Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] 1.9 czy 2.5?


lissu

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Proszę was o podpowiedź, który silnik jest lepszy tzn. czy te wszystkie zalety 1.9 to prawda, a cała reszta czyli wady pozostają 2.5?

Wiem, ze ten pierwszy jest ekonomiczny, tani w eksploatacji i wytrzymały ale chciałbym mieć auto z napedem na 4 kólka i myśle, ze 2.5 lepiej sobie radzi w tym rozwiązaniu. Boję sie jednak, że się zawiodę( słyszam parę ostrych słow krytyki w jego kierunku). Czy naprawy są dużo droższe?

Proszę o opinie.

Z góry dziekuje!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Określ się z jakiego rocznika auto Cię interesuje, do 1.9 to trochę mało powiedziane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1.9 + chip i jest extra :good: ale nie bierz 1.9 90 km 110 to min

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chip potocznie ludzie mówią tez na program robiony w firmie która na tym się zna, bo chip z allegro czy innych źródeł to nadaje się tylko do śmietnika i faktycznie szkoda auta

1.9 czy 2.5?

poczytaj, były setki takich pytań

ale nie bierz 1.9 90 km 110 to min

chyba że 90km AHH ona ma pompe chyba 11 więc jest dość rozwojowe

1.9 + chip i jest extra

:good:

moje maleństwo radzi sobie z a4 b6 2,5 180koni Q :naughty: o a6 nie wspomnę... choć nie mam samego chipa a moja moc też nie jest końcem tego co można robic z silników 1,9.... popatrz na forum, chłopaki podchodzą pod 200koni a inni przekraczją tą wartość a z 2,5 to jeśli będzie igła to 200koni ciężko wyciągnąć

i pozdrawiam kogoś odemnie z miasta :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uczciwie powiem, że przydało by się pare koni więcej, auto dopiero w zakrętach i na śliskim pokazuje na co je stać. Na suchym niestety trochę brakuje. Chociaż krótka skrzynia trochę rekompensuje brak mocy. Na temat silników 2,5 nie będę się wypowiadał. Sam też chciałem 2,5 ale poczytałem i stanęło na kultowym 1,9.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Silniki na pompie powoli wymierają. Mając PD można poszaleć z mocą, znaleźć jakby co dawcę mocnego konstrukcyjne motoru nawet z 2008 r. Nie trzeba przerabiać nic w instalacji elektrycznej, tylko robi się mody mechaniczne + program.

Okolice 200 - 215 KM są nie tylko stosunkowo łatwe do osiągnięcia, to jeszcze silniki na takich setupach latają długie lata.

Więc polecam 1,9 TDI PD najlepiej z Q ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Silniki na pompie powoli wymierają. Mając PD można poszaleć z mocą, znaleźć jakby co dawcę mocnego konstrukcyjne motoru nawet z 2008 r. Nie trzeba przerabiać nic w instalacji elektrycznej, tylko robi się mody mechaniczne + program.

Okolice 200 - 215 KM są nie tylko stosunkowo łatwe do osiągnięcia, to jeszcze silniki na takich setupach latają długie lata.

Więc polecam 1,9 TDI PD najlepiej z Q ;)

:notworthy: oddałeś tym sedno sprawy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1.9 bardziej niezawodny , 2,5 to dopiero od 2004r ale to Cienie interesuje więc wybieraj 1.9 110 lub 115 km plus program i bedzie :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzieki :> a co znaczy PD? :tongue4:

Pumpe Dusse , po angielsku pump-jet a po naszemu pompowtryskiwacz :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...