Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFB] Nie chce jechać


Farszu

Rekomendowane odpowiedzi

Mam pytanie dzis kolega odpalił a6 2.5 tdi 99 rok i stało sie.Silnik na postoju wkreca sie na obroty ale jak chce jechac to już niema mocy dławi sie i zaczyna bardzo metalowo klekotac (wrazenie jak by na sucho chodził)brak błedów na kompie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widze, ze jak 2.5TDI nie chce jechac to od razu "walki padly" :D

Ludzie... wybaczcie ,ale to sa diagnozy z d*py.

Bez vaga i dobrego mechanika mozecie dalej sobie wrozyc z fusow.

Walki tak z dnia na dzien nie wycieraja sie w takim stopniu zeby auto zmienilo sie nie do poznania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dokładnie to ze wałki w 2,5 padaja dośc często to nie powód zeby od razu definitywnie na nie wskazywać choć jest to bardzo możłiwe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nikt nie napisal ze to na 100% wałki.ja juz bym nie odpalał silnika jakby mi cos mocno rzęziło,tylko zrobiłbym to,co napisałem wczesniej:do mechanika,zdjąć dekle i sprawdzic.Zbyt kosztowna jest naprawa w razie uszkodzenia tej częsci silnika.Mój znajomy zaplacil 10tys wlasnie za awarie walkow

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzis pojawił sie błąd 550(regulacja kąta wyprzedzenia wtrysku kontrola startu wtrysku).A co do odpalenia to po odpaleniu chodzi normalnie wkreca sie na obroty tylko jak pubowliśmy jechać to zaczynała klekotać głosniej i traci moc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to sprawdz czy chodzi nastawnik kata wtrysku, bo jesli nie chodzi to silnik bedzie pracowal metalicznie, wtedy kat wtrysku nie zmienia sie tak jak powinien, wymiana nastawnika objawia wlasnie takim bledem i wiarze sie z wymiana sterownika

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzis pojawił sie błąd 550(regulacja kąta wyprzedzenia wtrysku kontrola startu wtrysku).A co do odpalenia to po odpaleniu chodzi normalnie wkreca sie na obroty tylko jak pubowliśmy jechać to zaczynała klekotać głosniej i traci moc.

jezeli bawicie sie juz vagiem - to moze jakies logi statyczne i bs ? (latwiej byloby ocenic)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej ja mam to samo tylko ze moj 2.5 nie jedzie do 1500 obrotów i strasznie klekocze właśnie w tym zakresie oraz na wolnych obrotach. Zrobiłem sterownik ale do regeneracji jest jeszcze mechanika pompy. Z tego co wiem to da sie to ustawic. W kazdym razie to klekotanie to lejące wtryski. Poczekaj az sie silnik zagrzeje do 90 stopni. Po osiagnieciu tej temperatury powinno byc lepiej. Dprawdz tez korelacje!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...