WinterOOOO Opublikowano 27 Lipca 2010 Opublikowano 27 Lipca 2010 jak przy wymianie wariatora zalecana jest również wymiana rozrządu i oleju, to przynajmniej w moim przypadku wydaje mi się że nie mam na co czekać tylko zrobić wszystko za jednym podejściem. Przynajmniej nie będę miał stresa gdzieś na autostradzie przy prędkości np 130km/h że coś się wysypie w silniku. Bo szczerze mówiąc nie wiadomo ile będzie jeszcze hulał
Luka3s Opublikowano 27 Lipca 2010 Opublikowano 27 Lipca 2010 No racja, ale to tanie sprawy nie są. ja już zrobiłem z tym klekotem ok 3tys km i jest normalka. czasem mówie zaklekocze, ale rzadko. bede wymienial rozrzad za 20 tysiecy to wymienie i wariator takie podejście moje póki co hula i jest ok. Po co na marne kase wywalać jak rozrząd jeszcze polata troche a wariator nie jest najgorszy.
WinterOOOO Opublikowano 27 Lipca 2010 Opublikowano 27 Lipca 2010 no widzisz a ja właśnie w czwartek zmieniam rozrząd a skoro wariator już daje o sobie znać to też poleci. sam rozrząd koło 450zł + robocizna także wydaje mi się że nie mam na co czekać, żeby później za jakieś 5 - 10 tys znowu kupować nowy. bo zamierzam jeszcze wozidło ładnych parę lat potrzymać.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się