robertbrz Opublikowano 2 Grudnia 2009 Opublikowano 2 Grudnia 2009 Witam, Otóż mam taki problemik: w poście http://www.a4-klub.pl/smf/all_b5_modyfikacje_i_i_ii_lifting-t3899.0.html doczytałem się że A4 po II lifcie ma miedzy innymi nowy kilmatronik, brak znaczka audi pod kierunkowskazami i wiele innych mniejszych i większych detali. I tu jest problem bo mam A4 z 1999 prawie wszystko jest jak w opisie, prawie bo oprócz zegarów. Zegary mam takie http://img144.imageshack.us/img144/1336/48697615.jpg a powinny byc takie http://img209.imageshack.us/img209/3572/audiiiliftwnetrze.jpg oczywiscie wszystko inne mam jak z drugiego zdjęcia. Czy moze ktos cos kombinowal i zamiast cofac licznik wstawil inny o mniejszym przebiegu czy byla seria II liftu ze starymi zegarami ?? czy ktos tez ma tak jak ja ??
rafalekx Opublikowano 2 Grudnia 2009 Opublikowano 2 Grudnia 2009 ta fotka wnętrza to Twoje autko? Czy przykładowe wnętrze? Licznik nie jest powodem do zmartwień rocznik 97/98/99 miał podobne liczniki, to zależy czy auto wyprodukowane na początku roku czy bliżej końca Poza tym tutaj chwalimy się swoim autkiem, więc pokaż foty swojego autka
Iverson Opublikowano 2 Grudnia 2009 Opublikowano 2 Grudnia 2009 przebieg zapisuje się nie tylko w liczniku , a zegary rzeczywiście chyba jakaś rzeźba bo nawet nie mają cyfrowego zegarka i daty
rafalekx Opublikowano 2 Grudnia 2009 Opublikowano 2 Grudnia 2009 przebieg zapisuje się nie tylko w liczniku , a zegary rzeczywiście chyba jakaś rzeźba bo nawet nie mają cyfrowego zegarka i daty Ive to 99 w 99 były nawet autka w starszej budzie, czytaj I lift A zegary zostały nawet w autkach po II lifcie, do pewnego czasu
robertbrz Opublikowano 2 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 2 Grudnia 2009 zdjęcia poglądowe natomiast identyczny jest stan faktyczny czyli zegarek wskazowkowy. Swoja droga ciekawe czy elektryka jest juz przygotowana do nowych zegarow bo z mila checia bym sobie wymienil, a co do przebiegu, kupujac niemialem wiele pojecia o OOOO i moze sprzedajacy mogl na to liczyc. Chociaz wnetrze niewykazuje cech zniszczenia przebiegiem ....
aw69 Opublikowano 2 Grudnia 2009 Opublikowano 2 Grudnia 2009 zgadza sie to prawda....mam S4 po lifcie i zegary mam tez starsze czyli z zegarkiem nalogowym.....tak jak napisal rfalekx jest to zalezne czy z konca czy z początku roku 99 jest A4
robertbrz Opublikowano 2 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 2 Grudnia 2009 a gdzie sprawdzic najszybciej ?? w dowodzie pierwsza rejestracja 18-03-1999
rafalekx Opublikowano 2 Grudnia 2009 Opublikowano 2 Grudnia 2009 robertbrz tak jak mówię, w 99 były jeszcze te zagary więc nie masz czym się stresować Na bank masz autko z pierwszych miesięcy 1999 roku. A co do elektryki... kostki do tych zegarów są takie same, ja miałem dokładnie takie same zegary co Ty masz teraz i założyłem zegary z II liftu z FISem i wszystko śmiga jak trzeba Tylko mała zabawa z przepinaniem pinów w kostkach była
Iverson Opublikowano 2 Grudnia 2009 Opublikowano 2 Grudnia 2009 więc kolego chyba możesz spać spokojnie , bo sam widzisz , że audi ma bardzo dziwne zestawienie wyposażenia
rafalekx Opublikowano 2 Grudnia 2009 Opublikowano 2 Grudnia 2009 a gdzie sprawdzic najszybciej ?? Po numerze VIN lub w książce serwisowej A szyby w aucie masz wszystkie 99? czy masz może jakąś 98? :gwizdanie: jeśli masz to na bank jest to początek 99 roku [br]Dopisany: 02 Grudzień 2009, 12:53_________________________________________________ w dowodzie pierwsza rejestracja 18-03-1999 I wszystko jasne
robertbrz Opublikowano 2 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 2 Grudnia 2009 czyli rozumiem ze jak mi sie uda kupic zegary z fisem i manetke i zdobede rozpiske pinow to niepowinienem miec wiekszych problemow, chodzi mi o poprawnosc wskazan typu otwarcie drzwi itd ... ??
rafalekx Opublikowano 2 Grudnia 2009 Opublikowano 2 Grudnia 2009 czyli rozumiem ze jak mi sie uda kupic zegary z fisem i manetke i zdobede rozpiske pinow to niepowinienem miec wiekszych problemow, chodzi mi o poprawnosc wskazan typu otwarcie drzwi itd ... ?? teoretycznie tak. zależy też jaki licznik kupisz, w sumie masz AFNa więc nie masz problemu jaki jest ze sterownikiem silnika w PDkach (problem z dogadaniem z imo). U Ciebie będzie bardzo podobna sytuacja jak u mnie. Licznik kupiłem już na CANie, a autko jeszcze mam bez Ale dało radę, praktycznie wszystkie błędy zostały wykasowane. Trzeba ładnie zgrać imo i będzie ok Niestety o szczegóły się mnie nie pytaj, bo robiłem to z kolegą który ma to w paluszku A co do otwierania drzwi to też zależy czy masz czujki podciągnięte do zamków, u mnie jest tylko u kierowcy... da się to dorezać Ale ja mam specyficzny rocznik 98, tu różne cuda się dzieją
robertbrz Opublikowano 2 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 2 Grudnia 2009 moze sie kiedys zmobilizuje .... a jak sie zmobilizuje to pewnie bede potrzebowal kogos kto ma to w malym paluszku choc nieukrywam ze brakuje mi strasznie chwilowego spalania sredniego spalania i moze jeszcze kilku pier**l ....
Kowi87 Opublikowano 2 Grudnia 2009 Opublikowano 2 Grudnia 2009 Najlepiej to wstaw fotki autka ocenimy
soolek Opublikowano 2 Grudnia 2009 Opublikowano 2 Grudnia 2009 Kolego masz wszystko OK. Ja mam identyczne wnętrze/zegary. Mój według VIN to rocznik 1999, ale produkcja 11/1998. Pierwsza rejestracja 4/1/1999.
Patrikos28 Opublikowano 16 Grudnia 2009 Opublikowano 16 Grudnia 2009 Potwierdzam wypowiedzi kolegów . Także mam Polifta ze starymi zegarami , czyli zegarek analogowy + temp.zewn. bez fisa - podświetlanie na czerwono. produkcja 1.03.1999 rejestracja 1.11.1999
GRYFI Opublikowano 22 Grudnia 2009 Opublikowano 22 Grudnia 2009 nie martw się -ja w mojej byłej z 02.1999 teżmiałem takie zegary z analogowym zegarkiem. zależy od wesji wyposażenia
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się