std1984 0 Opublikowano 28 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2009 MODEL AUTA: Audi A3 8L 02' RODZAJ SILNIKA: diesel, 1896, ATD MODYFIKACJA: BigT(by MR Motors), pompowtryski al, czesc dolotu od filtra powietrza z kwasówki (el-tec), fmic (el-tec), DP 3", wydech przelotowy dwa tłumiki 2.5'' (el-tec), map sensor do 2 bar, flansza zamiast EGR (el-tec), kolektor ssący ASZ, zewnetrzna chłodnica oleju Mocal (MR Motors), wskaźniki: boost, oil temp, voltage, filtr powietrza BMC OTA SPRZEGŁO: jednomas + G60 (sachs) STROJENIE: Rogalotti MOC: 100 KM 240 Nm - 219,9 KM 402,7 Nm RODZAJ HAMOWNI: obciążeniowa boost 1.85 bara Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Iverson 1 Opublikowano 28 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2009 ja pitole , ciekawy jestem kreski z seryjną S3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
std1984 0 Opublikowano 28 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2009 z seryjną S3 225/209 km powinno byc do przodu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzyniek 3 Opublikowano 28 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2009 120% przyrostu mocy ps. jak siedzenia? i odcinek lędźwiowy ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
std1984 0 Opublikowano 28 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2009 siedzenia mam z S3 nie jest źle Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Iverson 1 Opublikowano 28 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2009 siedzenia mam z S3 nie jest źle to jeszcze haldex by się przydał hyhyhy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
std1984 0 Opublikowano 28 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2009 nie można mieć wszystkiego ale haldex by się przydał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marewel 3 Opublikowano 28 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2009 Moment pnący sie lekko w gore to jest to co tygrysy lubią najbardziej. Pytałem roba czy da się coś takiego zrobić powiedział ze da ale to nie jedzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
std1984 0 Opublikowano 28 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2009 Moment pnący sie lekko w gore to jest to co tygrysy lubią najbardziej. Pytałem roba czy da się coś takiego zrobić powiedział ze da ale to nie jedzie. więc w moim przypadku Witek zdziałał cuda auto zapina jak oszalałe wystarczy odczytać wartości z wykresu które to najlepiej obrazują, czy diesel musi miec z dołu nawalone koksu? niekoniecznie, ponad 300 Nm przy 2000 obr/min wystarcza do sprawnego poruszania sie a wysoki płaski moment obrotowy w szerokim zakresie jest tego najlepszym dowodem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek98igo 0 Opublikowano 28 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2009 slupek seria? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
std1984 0 Opublikowano 28 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2009 slupek seria? tak, seryjny słupek daje rade, przy takich wartościach niektóre asz tyle mocy nie wydalają Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek98igo 0 Opublikowano 28 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2009 co to za turbo?hybryda? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
std1984 0 Opublikowano 28 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2009 co to za turbo?hybryda? GT22 zmodyfikowane przez Witka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yelo 0 Opublikowano 28 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2009 Wykres prawie jak w PB Zapewne zasługa dużego turbo, które ładuje dobrze przy wysokich obrotach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
std1984 0 Opublikowano 28 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2009 ale spalanie jak w TDI :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szogun555 1 Opublikowano 28 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2009 Super Wielki szacun dla Witka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
David 3 Opublikowano 28 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2009 brawo :oklaski: jestem pod wrazniem modow. pokazalbys na filmiku jak to idze od 0 do tak 140 :> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
std1984 0 Opublikowano 28 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2009 nie mam kiedy nagrać filmu ale w końcu będzie trzeba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
peter22 50 Opublikowano 28 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2009 niezły kox :gwizdanie: :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buba 7 Opublikowano 29 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2009 o f*ck niezly cichociemny Tdi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się