Piotrek98igo 0 Opublikowano 6 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2010 gt1749v montowana w afn i ajm gt1749va w awx i avf wieksza strona zimna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stanley 23 Opublikowano 12 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2012 W pierwszym poście wkleiłem wykres z dzisiajszego hamowania, chciałem sprawdzić ile mocy uciekło z tego padła.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dejf 2 Opublikowano 12 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2012 Ja bym sprawdził wężyki podciśnienia Dużo masz ponad 300kkm? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Frimuś 2 Opublikowano 12 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2012 ladny wykresik,moze i sie doczekam takowego.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stanley 23 Opublikowano 12 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2012 Ja bym sprawdził wężyki podciśnienia Dużo masz ponad 300kkm? brakuje 1000km w przyszłym tygodniu wymieniam w ASO olej i filtry więc wszystko sobie posprawdzam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek98igo 0 Opublikowano 12 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2012 hamowales na tej samej hamowni?dziwne parametry cisnienie 961hpa ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stanley 23 Opublikowano 12 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2012 hamowales na tej samej hamowni?dziwne parametry cisnienie 961hpa ... dokładnie na tej samej, wtedy był grudzień, teraz czerwiec Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek98igo 0 Opublikowano 12 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2012 no to chyba wiadomo czemu mniej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MAGIC87 7 Opublikowano 13 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2012 roznice 30*C . z 40hpa do tego blad pomiarowy wiec nie ma co sie dziwic:wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grejf 0 Opublikowano 13 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2012 Fajnie jak Chipmacher nie patrzy na osprzet , co dziwne na AJM T serie, nie dał by takiego "OB" kolega chyba nie przyznal się ze T jest GT1749VA od początku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jozek726 6 Opublikowano 18 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2012 przy okazji dzisiejszej wymiany oleju mój serviceman sprawdził na moją prośbę moją suszarkę.... i tutaj mała niespodziankaGT1749VA :gwizdanie: a ja byłem zawiedziony ze moj AJMa z GT1749VA miał mniej koni niż stan w serii Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stanley 23 Opublikowano 26 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2013 Odgrzeję kotleta, w czwartek ( po przejechaniu na obecnym sofcie 100tyś km) turbo puściło olej, po wyjęciu okazało się, że turbo jest z AJM/AFN - poprzedni mechanik dał doopy i nawet dobrze nie potrafił zweryfikować co tam siedzi. Dzisiaj na pokład zawitał w końcu AWX Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Iverson 1 Opublikowano 26 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2013 :shock3: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MAGIC87 7 Opublikowano 26 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2013 czegos nie kumam... 170 KM na turbo AJM? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danielom 3 Opublikowano 26 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2013 czegos nie kumam... 170 KM na turbo AJM? Staram sie z chlopakami porozumiec, ale ciezko nam to idzie, cisnienie doladowania na 1749v zadane rzedu 1,4-1,5 bara wg powszechnej opini jest zabojcze, a moze faktycznie jednak tak nie jest i nie warto pchac sie w awx/avf w przypadku naszych silnikow? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregory 0 Opublikowano 26 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2013 No to niezła jazda To teraz po zmianie na AWX będziesz czuł różnicę, mimo że wcześniej było te 170KM. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jozek726 6 Opublikowano 28 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2013 będzie ciągnął z dołu gorzej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się