malucki2i3 Opublikowano 5 Grudnia 2009 Opublikowano 5 Grudnia 2009 Witam koledzy. Problem zaczął sie kila dni temu po odpaleniu przez kilka sekund silnik pracuje jakby nie palił na wszystkie cylindry po czym ustaje. A następnie podczas jazdy szarpie silnikiem na zimnym i na ciepłym. Objawy są i na benzynie i na gazie takie same. Dzisiaj sprawdziłem świece wszystkie prócz pierwszej były idealne tak jakby nie palił na pierwszym cylindrze. po wymianie świecy szarpie silnikiem. Przewody sprawdałem są dobre próbowałem się dostać do kopułki ale nie wiem jak sie tam dostać. Proszę o porady co może być przyczyną nierównej pracy i jak sie dostać do kopułki.[br]Dopisany: 05 Grudzień 2009, 16:56_________________________________________________Dodam że mam 1,6 95r ADP
_Solar_ Opublikowano 6 Grudnia 2009 Opublikowano 6 Grudnia 2009 najlepiej to trzeba było by podpiąc VAG'a i sprawdzic na początek czy jakies błędy wywala
leoncjo Opublikowano 7 Grudnia 2009 Opublikowano 7 Grudnia 2009 O ile dobrze pamiętam w tym silniku nie ma kopułki, iskra podawana jest przez trafo na 4 gary, obejrzyj cewkę zapłonową, z niej wychodzą 4 przewody wysokiego napięcia..... najczęściej jej mechaniczne uszkodzenie jest przyczyną takich problemów.
darkopolo Opublikowano 8 Grudnia 2009 Opublikowano 8 Grudnia 2009 W ADP jest kopułka !!! A niby gdzie ta kopułka jest: Kolega leoncjo napisał ci co powinieneś zrobić.
wojtek26 Opublikowano 8 Grudnia 2009 Opublikowano 8 Grudnia 2009 W ADP jest kopułka !!! A niby gdzie ta kopułka jest: Kolega leoncjo napisał ci co powinieneś zrobić. Kolego jedynie udowodniłes tym rysunkiem ze w ADP jest cewka, silniki 1,6 miały kopułke i mozliwosc regulowania zapłonu. Kolego zacznij od Vaga i sprawdx na zimnym silniku jaka temp widzi ECU, sprawdź kopuke,palec i przewody zapłonowe.
SebaMC Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Dopisuje się do pytania jak dostać się do kopułki w ADP, sam mam podobne objawy (tj. przerywanie silnika [i nie tylko xD ])i chciałbym sprawdzić kopułkę, widziałem gdzie ona jest ale żeby się do niej dostać to nie lada wyczyn. Wiem, że temat troszkę stary, ale nie ma sensu zakładać nowego . Tak więc jak najszybciej dostać się do kopułki?
Rafi83 Opublikowano 9 Kwietnia 2011 Opublikowano 9 Kwietnia 2011 mam te same objawy jeśli komuś uda się rozwikłać problem to czekam na wskazówki[br]Dopisany: 09 Kwiecień 2011, 22:27_________________________________________________w jaki sposób można sprawdzic cewke
leoncjo Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Obejrzeć w nocy czy nie skaczą sobie po niej iskierki, dalej wymontować, pomierzyć omomierzem i najważniejsze obejrzeć czy nie ma na niej śladów przeskoków iskry i uszkodzeń mechanicznych.
and016 Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Witam w silniku 1.6 ADP jest kopułka i "palec" rozdzielacza zapłonu, miałem podobne problemy tylko że ja miałem pewność co do cewki zapłonowej ,świec, przewodów wysokiego napięcia, po wymianie kopułki i palca i wyczyszczeniu przepustnicy problem ustał pozdrawiam P.S jak będziesz wymieniał kopułkę i palec to nie kupuj taniego badziewia tylko coś dobrego
SebaMC Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Witam w silniku 1.6 ADP jest kopułka i "palec" rozdzielacza zapłonu, miałem podobne problemy tylko że ja miałem pewność co do cewki zapłonowej ,świec, przewodów wysokiego napięcia, po wymianie kopułki i palca i wyczyszczeniu przepustnicy problem ustał pozdrawiam P.S jak będziesz wymieniał kopułkę i palec to nie kupuj taniego badziewia tylko coś dobrego Ja miałem to samo i też kopułka + palec pomogło .
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się