Grzes A4 Opublikowano 22 Grudnia 2009 Opublikowano 22 Grudnia 2009 witam chłopaki, ja mam od niedawna podobny problem wiec pomyślałem ze zapytam sie tu aby nie brać nowego wątku. Więc tak taki gość jak ja chce kupic b5 i wybiera miedzy 1.9 a 2.5. przy czym ja ani w tym ani w tamtym nie chce dłubac czipów itd itd jak kupie to ma byc łądny seryjny bez ingerencji w moc i niuty. Pytanie sie tylko nasów czy dużo droższy jest w eksploatacji naprawach 2.5 od 1.9?? co robic zeby tak o niego dbac by nie zawodził. Wczoraj sprzedałem auto i musze w niedługim czasie kupic nowe, licze na profesjonalne opinie nie wyjete z palca, czytałem juz troche o tym ale wychodzi na to ze i ten i ten jest dobry i d*pa blada a auto chce kupic z 98,-99r. wiec czy jak kupie 2.5 to nie bede załował?
aju Opublikowano 22 Grudnia 2009 Opublikowano 22 Grudnia 2009 wszytko było już po 100razy napisane, kup jaki chcesz, zależy na co stawiasz jak na ekonomię i mniejszą awaryjność to 1,9 jak na fajny dźwięk i lepszą dynamikę w standardzie to 2.5.
tarq Opublikowano 22 Grudnia 2009 Opublikowano 22 Grudnia 2009 mam 2.5 tdi i zeby ten dzwiek byl jakis rewelacyjny lepiej niz w 1.9 ale szału nie ma za to kultura pracy v6 wymiata tak samo 310Nm w serii w trasie i 4x4 daje strasznie rady , polecam :>
Flyer Opublikowano 22 Grudnia 2009 Opublikowano 22 Grudnia 2009 1.9 moze wiecej w temacie moc / niuty / przyspieszenie i niestety to jest prawda nie do podwazenia . tylko zeby dojsc moca i osiagami do 2.5 po koksie w 1.9 trzeba wylozyc wiadro zlotowek + zeby latac tym bezpiecznie i bezawaryjne kolejne wiadro zlotowek Temat zamykam, bo nie ma tu juz o czym dyskutowac.
Rekomendowane odpowiedzi