wrclaguna Opublikowano 7 Lutego 2011 Opublikowano 7 Lutego 2011 Milo patrzeć jak moje przyszłe autko pieknieje:) niezle doinwestowane
mystic.pl Opublikowano 7 Lutego 2011 Autor Opublikowano 7 Lutego 2011 Milo patrzeć jak moje przyszłe autko pieknieje:) Rafał, możesz zapłacić już dzisiaj a odebrać w bliżej nie określonym terminie późniejszym :decayed:
akjam Opublikowano 7 Lutego 2011 Opublikowano 7 Lutego 2011 Milo patrzeć jak moje przyszłe autko pieknieje:) Rafał, możesz zapłacić już dzisiaj a odebrać w bliżej nie określonym terminie późniejszym :decayed:
mystic.pl Opublikowano 7 Lutego 2011 Autor Opublikowano 7 Lutego 2011 Milo patrzeć jak moje przyszłe autko pieknieje:) niezle doinwestowane Staram się doprowadzić auto do stanu w jakim powinno wyjechać z fabryki ale takiego wypasu jak u Ciebie to nigdy nie będzie miało .
mystic.pl Opublikowano 7 Lutego 2011 Autor Opublikowano 7 Lutego 2011 a wystawisz fakturę ? Nawet kratkę Ci mogę wstawić i zrobić przegląd na ciężarówkę :polew: nad faktura też można pomyśleć Przez ten rok lub dwa postarał bym się abyś miał jeszcze większy wypas :decayed:
źrebak Opublikowano 7 Lutego 2011 Opublikowano 7 Lutego 2011 dobra, na razie daje Ci wolną rękę..,w przypadku rozpoczętego finansowania musiałbyś dostawać na wszystko zgodę
mystic.pl Opublikowano 7 Lutego 2011 Autor Opublikowano 7 Lutego 2011 dobra, na razie daje Ci wolną rękę..,w przypadku rozpoczętego finansowania musiałbyś dostawać na wszystko zgodę puki co życzę bezproblemowego użytkowania S-Maxa
źrebak Opublikowano 7 Lutego 2011 Opublikowano 7 Lutego 2011 a ja życzę dalszych tzw. sukcesów rozwojowych PS będę kibicował
Wandej Opublikowano 7 Lutego 2011 Opublikowano 7 Lutego 2011 mystic.pl pisales ze sprzedajesz koncowki wydechow :gwizdanie: Bylbym chetny na nie
mystic.pl Opublikowano 7 Lutego 2011 Autor Opublikowano 7 Lutego 2011 Samych końcówek nie sprzedaję, jeśli już to w komplecie z wydechem i dyfuzorem, ale to nic pewnego na razie
Remik-A4 Opublikowano 8 Lutego 2011 Opublikowano 8 Lutego 2011 ale Milltek czy cos innego juz masz na oku
mystic.pl Opublikowano 8 Lutego 2011 Autor Opublikowano 8 Lutego 2011 Kombinuję z cat-back Milltek wersja resonated (cichsza) z końcówkami jak w DTM'ie fi 100mm, tylko sprawdzam jak go skrócić i przerobić pod DPF'a. Z tego co się orientuję (nie mierzyłem jeszcze u siebie) w seryjnym wydechu mam rurę łącząca między dpfem a układem środkowym ok 60mm a w Millteku jest 69,5mm i nie wiem czy jak za filtrem będzie większa średnica to nie wpłynie negatywnie na układ wydechowy i kompresja spalin się nie spierdzieli. Dobrze by było aby oprócz dźwięku milltek obniżył temperaturę egt.
mystic.pl Opublikowano 8 Lutego 2011 Autor Opublikowano 8 Lutego 2011 Z tego co oglądałem wykresy na seryjnych wydechach A6 [ASB] 3.0 tdi to DPF nie jest problemem
Rdzewek_RdK Opublikowano 8 Lutego 2011 Opublikowano 8 Lutego 2011 czyli DPF'a zostawiasz ? Myślisz że EGT się obniży ? Doznania dźwiękowe zostaną?
Trezor Opublikowano 8 Lutego 2011 Opublikowano 8 Lutego 2011 Też przymierzałem się do Millteca, ale po dyskusji z Patroxem mój zapał spadł. Właśnie chodzi o DPFa, który niestety trochę przeszkadza. Chciałoby się obniżyć EGT, a tutaj przydałby się większy przekrój na całości. Teraz raczej poszedłbym w kierunku jakiego wydechu customowego, np. takiego, jak miał Patrox w swojej B7.
mystic.pl Opublikowano 8 Lutego 2011 Autor Opublikowano 8 Lutego 2011 Na razie nie mam jak tego zweryfikować na 100% ale wg. wstępnych informacji dźwięk powinien być ok, a w sprawie egt też powinno pomóc. Problem w tym, że publicznie nie ma info aby ktoś to już robił. Niby przerabiają ale we własnym zakresie a co i jak no body now [br]Dopisany: 08 Luty 2011, 11:38_________________________________________________ Też przymierzałem się do Millteca, ale po dyskusji z Patroxem mój zapał spadł. Właśnie chodzi o DPFa, który niestety trochę przeszkadza. Teraz raczej poszedłbym w kierunku jakiego wydechu customowego, np. takiego, jak miał Patrox w swojej B7. Przeliczał ktoś ostatnio na forum ile wyjdzie wydech customowy, którego efektu nie poznasz puki nie założysz. Różnica w cenie nie jest wcale duża. Sam sobie nie pospawam. Millteka na ebaju wyrwiesz za 3100, za dobry customowy zapłacisz 2500-3000. Więc wolę dopłacić te parę złotych i mieć coś sprawdzonego.
Rdzewek_RdK Opublikowano 8 Lutego 2011 Opublikowano 8 Lutego 2011 Millteka na ebaju wyrwiesz za 3100, za dobry customowy zapłacisz 2500-3000. Więc wolę dopłacić te parę złotych i mieć coś sprawdzonego. Podzielam Twoje zdanie sam chciałbym wykonać identyczną migrację jaką Ty planujesz.. zastawiałem się tylko czy może nie usunąć tego DPF'a nieszczęsnego. Faktycznie niektórzy twierdzą ze filtr i cat-back to nie zbyt dobre połączenie ale jednak może jest jakieś wyjście z całej sytuacji. Jakbyś tylko coś wiedział więcej, dziel się od razu informacjami :gwizdanie:
Trezor Opublikowano 8 Lutego 2011 Opublikowano 8 Lutego 2011 _________________________________________________ Też przymierzałem się do Millteca, ale po dyskusji z Patroxem mój zapał spadł. Właśnie chodzi o DPFa, który niestety trochę przeszkadza. Teraz raczej poszedłbym w kierunku jakiego wydechu customowego, np. takiego, jak miał Patrox w swojej B7. Przeliczał ktoś ostatnio na forum ile wyjdzie wydech customowy, którego efektu nie poznasz puki nie założysz. Różnica w cenie nie jest wcale duża. Sam sobie nie pospawam. Millteka na ebaju wyrwiesz za 3100, za dobry customowy zapłacisz 2500-3000. Więc wolę dopłacić te parę złotych i mieć coś sprawdzonego. Oczywiście masz rację. Kupowanie kota w worku, nie jest fajne. Ale zakładam, że skoro Patrox miał u siebie taki wydech i zrobiłby coś takiego u mnie, to powinno być ok. Jasne, że Milltek kusi. Może jak zrobisz u siebie, to będzie wiadomo w którą stronę iść.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się