jasam Opublikowano 27 Listopada 2009 Opublikowano 27 Listopada 2009 witam serdecznie i proszę o analizę tego co udało mi się uzyskać po długiej walce z Vagiem a raczej z Vistą nie wiem czy to ważne w świetle oceny błędów, ale wczoraj wyzionęła ducha moja turbinka (głośny gwizd, uszczerbki w kilku łopatkach strony zimnej i duży luz tego wirnika) Tyle wiem po zdjęciu węża. Proszę o ewentualną pomoc w dalszej diagnostyce. PS Może ktoś słyszał o niedrogiej sprawnej turbince na sprzedaż oto wynik Autoscana Vagiem 311.2-N Chassis Type: 8D - Audi A4 B5 Scan: 01,02,03,08,15,17,25,35,45,55,56 Address 01 ------------------------------------------------------- Controller: 028 906 021 CE Component: 1.9l R4 EDC 00SG 0803 Coding: 00002 Shop #: WSC 06325 No fault code found. Address 03 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 614 111 Component: ABS 5.3 FRONT D11 Coding: 0273004132 Shop #: BB 24303 No fault code found. Address 08 ------------------------------------------------------- Controller: 8L0 820 043 ### Coding: 04143 Shop #: WSC 06325 Note: Excessive Comm Errors Skipping Address 15-Airbags Address 17 ------------------------------------------------------- Controller: 8D0 919 034 Component: B5-KOMBIINSTRUMENT D10 Coding: 00040 Shop #: WSC 00006 No fault code found. Address 25 ------------------------------------------------------- Controller: 4A0 953 234 Component: IMMO AUZ9Z0W9258189 D77 Coding: 00000 Shop #: WSC 51756 No fault code found. Address 35 ------------------------------------------------------- Controller: 8LO 862 257 E Component: ZV-Pumpe Coding: 00000 Shop #: WSC 65535 24 Faults Found: 01367 - Central Locking Pump Run Time Exceeded (Likely Leak) 35-00 - - 01371 - Alarm triggered by Door Contact Switch: Driver's Side 35-00 - - 01372 - Alarm triggered by Door Contact Switch: Passenger Side or Rear 35-00 - - 01374 - Alarm triggered by Terminal 15 35-00 - - 01370 - Alarm triggered by Interior Monitoring 35-00 - - 01369 - Alarm triggered by Hood Switch 35-00 - - 01368 - Alarm triggered by Luggage Compartment Switch 35-00 - - 01373 - Alarm triggered by Radio Ground Contact 35-00 - - 01366 - Opened Due to Crash Signal 35-00 - - 01361 - Switch for Anti-Theft Alarm: Close 29-00 - Short to Ground 01360 - Switch for Anti-Theft Alarm: Open 29-00 - Short to Ground 01362 - Close Switch for Tailgate/Trunk (F124) 29-00 - Short to Ground 01363 - Switch for Central Locking: Driver's Door (F59) 27-00 - Implausible Signal 01364 - Switch for Central Locking: Passenger Door (F114) 27-00 - Implausible Signal 01365 - Lock/Unlock Switch: Interior 29-00 - Short to Ground 01365 - Lock/Unlock Switch: Interior 28-00 - Short to B+ 01389 - Tailgate Open Switch (F124) 29-00 - Short to Ground 22307 - Unknown Error Code Unknown - 70-10 - Cylinder 3 - Intermittent 23331 - Unknown Error Code Unknown - 02-00 - Signal Shorted to Ground 23587 - Unknown Error Code Unknown - 106-10 - Unknown Error Elaboration - Intermittent 24099 - Unknown Error Code Unknown - 39-00 - Output won't Switch or Short to Ground 23075 - Unknown Error Code Unknown - 01-00 - Signal Shorted to B+ 22819 - Unknown Error Code Unknown - 01-10 - Signal Shorted to B+ - Intermittent 22563 - Unknown Error Code Unknown - 38-10 - Output won't Switch or Short to B+ - Intermittent End -------------------------------------------------------
Darev Opublikowano 27 Listopada 2009 Opublikowano 27 Listopada 2009 Centralny zamek wywalił ci tyle błędów tak jakby już nie żył Wejdź w adres 35 (centralny zamek) i pokasuj błędy to będzie wiadomo które powrócą i wtedy użyjesz szukajki. Pozdrawiam
przemik Opublikowano 27 Listopada 2009 Opublikowano 27 Listopada 2009 Turbo raczej do regeneracji... albo kupuj od razu GT1749V...
jasam Opublikowano 27 Listopada 2009 Autor Opublikowano 27 Listopada 2009 regeneracja w sprawdzonym warsztacie na moim terenie to koło 1000-1500 Ze względów finansowych zostaje zakup używki. GT1749V to dobra myśl o ile nie będzie problemu z zaadoptowaniem jej do mojego wozidełka Dziwne sprawa z błędami, bo nie mam najmniejszych problemów z centralnym. Co do ich kasowania - zrobię przy najbliższej okazji
przemik Opublikowano 27 Listopada 2009 Opublikowano 27 Listopada 2009 Z adaptacją nie bedzie problemu - temat wielokrotnie przerabiany na tym forum.
jasam Opublikowano 28 Listopada 2009 Autor Opublikowano 28 Listopada 2009 no to jest już po temacie błędów, zostały wykasowane i nie pojawiają się jak do tej pory. Wszystkim, którzy próbowali pomóc początkującemu Sprawę turbiny kontynuował będę we właściwych wątkach pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się