Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Trzeszczące amortyzatory Ta Technix


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jak w temacie ma pytanie odnośnie trzeszczenia amortyzatorów na przedniej osi (odgłosy starego tapczanu :kwasny: ) Mój mechanik doradza mi zdjęcie i oddanie w ramach gwarancji. Czy nie ma jakieś możliwości nasmarowania ( w pryśnięcia czegoś) żeby przestało trzeszczeć uporał się może kiedyś ktoś z tym . Amory mają 5 miesięcy sprawność po 78%.

Pozdrawiam

Opublikowano

A jesteś pewien, że to same amortyzatory?

U siebie miałem podobne trzeszczenie/skrzypienie, ale trzeszczały poduchy pod amorami.

Po wakacjach w Chorwacji przestało :decayed:

Przyczyny nie znalazłem niestety, a poduch ponownie nie wymieniałem.

Opublikowano

Przyczyna potwierdzona przez specjalistów. Przebadali autko dokładnie bo powiedziałem im, że to odboje bo kiedyś popryskałem wd-40 i przestało na 1-tydzień. A że to wd-40 spłynęło po tłoczysku to na chwile pomogło.

Opublikowano

No to skoro na 100% wiadomo, że amory, to trzeba reklamować.

Każdy towar może się rozsypać przed czasem...

Opublikowano

Najlepiej sprawdź ze sprzedawcą.

Ja u siebie musiałem mieć stempel zakładu montującego amorki na gwarancji, paragon i jeszcze parę innych dorzucałem.

Opublikowano

to nie trzeszcza amorki bo mam to samo na tym gwincie

to trzeszczą sprężyny :naughty:

ja spryskałem białym smarem i na jakiś czas pomaga

gwint w okresie wilgoci i niskiej temp. ma tendencje do trzeszczenia

zobacz jak masz mocno ściśnięta sprężynę to musi trzeszczeć

jaka masz glebę?

bo ja mam -50mm i jest lepiej ja miałem -40mm

być może sugestie są nie do tego tematu bo nie masz gwinta ale kurde jak okaze sie, że to amorek to lipa po całości

Opublikowano

Mam gwint Ta technixa gleba tak -60 hm trzeszczące sprężyny ? słyszalne jest to bardzo wyraźnie przy niskich prędkościach zapytam jeszcze mojego mechanika (ale raczej się łudzę przed nieuniknionym) Dźwięk słyszalny jest również w początkowej fazie przyśpieszania (spokojnego).

Pieczątkę zakładu, który montował mam.

Dzięki za szybką pomoc :th:

Opublikowano

ja stawiam na sprezyny one sa mega scisniente

jak pada deszcz to trzeszczy ale ja jest sucho to ok

jakby to był amorek (ale nie wykluczam) to jak ma sie tam dostać woda czy wilgoć :mysli:

Opublikowano

Aaaa, skoro masz gwint, to faktycznie "ten model może tak mieć".

Vario-tech kiedyś chyba pisał, że w jego B7 też gwint skrzypiał jak było zimno. Przestawał chyba po kilku lub nawet kilkunastu kilomentrach.

Opublikowano

mozna zastosować załozyć "kondony" na sprezyne z weża ogrodniczego ale w miare cienkiego lub z specjalnej gumy

zobacz jak kolega vario-tech w swoim watku o gwincie TEIN to zaznaczył

ale musisz sciagnać sprezyny i wsunąć w zwoje, chyba masz praktyke z gumą :naughty::wink4: to dasz sobie rade

bdb pomaga wystarczy na górne zwoje

Opublikowano

Panowie to skrzypienie to przypadłość tych gwintów czy poprostu przypadek, bo właśnie przymierzam sie do zamówienia wersji Quattro :naughty:

Opublikowano

budowa tego gwintu lub innych markowych w podobnej budowie może stwarzać skrzypienie w okresie zimy lub deszczów

a wszystko zlałem dobrze białym smarem i nie mam skrzypienia

Opublikowano

Czym najlepiej przesmarować przestrzeń pomiędzy osłoną tłoczyska a obudową amortyzatora bo zauważyłem u siebie poprzecierane na samej górze obudowy amortyzatora... Spróbować nigdy nie zaszkodzi :mysli:

Ps osłona jest z twardego plastiku

Opublikowano

hehe.. u mnie na wakacjach w Chorwacji zaczely trzeszczec.. a po powrocie przestaly...

A jesteś pewien, że to same amortyzatory?

U siebie miałem podobne trzeszczenie/skrzypienie, ale trzeszczały poduchy pod amorami.

Po wakacjach w Chorwacji przestało :decayed:

Przyczyny nie znalazłem niestety, a poduch ponownie nie wymieniałem.

Opublikowano

budowa tego gwintu lub innych markowych w podobnej budowie może stwarzać skrzypienie w okresie zimy lub deszczów

a wszystko zlałem dobrze białym smarem i nie mam skrzypienia

może moje pytanie dla niektórych zabrzmi banalnie, ale co to jest ten biały płyn? Bo mam podobne objawy jak kolega patry(m)k(3) opisał tyle, że na gwincie MTS-technik.

Opublikowano

tak samo jak i ja i większość osób przy montażu gwintu nie zakłada gumowych kondomów na springi i dlatego to ociera i trzeszczy

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...