około 2000 obrotów. Przeczytałem w jednym poście że może to być wina turbiy lub zaworu N75, zawór nie jest drogi i mogę sam go zamontować ale co do kosztów czyszczenia turbiny jestem zielony. Może ktoś wie ile może kosztować czyszczenie turbinki w Warszawie gdzie ewentualnie turbo oddać do czyszczenia, proszę o pomoc jeśli oczywiście zgadzacie się z opinią że te dwie rzeczy o których pisałem są przyczyną utraty mocy.
soolek Opublikowano 25 Listopada 2009 Opublikowano 25 Listopada 2009 Kolego, jakbyś zaczął od to już byś wszystko wiedział, no prawie wszystko...
k0za Opublikowano 25 Listopada 2009 Opublikowano 25 Listopada 2009 Ceny za czyszczenie to granice 400-600zl A jeżeli turbo ma już swoje nalatane lepiej oddać je do kompleksowej regeneracji. Ja swoje turbo czyściłem sam i problem zniknął, ale tylko na kilka miesięcy.
scuzz Opublikowano 25 Listopada 2009 Opublikowano 25 Listopada 2009 Kolego przede wszystkim zapnij kolego VAG-a zczytaj błędy równie dobrze może sie okazać ze przepływka nie domaga. Zrób pełne logi wstaw w odpowiedni dział i dostaniesz odpowiedź co trzeba poprawić. BTW Ja swoje turbo czyściłem 20kkm temu i problem nie powrócił (liczne notlaufy)...turbo czyściłem sam. Przy okazji czyszczenia turbawki proponowałbym wyczyścić kolektor dolotowy napewno przez te wszystkie lata nie był czyszczony a syfu w nim siedzi co nie miara ...profilaktycznie nie zaszkodzi.
atut1.9 Opublikowano 25 Listopada 2009 Autor Opublikowano 25 Listopada 2009 jak widzisz kolego jestem nowicjuszem a na wyszukiwarce na hasło czyszczenie turbiny brak tematów o co Ci chodziło proszę o podpowiedź[br]Dopisany: 25 Listopad 2009, 21:21_________________________________________________przebieg 236000 Ceny za czyszczenie to granice 400-600zl A jeżeli turbo ma już swoje nalatane lepiej oddać je do kompleksowej regeneracji. Ja swoje turbo czyściłem sam i problem zniknął, ale tylko na kilka miesięcy.
k0za Opublikowano 25 Listopada 2009 Opublikowano 25 Listopada 2009 Zajrzyj tutaj: http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t63377.0.html;highlight=vtg
dagmara Opublikowano 25 Listopada 2009 Opublikowano 25 Listopada 2009 witam, mialem to samo i za niewielką opłatą sprawdzono i zreperowno mi turbo-jeśli chcesz dam ci na private namiary na zdolnego elektromechanika z warszawy
soolek Opublikowano 25 Listopada 2009 Opublikowano 25 Listopada 2009 atut, chodziło o to, że bez logów ani rusz ... każda diagnostyka od tego się zaczyna. Inaczej możesz wymieniać, wymieniać i ... kupa. A tak wogóle, to daj mu przez parę dni w piz... ostro. U mnie pomogło (rok temu przestał się wkręcać na obroty - przez kilka dni dostał ostro w palnik, potem co jakiś czas turbo przewietrzane - 30 tysi i spokój nadal).
atut1.9 Opublikowano 26 Listopada 2009 Autor Opublikowano 26 Listopada 2009 ok jeśli możesz daj namiary na [email protected] witam, mialem to samo i za niewielką opłatą sprawdzono i zreperowno mi turbo-jeśli chcesz dam ci na private namiary na zdolnego elektromechanika z warszawy [br]Dopisany: 26 Listopad 2009, 08:27_________________________________________________witamja tym samochodem pomykam 2 lata, pierwszy raz sutuacja zaniku mocy miała jakieś 1,5 roku temu, potam bardzo rzadko teraz powróciła i zdarza się coraz częściej dzisiaj sprawdziłem przy jakich dokładnie obrotach jest odcięcie turbawki przy 3000 obrotów. Myślę że przegonienie auta nie pomorze ponieważ często jadę w trasrę a wtedy pomykam powyżej 3000 obtotów. Na pewno trzeba coś z tym zrobić i na pewno tak jak mówisz potrzebny jest Vag od tego zacznę. atut, chodziło o to, że bez logów ani rusz ... każda diagnostyka od tego się zaczyna. Inaczej możesz wymieniać, wymieniać i ... kupa. A tak wogóle, to daj mu przez parę dni w piz... ostro. U mnie pomogło (rok temu przestał się wkręcać na obroty - przez kilka dni dostał ostro w palnik, potem co jakiś czas turbo przewietrzane - 30 tysi i spokój nadal).
