Farszu 0 Opublikowano 1 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2009 Mam pytanie dzis kolega odpalił a6 2.5 tdi 99 rok i stało sie.Silnik na postoju wkreca sie na obroty ale jak chce jechac to już niema mocy dławi sie i zaczyna bardzo metalowo klekotac (wrazenie jak by na sucho chodził)brak błedów na kompie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość radekk2000 Opublikowano 1 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2009 Czyżby wałki padły ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bish - kopt 1 Opublikowano 1 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2009 dokładnie, a kopci? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luby1979 0 Opublikowano 2 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2009 nie odpalajcie go juz,zaciągnij do mechaniora i zdejmijcie dekle .Ostatnio widziałem wałki wytarte i nie da się nie rozpoznac wady,masakra Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flyer 4 Opublikowano 2 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2009 Widze, ze jak 2.5TDI nie chce jechac to od razu "walki padly" Ludzie... wybaczcie ,ale to sa diagnozy z d*py. Bez vaga i dobrego mechanika mozecie dalej sobie wrozyc z fusow. Walki tak z dnia na dzien nie wycieraja sie w takim stopniu zeby auto zmienilo sie nie do poznania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boseron 2 Opublikowano 2 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2009 dokładnie to ze wałki w 2,5 padaja dośc często to nie powód zeby od razu definitywnie na nie wskazywać choć jest to bardzo możłiwe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luby1979 0 Opublikowano 2 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2009 nikt nie napisal ze to na 100% wałki.ja juz bym nie odpalał silnika jakby mi cos mocno rzęziło,tylko zrobiłbym to,co napisałem wczesniej:do mechanika,zdjąć dekle i sprawdzic.Zbyt kosztowna jest naprawa w razie uszkodzenia tej częsci silnika.Mój znajomy zaplacil 10tys wlasnie za awarie walkow Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bish - kopt 1 Opublikowano 2 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2009 ja robiłem wałki za 2 tys. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boseron 2 Opublikowano 2 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2009 ja robiłem wałki za 2 tys. tyle kosztuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Farszu 0 Opublikowano 2 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2009 Dzis pojawił sie błąd 550(regulacja kąta wyprzedzenia wtrysku kontrola startu wtrysku).A co do odpalenia to po odpaleniu chodzi normalnie wkreca sie na obroty tylko jak pubowliśmy jechać to zaczynała klekotać głosniej i traci moc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siwy2731 0 Opublikowano 2 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2009 no to sprawdz czy chodzi nastawnik kata wtrysku, bo jesli nie chodzi to silnik bedzie pracowal metalicznie, wtedy kat wtrysku nie zmienia sie tak jak powinien, wymiana nastawnika objawia wlasnie takim bledem i wiarze sie z wymiana sterownika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tx-didi 0 Opublikowano 3 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2009 Dzis pojawił sie błąd 550(regulacja kąta wyprzedzenia wtrysku kontrola startu wtrysku).A co do odpalenia to po odpaleniu chodzi normalnie wkreca sie na obroty tylko jak pubowliśmy jechać to zaczynała klekotać głosniej i traci moc. jezeli bawicie sie juz vagiem - to moze jakies logi statyczne i bs ? (latwiej byloby ocenic) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arto19 1 Opublikowano 3 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2009 Hej ja mam to samo tylko ze moj 2.5 nie jedzie do 1500 obrotów i strasznie klekocze właśnie w tym zakresie oraz na wolnych obrotach. Zrobiłem sterownik ale do regeneracji jest jeszcze mechanika pompy. Z tego co wiem to da sie to ustawic. W kazdym razie to klekotanie to lejące wtryski. Poczekaj az sie silnik zagrzeje do 90 stopni. Po osiagnieciu tej temperatury powinno byc lepiej. Dprawdz tez korelacje! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Farszu 0 Opublikowano 29 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2009 problem rozwiazany kolega musiał zregenerować pompe za jedyne 3300 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się