baczes Opublikowano 15 Grudnia 2009 Opublikowano 15 Grudnia 2009 Witam wszystkich. Przeszukałem całe forum znalazłem pare pasujących tematów, ale satysfakcjonującej odpowiedzi nie znalazłem. Otóż mam problem w Audi A6 1.9 tdi 110 km. Główny problem polega na tym, że gdy wyjade na trase i jade troche ostrzej (3.5 tys obrotow) po jakims czasie gdy wskazowka od temperatury dojdzie do ok 90 stopni i gdy zejde poniżej 2 tys obrotów zapala sie kontrolka oleju i mryga, kiedy wbije go powyzej 2 tysi przestaje. Olej (castrol polsyntetyk) i filtr zmieniony, czujnik ciśnienia też. Z góry dzięki za pomoc Zapomniałem dodać że jest to automat !!!!
wojtekce Opublikowano 15 Grudnia 2009 Opublikowano 15 Grudnia 2009 podejrzewam słabe ciśnienie oleju zmierz manometrem
zibizab Opublikowano 15 Grudnia 2009 Opublikowano 15 Grudnia 2009 Pompa oleju,podjedz do mechanika niech sprawdzi ciśnienie oleju. Nalożyly sie dwie odpowiedzi
baczes Opublikowano 15 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 15 Grudnia 2009 Podpinałem pod vaga to pokazał tam jakiś błąd od zacisku alternatora ale nic poważniejszego nie było dotyczącego oleju czy czujnika
spetsnaz Opublikowano 15 Grudnia 2009 Opublikowano 15 Grudnia 2009 Zdejmij miskę i sprawdź w jakim stanie jest siatka w smoku oleju, sprawdź też oring pomiędzy smokiem a pompą.
Gość .... Opublikowano 16 Grudnia 2009 Opublikowano 16 Grudnia 2009 Przedewszystkim sprawdź ciśnienie oleju na manometrze by być pewnym że jest w normie.
.Pablo. Opublikowano 16 Grudnia 2009 Opublikowano 16 Grudnia 2009 Ja zaczął bym od sprawdzenia oleju bardzo podobny objaw miałem z olejem kiepskiej jakości po przejechaniu kilkunastu km olej stawał się taki rzadki że zapalała się kontrolka oleju jak silnik ostygł wszystko było oki . Oczywiście zmierz ciśnienie oleju jak zapala się kontrolka czy jest w normie.
grzes1150 Opublikowano 16 Grudnia 2009 Opublikowano 16 Grudnia 2009 Pierwsza sprawa to zmierzyć ciśnienie. Jeździsz na oleju Castrol a to najczęściej podrabiany olej Może wystarczy zmienić olej na np: Motul 6100 synergie ?
Cysiu Opublikowano 30 Czerwca 2010 Opublikowano 30 Czerwca 2010 odgrzeje trochę kotleta. mam podobny problem a mianowicie jak jade powyrzej 2 tys obrotów jest ok kontrolka zapala sie na poziomie 1,5tys/min i gaśnie powyżej 2 tys problem się zacząl kiedy zmieniłem termostat wczesniej był otwarty i silnik sie niedogrzewał praca na około 70stopni jak zmieniłem termostat temperatura jest oki ale olej. olej zmieniony z motul 6100 synergi na valvoline maxlife oba 10w-40 oczywiście wymieniony filtr oleju z filtrona na boscha i wymieniony czujnik oleju jakie powinno być prawidłowe ciśnienie w afn bo u mnie jest na jałowym 0,15 MPa a na obrotach ok 0,5 co może być nietak silnik to AFN 110 KM rok 1996 audi A4
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się