k0za Opublikowano 26 Listopada 2009 Opublikowano 26 Listopada 2009 Notlauf jest powyżej 2,5bara. Na sprawnej turbinie i ori sofcie powinno być max 2,2bara. Ja pojeździłem trochę na granicy notlaufa i problem póki co zniknął. Odpukać w niemalowane
kostek01 Opublikowano 26 Listopada 2009 Opublikowano 26 Listopada 2009 Kiedyś również odcięło mi turbinę, okazała się do czyszczenia. Wyjąłem, wyczyściłem (wyczyściłem również kolektor ssący i wydechowy - syfu co nie miara) i włożyłem i problem znikł. Było to jakieś 3 miesiące temu. Tydzień temu chciałem przeciągnąć swoje autko na trójce i w momencie osiągnięcia 3200 obr/min odłączyło mi turbinę. Okazało się, że walnięty był zawór n75. Wymieniłem i wszystko w porządku. Autko ma przejechane 240000km.
przemik Opublikowano 26 Listopada 2009 Opublikowano 26 Listopada 2009 Notlauf jest powyżej 2,5bara. o jacie... chyba 1.5 bara
k0za Opublikowano 27 Listopada 2009 Opublikowano 27 Listopada 2009 Notlauf jest powyżej 2,5bara. o jacie... chyba 1.5 bara 1.5 to wartość doładowania. vagiem odczytuje ~2500mbar przy notlaufie.
power81 Opublikowano 27 Listopada 2009 Opublikowano 27 Listopada 2009 witam mam podobny problem ,tylko u mnie jak przeciagne do 3,5 - 4 tys.obr.wtedy po odpuszczeniu gazu trace cala moc jak bym przyczepe pod gore z piaskiem ciagnal-problem znika kiedy auto zgasze i zapale od nowa a czasemjest tak ze jest taki dynamiczny jak by mu kilka kucy przybylo???
bish - kopt Opublikowano 27 Listopada 2009 Opublikowano 27 Listopada 2009 Kiedyś również odcięło mi turbinę, okazała się do czyszczenia. Wyjąłem, wyczyściłem (wyczyściłem również kolektor ssący i wydechowy - syfu co nie miara) i włożyłem i problem znikł. Było to jakieś 3 miesiące temu. Tydzień temu chciałem przeciągnąć swoje autko na trójce i w momencie osiągnięcia 3200 obr/min odłączyło mi turbinę. Okazało się, że walnięty był zawór n75. Wymieniłem i wszystko w porządku. Autko ma przejechane 240000km. dokładnie to samo , z tym że najpierw postanowiłem wymienić N75, bo to 5 min roboty i koszt 2 razy mniejszy, po wymianie problem zniknął
atut1.9 Opublikowano 29 Listopada 2009 Autor Opublikowano 29 Listopada 2009 ja też stawiam na N75 gdyby była padnięta turbina to żaden reset by jej nie pomógł może ktoś wysłać link ze zdjęciem N75 jak on dokładnie wygląda
bish - kopt Opublikowano 29 Listopada 2009 Opublikowano 29 Listopada 2009 [br]Dopisany: 29 Listopad 2009, 20:43_________________________________________________ [br]Dopisany: 29 Listopad 2009, 20:44_________________________________________________nie wiem dokładnie który jest do twojego silnika ale to napewno jeden z tych, tel. do serwisu w tej sprawie nic nie kosztuje
atut1.9 Opublikowano 1 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 1 Grudnia 2009 do mojego jest ten http://allegro.pl/item810872596_zawor_cisnienia_turbiny_egr_n75_vw_audi_tdi_org7.html ale oczwiście dziękuje za pomoc :hi: [br]Dopisany: 29 Listopad 2009, 20:43_________________________________________________ [br]Dopisany: 29 Listopad 2009, 20:44_________________________________________________nie wiem dokładnie który jest do twojego silnika ale to napewno jeden z tych, tel. do serwisu w tej sprawie nic nie kosztuje
scuzz Opublikowano 1 Grudnia 2009 Opublikowano 1 Grudnia 2009 ja też stawiam na N75 gdyby była padnięta turbina to żaden reset by jej nie pomógł może ktoś wysłać link ze zdjęciem N75 jak on dokładnie wygląda Turbina nie musi byc padaka ale moze jej kierowniczki przypiekac i bedzie łapał muła. Jak kolega ma troche zdolnosci i checi to niech przeczysci najpierw turbo....jak nie to niech wymieni n. a najlepiej niech podepnie Vaga i opobserwuje prace sztangi .
k0za Opublikowano 1 Grudnia 2009 Opublikowano 1 Grudnia 2009 Na początek radziłbym zmienić stację paliw. Zawsze leję na shellu, raz zalałem na "gorszej" stacji i złapałem kilka notlaufow Później znowu shell i spokój, może dziwne ale tak się zdarzyło.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się