Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 1Z] Kąt wtrysku - proszę o pomoc


Grzesiekkbc

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Koledzy autko mi ciężko pali od wymiany rozrządu 2008r. Jakoś dawałem radę i przetrzymałem tamtą zimę ale już mnie trafia i postanowiłem zakupić kabelek i podpiąć VAGa pod samochód i stosując opis z forum jak sprawdzić i ustawić kąt wtrysku otrzymałem coś takiego jak na foto czyli dałem:

VAG-COM -> Engine -> Basic Settings -> grupa 000 -> pozycja 2 w której to miałem wahanie 000-001-002-255 czyli coś nie tak jest. Co wy na to?

pal2h.jpg

pal3.jpg

__________________________________________________________________________________________________

Znalazłem na necie coś takiego "jak sie przestawi zabek na pompie to pokazuje 255 lub 000" jak się to mogło przestawić? Coś przeskoczyło? czy podczas zakładania paska rozrządu coś źle zrobili?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego sprawdz najpierw rozrząd jeśli bedzie dobrze a nie masz błedów w silniku to nie skaładaj dalej tylko odkręć zębatkę na wale bo ona się wyrabiała i się zaklinowała teraz w złym miejscu- dlatego kąt masz 255 jest jeszcze mozliwosc ze w pompie padło ustrojstwo od kąta ale to by błędy pokazywał i po uruchomieniu by nie ciągnął. Pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy 255 to oznacza ze jest ponizej ZERA.Ustaw Kat wtrysku i wtedy zobacz.Masz na forum opisane jak i co.Nie musisz nic z rozrzadem grzebac przy ustawianiu tylko popuscic 2sruby w kole pompy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja już to nie dwie tylko 4 i wtedy pompą może zacząć grzebać, ale jak na moje to zębatka na wale albo pasek przeskoczył o jeden ząbek.

Tak,ale czytaj ze kolega zapytal czy cos znow musi z rozrzadem robic.To napisalem tylko ze dwie sruby od strony kola pompy.Kolejne dwie sa przy pompie jedna pod rurkami druga na wierzchu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://www.diagtronik.pl/forum/viewtopic.php?t=6154 nie wiem czy nie trzeba być zarejstrowanym żeby to przeczytać ale warto :hi:

Trzeba, a nie możesz tego tu przekopiować... ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy jak zacznę pukać w pompę to w które miejsce uderzyć na środku? Te strzałki sugerują kierunki to wiadomo ale czy żeby zwiększyć to muszę uderzyć z bardziej od siebie czy nie ma to znaczenia, grunt by uderzyć z prawej lub lewej strony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy jak zacznę pukać w pompę to w które miejsce uderzyć na środku? Te strzałki sugerują kierunki to wiadomo ale czy żeby zwiększyć to muszę uderzyć z bardziej od siebie czy nie ma to znaczenia, grunt by uderzyć z prawej lub lewej strony.

Ja ustawiałem kąt u siebie, ale starałem się nie walić po korpusie pompy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pamiętaj o tej jednej śrubce której nie ma w foto story (z tyłu za pompą - przynajmniej ja taką miałem :gwizdanie: )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak moge cos powiedziec.To z pukania w pompe to mozna dawke paliwa ustawic.Jezeli chcesz ustawic kat wtrysku dobrze,to poluznij sruby i odpal.Ja ustawialem ze zapieralem sie trzonkiem od mlotka o alternator(tylko nie o obudowe) i zalezy czy masz wyprzedzony czy za pozny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem po ustawieniach :naughty: 054-057 wyszło nic więcej nie kombinowałem bo chcąc zmniejszyć spadło mi znowu na 000 a lekko pukłem tylko. Zobaczę rano albo wieczorkiem jak chwyci mróz jak będzie palił. [br]Dopisany: 08 Grudzień 2009, 12:01_________________________________________________Auto odpaliło od strzała, stało pół dnia na polu i o 19:00 test. Zostawiłem go na noc jeszcze na polu, zobaczę co rano będzie jak chwyci mrozik w nocy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...