Grzesiekkbc Opublikowano 5 Grudnia 2009 Opublikowano 5 Grudnia 2009 Witam. Koledzy autko mi ciężko pali od wymiany rozrządu 2008r. Jakoś dawałem radę i przetrzymałem tamtą zimę ale już mnie trafia i postanowiłem zakupić kabelek i podpiąć VAGa pod samochód i stosując opis z forum jak sprawdzić i ustawić kąt wtrysku otrzymałem coś takiego jak na foto czyli dałem: VAG-COM -> Engine -> Basic Settings -> grupa 000 -> pozycja 2 w której to miałem wahanie 000-001-002-255 czyli coś nie tak jest. Co wy na to? __________________________________________________________________________________________________ Znalazłem na necie coś takiego "jak sie przestawi zabek na pompie to pokazuje 255 lub 000" jak się to mogło przestawić? Coś przeskoczyło? czy podczas zakładania paska rozrządu coś źle zrobili?
lapek85 Opublikowano 5 Grudnia 2009 Opublikowano 5 Grudnia 2009 http://www.a4-klub.pl/smf/wszystkie_r4_tdi_oprocz_pd_ustawienie_kata_wtrysku-t10913.0.html może to Ci pomoże
Grzesiekkbc Opublikowano 5 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 5 Grudnia 2009 Mam tego linka i przeczytałem go od a do z tylko czy ktoś miał coś podobnego i ustawił sobie ten kąt czy muszę spuścić przód na ziemię i ustawić pasek na nowo?
michalutp Opublikowano 5 Grudnia 2009 Opublikowano 5 Grudnia 2009 Kolego sprawdz najpierw rozrząd jeśli bedzie dobrze a nie masz błedów w silniku to nie skaładaj dalej tylko odkręć zębatkę na wale bo ona się wyrabiała i się zaklinowała teraz w złym miejscu- dlatego kąt masz 255 jest jeszcze mozliwosc ze w pompie padło ustrojstwo od kąta ale to by błędy pokazywał i po uruchomieniu by nie ciągnął. Pozdr
vauxhall95 Opublikowano 6 Grudnia 2009 Opublikowano 6 Grudnia 2009 Koledzy 255 to oznacza ze jest ponizej ZERA.Ustaw Kat wtrysku i wtedy zobacz.Masz na forum opisane jak i co.Nie musisz nic z rozrzadem grzebac przy ustawianiu tylko popuscic 2sruby w kole pompy
michalutp Opublikowano 6 Grudnia 2009 Opublikowano 6 Grudnia 2009 Ja już to nie dwie tylko 4 i wtedy pompą może zacząć grzebać, ale jak na moje to zębatka na wale albo pasek przeskoczył o jeden ząbek.
vauxhall95 Opublikowano 6 Grudnia 2009 Opublikowano 6 Grudnia 2009 Ja już to nie dwie tylko 4 i wtedy pompą może zacząć grzebać, ale jak na moje to zębatka na wale albo pasek przeskoczył o jeden ząbek. Tak,ale czytaj ze kolega zapytal czy cos znow musi z rozrzadem robic.To napisalem tylko ze dwie sruby od strony kola pompy.Kolejne dwie sa przy pompie jedna pod rurkami druga na wierzchu
michalutp Opublikowano 6 Grudnia 2009 Opublikowano 6 Grudnia 2009 http://www.diagtronik.pl/forum/viewtopic.php?t=6154 nie wiem czy nie trzeba być zarejstrowanym żeby to przeczytać ale warto
krolu Opublikowano 6 Grudnia 2009 Opublikowano 6 Grudnia 2009 http://www.diagtronik.pl/forum/viewtopic.php?t=6154 nie wiem czy nie trzeba być zarejstrowanym żeby to przeczytać ale warto Trzeba, a nie możesz tego tu przekopiować... ?
Grzesiekkbc Opublikowano 6 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 6 Grudnia 2009 Koledzy jak zacznę pukać w pompę to w które miejsce uderzyć na środku? Te strzałki sugerują kierunki to wiadomo ale czy żeby zwiększyć to muszę uderzyć z bardziej od siebie czy nie ma to znaczenia, grunt by uderzyć z prawej lub lewej strony.
krolu Opublikowano 6 Grudnia 2009 Opublikowano 6 Grudnia 2009 Koledzy jak zacznę pukać w pompę to w które miejsce uderzyć na środku? Te strzałki sugerują kierunki to wiadomo ale czy żeby zwiększyć to muszę uderzyć z bardziej od siebie czy nie ma to znaczenia, grunt by uderzyć z prawej lub lewej strony. Ja ustawiałem kąt u siebie, ale starałem się nie walić po korpusie pompy...
michalutp Opublikowano 6 Grudnia 2009 Opublikowano 6 Grudnia 2009 Czasami w nastawnik ni pukaj jak już to w obudowe gdzie jest przykręcona do blchy rozrządu tam masz takie masywne miejsca tylko uważaj bo aluminium jest dość kruche
Grzesiekkbc Opublikowano 7 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 7 Grudnia 2009 Jutro będę dłubać umówiłem się z kumplem będziemy dłubać Mam nadzieje że wszystko się da ustawić jak powinno.
krolu Opublikowano 7 Grudnia 2009 Opublikowano 7 Grudnia 2009 Pamiętaj o tej jednej śrubce której nie ma w foto story (z tyłu za pompą - przynajmniej ja taką miałem :gwizdanie: )
michalutp Opublikowano 7 Grudnia 2009 Opublikowano 7 Grudnia 2009 No będę śledził, nie zapomnij napisać jak poszło chociaż ja obstawiam zębatke na wale
Grzesiekkbc Opublikowano 7 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 7 Grudnia 2009 Dam znać i wkleję fotki z VAG co i jak.
vauxhall95 Opublikowano 7 Grudnia 2009 Opublikowano 7 Grudnia 2009 Jak moge cos powiedziec.To z pukania w pompe to mozna dawke paliwa ustawic.Jezeli chcesz ustawic kat wtrysku dobrze,to poluznij sruby i odpal.Ja ustawialem ze zapieralem sie trzonkiem od mlotka o alternator(tylko nie o obudowe) i zalezy czy masz wyprzedzony czy za pozny
Grzesiekkbc Opublikowano 7 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 7 Grudnia 2009 Z tego co mi się wydaję to muszę zwiększyć b tak jak pisałem wyskakiwało po kolei 000-001-002-255-001-000-255-002 itp czyli chciał i iść w górę chyba.
michalutp Opublikowano 8 Grudnia 2009 Opublikowano 8 Grudnia 2009 Kolego powiedz czy robiłeś ten pomiar na rozgrzanym silniku w basic settings???? Jeśli tak i miąłes takie wachania, to ja odrazu bym przód zwalal i brał sie za małe koło na wale, zanim się coś stanie
Grzesiekkbc Opublikowano 8 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 8 Grudnia 2009 Jestem po ustawieniach 054-057 wyszło nic więcej nie kombinowałem bo chcąc zmniejszyć spadło mi znowu na 000 a lekko pukłem tylko. Zobaczę rano albo wieczorkiem jak chwyci mróz jak będzie palił. [br]Dopisany: 08 Grudzień 2009, 12:01_________________________________________________Auto odpaliło od strzała, stało pół dnia na polu i o 19:00 test. Zostawiłem go na noc jeszcze na polu, zobaczę co rano będzie jak chwyci mrozik w nocy.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się