Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 BRE] Kilka problemów z silnikiem


prosklepy

Rekomendowane odpowiedzi

Kupiłem a4 z 2006 roku

150 tys przejechane

I mam takie problemy

1) Gdy silnik jest nie rozgrzany, na dwojce auto latwo gasnie (gdy za szybko wrzocimy na 2) jednak nie powinno moim zdanim gasnoc czy to normalne?

2) Auto nieco sie trzescie gdy stoi, a silnik pracuje

3) Maksymalnie pojade nim 195km, a auto ma 140KM, silnik 2.0TDI to chyba troche mało?

4) Nie ma wogole przyspieszneia na 1, z 1 można tak naprawde tylko ruszac nic wiecej, dziwi mnie to

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego zaczynaja sie kłopoty :confused4:

te silniki to jedno wielkie .... nie będę dokańczał bo zrobie wojnę

zród tak

:vaglogi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2) Auto nieco sie trzescie gdy stoi, a silnik pracuje

3) Maksymalnie pojade nim 195km, a auto ma 140KM, silnik 2.0TDI to chyba troche mało?

4) Nie ma wogole przyspieszneia na 1, z 1 można tak naprawde tylko ruszac nic wiecej, dziwi mnie to

zdecydowanie cos nie tak moje stare BLB czyli praktycznie to samo latalo bez problemu po 220Kmh

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2) Auto nieco sie trzescie gdy stoi, a silnik pracuje

3) Maksymalnie pojade nim 195km, a auto ma 140KM, silnik 2.0TDI to chyba troche mało?

4) Nie ma wogole przyspieszneia na 1, z 1 można tak naprawde tylko ruszac nic wiecej, dziwi mnie to

zdecydowanie cos nie tak moje stare BLB czyli praktycznie to samo latalo bez problemu po 220Kmh

Turdzi czy te Twoje nie było po programie bo moj wypluł na hamowni w serii 156Km i wiecej jak 205 nie pojechał, kolega tez ma BLB i z trudnościami podchodzi pod 210.

Po programie nie sprawdzałem jakie jest V max ale nie oczekiwałbym na dużo wiecej.

Znajomy tez kupił paska 2,0 tdi i po pierwszej wycieczce do DE powiedział że to słaba padlina bo tylko pod 200 dochodzi

Zresztą producent podaje V max 207 to czego chcecie wiecej

http://www.autocentrum.pl/dane-techniczne/audi/a4/b7-avant-2.0-tdi-140km.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"nie jest na pewno to normalne. jedź czy prędzej na diagnostykę,"

Byłem autem zrobić 1 przegląd techniczny w kraju. ponieważ było mi to potrzebne do rejestracji, sprawdzali światła, hamownie itd.

Ogolnie diagnosta powiedział iz wszystko z autem jest wporzątku, jakie dokładnie testy mam zrobić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyli diagnosta do d*py

pogadaj z chłopakami ze spotów tam ktoś ma na pewno VAG

i nie katuj auta bo będzie więcej problemów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2) Auto nieco sie trzescie gdy stoi, a silnik pracuje

3) Maksymalnie pojade nim 195km, a auto ma 140KM, silnik 2.0TDI to chyba troche mało?

4) Nie ma wogole przyspieszneia na 1, z 1 można tak naprawde tylko ruszac nic wiecej, dziwi mnie to

zdecydowanie cos nie tak moje stare BLB czyli praktycznie to samo latalo bez problemu po 220Kmh

Turdzi czy te Twoje nie było po programie bo moj wypluł na hamowni w serii 156Km i wiecej jak 205 nie pojechał, kolega tez ma BLB i z trudnościami podchodzi pod 210.

Po programie nie sprawdzałem jakie jest V max ale nie oczekiwałbym na dużo wiecej.

Znajomy tez kupił paska 2,0 tdi i po pierwszej wycieczce do DE powiedział że to słaba padlina bo tylko pod 200 dochodzi

Zresztą producent podaje V max 207 to czego chcecie wiecej

http://www.autocentrum.pl/dane-techniczne/audi/a4/b7-avant-2.0-tdi-140km.html

Mi na autostradzie w DE poszła 215 i nie mam żadnego chipa :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Turdzi czy te Twoje nie było po programie bo moj wypluł na hamowni w serii 156Km i wiecej jak 205 nie pojechał, kolega tez ma BLB i z trudnościami podchodzi pod 210.

Po programie nie sprawdzałem jakie jest V max ale nie oczekiwałbym na dużo wiecej.

Znajomy tez kupił paska 2,0 tdi i po pierwszej wycieczce do DE powiedział że to słaba padlina bo tylko pod 200 dochodzi

Zresztą producent podaje V max 207 to czego chcecie wiecej

http://www.autocentrum.pl/dane-techniczne/audi/a4/b7-avant-2.0-tdi-140km.html

jestem pewnie ze nie miała programu jak i tego ze na pewno nie trzymala serii tylko była znacznie mocniejsza ( jeździła prawie tak jak obecne BRD ) Normalnie pod 200 czy troszkę ponad podchodzila w przysłowiowy moment , a te 220 oczywiście licznikowe na betonowej obwodnicy Berlina , mniejsze opory toczenia wiec pewnie dlatego sie tak ladnie rozbujala.Nie mam innego odniesienia bo to był jedyny raz kiedy ja tak rozbujałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupiłem a4 z 2006 roku

150 tys przejechane

I mam takie problemy

1) Gdy silnik jest nie rozgrzany, na dwojce auto latwo gasnie (gdy za szybko wrzocimy na 2) jednak nie powinno moim zdanim gasnoc czy to normalne?

2) Auto nieco sie trzescie gdy stoi, a silnik pracuje

3) Maksymalnie pojade nim 195km, a auto ma 140KM, silnik 2.0TDI to chyba troche mało?

