Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Prośba o analizę błędów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam serdecznie i proszę o analizę tego co udało mi się uzyskać po długiej walce z Vagiem a raczej z Vistą :wallbash:

nie wiem czy to ważne w świetle oceny błędów, ale wczoraj wyzionęła ducha moja turbinka (głośny gwizd, uszczerbki w kilku łopatkach strony zimnej i duży luz tego wirnika) Tyle wiem po zdjęciu węża.

Proszę o ewentualną pomoc w dalszej diagnostyce. :notworthy:

PS Może ktoś słyszał o niedrogiej sprawnej turbince na sprzedaż

oto wynik Autoscana Vagiem 311.2-N :(

Chassis Type: 8D - Audi A4 B5

Scan: 01,02,03,08,15,17,25,35,45,55,56

Address 01 -------------------------------------------------------

Controller: 028 906 021 CE

Component: 1.9l R4 EDC 00SG 0803

Coding: 00002

Shop #: WSC 06325

No fault code found.

Address 03 -------------------------------------------------------

Controller: 8E0 614 111

Component: ABS 5.3 FRONT D11

Coding: 0273004132

Shop #: BB 24303

No fault code found.

Address 08 -------------------------------------------------------

Controller: 8L0 820 043 ###

Coding: 04143

Shop #: WSC 06325

Note: Excessive Comm Errors

Skipping Address 15-Airbags

Address 17 -------------------------------------------------------

Controller: 8D0 919 034

Component: B5-KOMBIINSTRUMENT D10

Coding: 00040

Shop #: WSC 00006

No fault code found.

Address 25 -------------------------------------------------------

Controller: 4A0 953 234

Component: IMMO AUZ9Z0W9258189 D77

Coding: 00000

Shop #: WSC 51756

No fault code found.

Address 35 -------------------------------------------------------

Controller: 8LO 862 257 E

Component: ZV-Pumpe

Coding: 00000

Shop #: WSC 65535

24 Faults Found:

01367 - Central Locking Pump Run Time Exceeded (Likely Leak)

35-00 - -

01371 - Alarm triggered by Door Contact Switch: Driver's Side

35-00 - -

01372 - Alarm triggered by Door Contact Switch: Passenger Side or Rear

35-00 - -

01374 - Alarm triggered by Terminal 15

35-00 - -

01370 - Alarm triggered by Interior Monitoring

35-00 - -

01369 - Alarm triggered by Hood Switch

35-00 - -

01368 - Alarm triggered by Luggage Compartment Switch

35-00 - -

01373 - Alarm triggered by Radio Ground Contact

35-00 - -

01366 - Opened Due to Crash Signal

35-00 - -

01361 - Switch for Anti-Theft Alarm: Close

29-00 - Short to Ground

01360 - Switch for Anti-Theft Alarm: Open

29-00 - Short to Ground

01362 - Close Switch for Tailgate/Trunk (F124)

29-00 - Short to Ground

01363 - Switch for Central Locking: Driver's Door (F59)

27-00 - Implausible Signal

01364 - Switch for Central Locking: Passenger Door (F114)

27-00 - Implausible Signal

01365 - Lock/Unlock Switch: Interior

29-00 - Short to Ground

01365 - Lock/Unlock Switch: Interior

28-00 - Short to B+

01389 - Tailgate Open Switch (F124)

29-00 - Short to Ground

22307 - Unknown Error Code

Unknown - 70-10 - Cylinder 3 - Intermittent

23331 - Unknown Error Code

Unknown - 02-00 - Signal Shorted to Ground

23587 - Unknown Error Code

Unknown - 106-10 - Unknown Error Elaboration - Intermittent

24099 - Unknown Error Code

Unknown - 39-00 - Output won't Switch or Short to Ground

23075 - Unknown Error Code

Unknown - 01-00 - Signal Shorted to B+

22819 - Unknown Error Code

Unknown - 01-10 - Signal Shorted to B+ - Intermittent

22563 - Unknown Error Code

Unknown - 38-10 - Output won't Switch or Short to B+ - Intermittent

End -------------------------------------------------------

Opublikowano

Centralny zamek wywalił ci tyle błędów tak jakby już nie żył :wink4: Wejdź w adres 35 (centralny zamek) i pokasuj błędy to będzie wiadomo które powrócą i wtedy użyjesz szukajki.

Pozdrawiam

Opublikowano

Turbo raczej do regeneracji... albo kupuj od razu GT1749V...

Opublikowano

regeneracja w sprawdzonym warsztacie na moim terenie to koło 1000-1500 :wallbash:

Ze względów finansowych zostaje zakup używki.

GT1749V to dobra myśl o ile nie będzie problemu z zaadoptowaniem jej do mojego wozidełka :cool1:

Dziwne sprawa z błędami, bo nie mam najmniejszych problemów z centralnym. Co do ich kasowania - zrobię przy najbliższej okazji :notworthy:

Opublikowano

Z adaptacją nie bedzie problemu - temat wielokrotnie przerabiany na tym forum. :wink4:

Opublikowano

no to jest już po temacie błędów, zostały wykasowane i nie pojawiają się jak do tej pory.

Wszystkim, którzy próbowali pomóc początkującemu :notworthy:

Sprawę turbiny kontynuował będę we właściwych wątkach

pozdrawiam :hi:

Opublikowano
:hi:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...