sebo77 Opublikowano 11 Grudnia 2009 Opublikowano 11 Grudnia 2009 Czesc wszystkim oto muj problem.Gdy zapale zimny silnik i dodaje gazu slychac dziwne tykanie gdzies w pulpicie za kazdym razem gdy dodam gazu cos tyka jakby jakis przekaznik i tak kilka razy a gdy silnik sie nagrzeje objaw ginie.I jeszcze jedno na rozgrzanym silniku gdy dam mu w pedal i puszcze silnikiem potrafi bardzo mocno rzucac chodzi jakby nie na wszystkie gary nie reaguje przez jakis czas na gaz dopiero po chwili wskakuja normalne obroty.Prosze o rady z gory dzieki i pozdrawiam.
krolu Opublikowano 11 Grudnia 2009 Opublikowano 11 Grudnia 2009 Może na początek podłącz VAGa i sprawdź błędy...
mirasx Opublikowano 11 Grudnia 2009 Opublikowano 11 Grudnia 2009 to tykanie to mogą być silniczki sterujące klapkami od klimy jeśli ją masz ,one tak sobie gadają co jakiś czas,a co do tego szarpania jak wciśniesz szybko gaz do podłogi to po chwili dopiero wejdzie na obroty to tdi jest,chyba że masz poduchy do wymiany
Michał Opublikowano 11 Grudnia 2009 Opublikowano 11 Grudnia 2009 tykanie to prawdopodobnie przekaźnik odpowiedzialny za dogrzewanie silnika, normalna sprawa
felipe.avant Opublikowano 11 Grudnia 2009 Opublikowano 11 Grudnia 2009 może poszarpywać /jedynka,dwójka/ jak poducha jest do d...??
plochy Opublikowano 11 Grudnia 2009 Opublikowano 11 Grudnia 2009 co do tykania - u mnie jest tak samo wszystkie tak mają. Co do szapania - poduchy do wymiany. A dla kolegi wyowiadającego się - AFN nie ma opóźnień w wejściu na obroty - jeszcze takiego nie widziałem - chyba że zajechany na maxa... acja reakcja - jak każdy normalny samochód
sebo77 Opublikowano 12 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 12 Grudnia 2009 Dzieki koledzy za odpowiedzi ale co jeszcze do do tego szarpania silnikiem to obiawy po dodaniu mocno gazu sa takie jakby nie na wszystkie gary chodzil i strasznie rzuca silnikiem tak jakby paliwo nie dochodzilo i to jest na biegu jalowym.jeszcze raz wielkie dzieki za pomoc.
rookie Opublikowano 12 Grudnia 2009 Opublikowano 12 Grudnia 2009 zacznij od rzeczy najprostszych, zrób diagnostykę VAGiem, wymień filtr paliwa, kosztuje grosze
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się