4) Nie ma wogole przyspieszneia na 1, z 1 można tak naprawde tylko ruszac nic wiecej, dziwi mnie to

A ja bym polemizował.

Jest wiele czynników które wpływają na osiągi.

1.Moja przed programem na kołach 235/40/18 leciała koło 200 i więcej zbytnio nie chciała...

2. To zależy kiedy zmieniasz bieg. Może go zaduszasz, diesle nie lubią bardzo niskich obrotów...

3. Na to już odpowiedziałem.

4. Hmmm to już jest dziwne.

Najlepiej podpiąć VAGa i zobaczyć. Może być coś nie tak z podciśnieniem i sterowaniem turbiną.

Nie dymi Ci na czarno na niskich obrotach?

Sprawdz też czy nie masz przytkanego katalizatora.

Ale przyczyn może być naprawde dużo.

Cięzko jednak ocenić czy autku coś dolega, opierając się tylko na Twoich subiektywnych odczuciach.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyli diagnosta do d*py

Ale wymysliles :blink:. Diagnosta nie ma obowiazku zrobienia logow silnika, ani nie sprawdza jego parametrow.

prosklepy

Znajdz porzadny zakład z VAG lub może na spocie ktoś będzie go miał. Potem zrób pełne logi tego silnika i wklej je w tym wątku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyli diagnosta do d*py

Ale wymysliles :blink:. Diagnosta nie ma obowiazku zrobienia logow silnika, ani nie sprawdza jego parametrow.

prosklepy

Znajdz porzadny zakład z VAG lub może na spocie ktoś będzie go miał. Potem zrób pełne logi tego silnika i wklej je w tym wątku

miałem na mysli diagnoste jako diagnoste który choc troche kuma w sprawach VAG

ale mało który to kuma na stacjach okręgowych

wiem ze nie ma obowiazku tego spr. przy zwykłym przeglądzie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4) Nie ma wogole przyspieszneia na 1, z 1 można tak naprawde tylko ruszac nic wiecej, dziwi mnie to

A o jakie przyśpieszanie ci chodzi na 1? Nawet w instrukcji obsługi twojego audi jest napisane /u mnie str. 256/ - "na pierwszym biegu ruszać tylko na długość samochodu". Więc w jakim czasie chcesz pokonać te 3,5m?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"A o jakie przyśpieszanie ci chodzi na 1? Nawet w instrukcji obsługi twojego audi jest napisane /u mnie str. 256/ - "na pierwszym biegu ruszać tylko na długość samochodu". Więc w jakim czasie chcesz pokonać te 3,5m?"

Nie wiem nie mam instrukcji, jest na necie instrukcja do tego auta?

Nie mam doświadczenia, bo to pierwszy samochod z silnikiem disla jaki mam. Na 1 moge sie nim rospedzic gdzies do 20 km i dalej nie idzie, no i dosc powoli sie rozpedza, 0 przyspieszenia.

Dla mnie normalne przyśpieszanie na 1 było by to takie przyśpieszanie gdzie mogę się przynajmiej na tyle rozpedzić, żeby po zmienie na 2 mięć już na tyle dużo obrotów (koło 2000), aby samochód byl przygotowny do szybkiego przyspiesznia na 2, a nie dopiero musial sie wkrecac na te obroty.

Na wszystkich innych biegach jest przyspiesznie dobre, ale zauważala mocno jest "turbo dziura".

"pogadaj z chłopakami ze spotów tam ktoś ma na pewno VAG"

jakich spotów ?

"Znajdz porzadny zakład z VAG lub może na spocie ktoś będzie go miał. Potem zrób pełne logi tego silnika i wklej je w tym wątku"

Jakiś znajde napewno :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A nie przykapca Ci z rury?

Ja tak miałem jak mi sie dziura w dolocie zrobiła że na 1 biegu muł, przerywał miedzy jedynką a dwójką i z biegiem czasu coraz wiekszy muł i nierówna praca ale też coraz wiecej kopcił no i wystarczyło poogladać węże z dolotu i dziura widoczna gołym okiem

a68ca639665ba7bamed.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam,

mam ten sam silnik - nie zdarza mi się, żeby zgasł silnik przy zmianie na 2 bieg (chyba, że szybko puściłbym sprzęgło przy ruszaniu z dwójki), co do prędkości maksymalnej, spokojnie jechałem 200km/h i na pewno to nie był maks, więc te 195km/h są zastanawiające, na koniec mułowatość na pierwszym biegu - mój też nie jest na jedynce demonem prędkości ale jakoś nie jest tak strasznie jak to opisujesz, musiałbym porównać z Twoim (być może najeździłeś się benzyniakiem a tam jedynkę można przeciągnąć). Pozdrawiam,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrób diagnostyke silnika. Tak jak koledzy juz pisali podepni VAG i zrób logi.

co do V max to moje BLB bez problemu 205 km/h. pierwszy bieg w tym samochodzie to nie rakieta ale daje radę, natomiast to że ci gaśnie na 2 to juz zagatka :mysli:

U mnie nigdy nie gaśnie i jedziie jak najbardziej do przodu :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak jak pisał MAJKI_3646 sprawdź dolot. A nie wpada Ci w tryb awaryjny?

Przede wszystkim :vaglogi:

trzęsące się auto na jałowym to najprawdopodobniej PDki :cool1: - sprawdź korekcje.

W moim BLB na oponach 235/45/17 buja się do 215km/h, teraz na zimówkach 205/55/16 wyszło 220km/h. Generalnie do 210km/h przyśpiesza bez problemu, ale powyżej to już trzeba czasu hehe. Tyle, że ja mam program na 165KM :hi:.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...